„BĄDŹ NAJLEPSZĄ WERSJĄ SIEBIE”- NOWA SPORTOWA ODSŁONA KAMPANII ROMET MTB XC
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Romet kontynuuje wielokanałową kampanię promocyjną rowerów marki Romet, zachęcając do aktywnego, pełnego pasji stylu życia. Kolejna już w tym sezonie odsłona wieloetapowej kampanii, teraz koncentruje się na kolekcji sportowych modeli i dedykowana jest w pierwszej kolejności grupie MTB XC z modelem w limitowanej wersji Romet MONSUN Limited Edition. Kampania koncentruje się na budowaniu szerokiego zasięgu poprzez kampanie Display, GDN, YouTube, Google Search oraz Facebook i Instagram. W kampanii emitowany jest również spot reklamowy w TV internetowej IPLA, VOD TVP, VOD Agora. W celu dotarcia do młodszej grupy docelowej reklama emitowana jest również na Tik Toku.
ROMET to największy producent rowerów w Polsce, a także jeden z najważniejszych w Europie. Korzystając z technologii 4.0, w zrobotyzowanych fabrykach, produkuje rowery z segmentu: górskich, szosowych, trekkingowych, crossowych, miejskich oraz elektrycznych. Lider rynku rowerowego prowadzi obecnie kampanię, której celem jest budowanie świadomości marki, kreowanie sportowej aktywności oraz interakcja z rowerową społecznością i użytkownikiem zainteresowanym zakupem roweru typu MTB XC, E-BIKE czy GRAVEL.
Nowa odsłona kampanii marki ROMET, którą mamy okazję zobaczyć w maju koncentruje się na promocji trzech grup rowerowych reprezentowanych przez trzy wybrane modele rowerów. Pierwszym z nich jest Romet MONSUN Limited Edition.
Pomysł kreatywny
Kreacja została oparta o koncepcję czerpania maksymalnych korzyści z życia, motywacji i osobistego challangu do bycia w życiu najlepszą wersją samego siebie. Komunikację tę wyraża hasło kampanii: Bądź najlepszą wersja siebie!, Ścigaj się, zwyciężaj! Doskonale dopasowany model roweru promowany w kampanii to Romet Monsun Limited edition - silny reprezentant całej serii rowerów i grupy MTB XC. Model ten został dedykowany kampanii w limitowanej serii, a jego dodatkowym atutem jest możliwość personalizacji. Celem kampanii i kolejnych odsłon modeli z grupy rowerów elektrycznych czy gravel jest wezwanie użytkowników do wybrania roweru dla swoich potrzeb a przede wszystkim stylu życia. Za dobór mediów w kampanii odpowiada Agencja Web Talk, a producentem spotu video jest ASF Studio.
Przygotuj się na wyższe tętno.
Sportowe geny MTB XC Monsun Limited Edition
Kolekcję Romet MTB XC z limitowaną serią promuje hasło: „Bądź najlepszą wersją siebie – wyraź swoją kolarską pasję i przygotuj się na wyższe tętno!”. Monsun Limited Edition ma w sobie wszystkie cechy, które w MTB XC liczą się najbardziej : lekkość i szybkość, dobre dopasowanie do wymagających treningów, jazdy w terenie, maratonów MTB czy wyścigów cross-country. Rower wyróżnia sportowa geometria ramy, nowoczesne napędy i zoptymalizowane komponenty. Co więcej – rower można personalizować – dobierając do bazy dodatkowe komponenty. A wszystko to w doskonałej cenie, również z możliwością zakupu w atrakcyjnych ratach.
Romet MONSUN Limited Edition to model kolekcji MTB XC, która dedykowana jest wszystkim tym, którzy lubią szybkość i wymagające trasy w terenie. Limitowaną edycję Monsuna oparliśmy na wyścigowej ramie z włókna węglowego, którą uzupełniliśmy napędem Deore 1x10. Jego hydrauliczne hamulce i amortyzator SR Suntour zapewniają kontrolę w trudniejszym terenie i pozwolą pokonać wszystkie techniczne przeszkody. To model, który powstał we współpracy z naszymi zawodnikami Romet Factory Team a celem, który nam przyświecał było to, aby zaproponować rower MTB XC , na który mogłyby pozwolić sobie osoby rozpoczynające przygodę z profesjonalnym ściganiem. W tym celu zoptymalizowaliśmy też w tym modelu stosunek jakości do ceny. To model, którego baza dodatkowo może być optymalizowana dla indywidualnych potrzeb - z biegiem czasu i rozwoju umiejętności. – Z całą pewnością Monsun Limited Edition ma te same wyścigowe geny, które ukształtowały rowery zawodników naszej drużyny Romet Factory Team” – podkreśla Grzegorz Grzyb, Wiceprezes Zarządu Romet.
W najbliższym czasie planowane są kolejne odsłony kampanii, których bohaterami będą modele E-MTB oraz tak popularnej obecnie GRAVEL.
Filmik promujący MTB XC Monsun Limited Edition:
30 s https://youtu.be/tZiHsC3XYA0
O Grupie ROMET
ROMET jest największym producentem rowerów w Polsce. Należy też do grona najważniejszych producentów rowerów w Europie. To firma rodzinna ze 100% polskim kapitałem, lider w branży jednośladów z ponad 30-letnim doświadczeniem w produkcji rowerów. Nowoczesna fabryka rowerów Romet pozwala produkować sprzęt najwyższej jakości. Romet to aktualnie największy producent rowerów w Polsce. W swoich fabrykach produkuje rocznie ok. 400 tys. rowerów, co stanowi 1/3 całej produkcji w Polsce. W swojej ofercie posiada rowery z segmentu: rowerów górskich, szosowych, trekkingowych, crossowych, miejskich oraz elektrycznych. Fabryki Romet zlokalizowane są w siedzibie głównej w Podgrodziu koło Dębicy oraz w Jastrowie na północy Polski, wraz z centrum logistycznym w Kowalewie. Ich łączna powierzchnia to 65 tys. m kw. Znaczną część całej produkcji stanowi eksport rowerów na rynki Europy Zachodniej, między innymi do takich krajów jak: Niemcy, Wielka Brytania, Austria, Belgia, Szwecja, Hiszpania czy Czechy. Aktualnie rowery z fabryki Romet sprzedawane są na 50 rynkach na świecie.
Marka STORM rozpoczyna sezon rowerowy z Anną i Robertem Lewandowskimi
Polak na podium wyścigu Mallorca 312 OK Mobility
Jak wybrać dobre ubezpieczenie dla rowerzysty?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca
Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.
Prawo
Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia
Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.
Handel
Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa
Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.