Komunikaty PR

„BĄDŹ NAJLEPSZĄ WERSJĄ SIEBIE”- NOWA SPORTOWA ODSŁONA KAMPANII ROMET MTB XC

2022-05-25  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Romet kontynuuje wielokanałową kampanię promocyjną rowerów marki Romet, zachęcając do aktywnego, pełnego pasji stylu życia. Kolejna już w tym sezonie odsłona wieloetapowej  kampanii,  teraz koncentruje się na kolekcji sportowych modeli i dedykowana jest w pierwszej kolejności  grupie MTB XC z modelem w limitowanej wersji  Romet MONSUN Limited Edition. Kampania koncentruje się na budowaniu szerokiego zasięgu poprzez kampanie Display, GDN, YouTube, Google Search oraz Facebook i Instagram. W kampanii emitowany jest również spot reklamowy w TV internetowej  IPLA, VOD TVP, VOD Agora. W celu dotarcia do młodszej grupy docelowej reklama emitowana jest również  na Tik Toku.

ROMET to największy producent rowerów w Polsce, a także jeden z najważniejszych w Europie. Korzystając z technologii 4.0, w zrobotyzowanych fabrykach, produkuje rowery z segmentu: górskich, szosowych, trekkingowych, crossowych, miejskich oraz elektrycznych. Lider rynku rowerowego prowadzi obecnie kampanię, której celem jest budowanie świadomości marki, kreowanie sportowej aktywności oraz  interakcja z  rowerową społecznością i użytkownikiem zainteresowanym zakupem roweru typu MTB XC, E-BIKE czy GRAVEL.

Nowa odsłona kampanii marki ROMET, którą mamy okazję zobaczyć w maju koncentruje się na promocji trzech grup rowerowych reprezentowanych przez trzy wybrane modele rowerów. Pierwszym z nich jest Romet MONSUN Limited Edition.

Pomysł kreatywny

Kreacja została oparta o koncepcję czerpania maksymalnych korzyści z życia, motywacji i osobistego challangu do bycia w życiu najlepszą wersją samego siebie. Komunikację tę wyraża hasło kampanii: Bądź najlepszą wersja siebie!, Ścigaj się, zwyciężaj! Doskonale dopasowany model roweru promowany w kampanii to Romet Monsun Limited edition - silny reprezentant całej serii rowerów i grupy MTB XC. Model ten został dedykowany kampanii w limitowanej serii, a jego dodatkowym atutem jest możliwość personalizacji. Celem kampanii i kolejnych odsłon modeli z grupy rowerów elektrycznych czy gravel jest wezwanie użytkowników do wybrania  roweru dla swoich potrzeb a przede wszystkim stylu życia. Za dobór mediów w kampanii odpowiada Agencja Web Talk, a producentem spotu video jest ASF Studio.

Przygotuj się na wyższe tętno.
Sportowe geny MTB XC Monsun Limited Edition

Kolekcję Romet MTB XC  z limitowaną serią promuje hasło: „Bądź najlepszą wersją siebie – wyraź swoją kolarską pasję i przygotuj się na wyższe tętno!”. Monsun Limited Edition ma w sobie wszystkie cechy, które  w MTB XC liczą się najbardziej : lekkość i szybkość, dobre dopasowanie do wymagających treningów, jazdy w terenie, maratonów MTB czy  wyścigów cross-country. Rower wyróżnia sportowa geometria ramy, nowoczesne napędy i zoptymalizowane komponenty. Co więcej – rower można personalizować –  dobierając do bazy dodatkowe komponenty. A wszystko to w doskonałej cenie, również z możliwością zakupu  w atrakcyjnych ratach.

Romet MONSUN Limited Edition to model kolekcji MTB XC, która dedykowana jest wszystkim tym, którzy lubią szybkość  i wymagające trasy w terenie. Limitowaną edycję Monsuna oparliśmy na wyścigowej ramie z włókna węglowego, którą uzupełniliśmy napędem Deore 1x10. Jego hydrauliczne hamulce i amortyzator SR Suntour zapewniają kontrolę w trudniejszym terenie i pozwolą pokonać wszystkie techniczne przeszkody. To model, który powstał we współpracy z naszymi zawodnikami Romet Factory Team a celem, który nam przyświecał było to, aby zaproponować rower MTB XC , na który mogłyby pozwolić sobie osoby rozpoczynające przygodę z profesjonalnym ściganiem. W tym celu zoptymalizowaliśmy też  w tym modelu stosunek jakości do ceny. To model, którego baza dodatkowo może być optymalizowana dla indywidualnych potrzeb - z biegiem czasu i rozwoju umiejętności. – Z całą pewnością Monsun Limited Edition ma te same wyścigowe geny, które ukształtowały rowery zawodników naszej drużyny Romet Factory Team” – podkreśla Grzegorz Grzyb, Wiceprezes Zarządu Romet.

W najbliższym czasie planowane są kolejne odsłony kampanii, których bohaterami będą modele E-MTB oraz tak popularnej obecnie GRAVEL. 

Filmik promujący MTB XC Monsun Limited Edition:

30 s https://youtu.be/tZiHsC3XYA0

O Grupie ROMET

ROMET jest największym producentem rowerów w Polsce. Należy też do grona najważniejszych producentów rowerów w Europie. To firma rodzinna ze 100% polskim kapitałem, lider w branży jednośladów z ponad 30-letnim doświadczeniem w produkcji rowerów. Nowoczesna fabryka rowerów Romet pozwala produkować sprzęt najwyższej jakości. Romet to aktualnie największy producent rowerów w Polsce. W swoich fabrykach produkuje rocznie ok. 400 tys. rowerów, co stanowi 1/3 całej produkcji w Polsce. W swojej ofercie posiada rowery z segmentu: rowerów górskich, szosowych, trekkingowych, crossowych, miejskich oraz elektrycznych. Fabryki Romet zlokalizowane są w siedzibie głównej w Podgrodziu koło Dębicy oraz w Jastrowie na północy Polski, wraz z centrum logistycznym w Kowalewie. Ich łączna powierzchnia to 65 tys. m kw. Znaczną część całej produkcji stanowi eksport rowerów na rynki Europy Zachodniej, między innymi do takich krajów jak: Niemcy, Wielka Brytania, Austria, Belgia, Szwecja, Hiszpania czy Czechy. Aktualnie rowery z fabryki Romet sprzedawane są na 50 rynkach na świecie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport JESZCZE WIĘCEJ PIŁKARSKICH EMOCJI Biuro prasowe
2024-08-14 | 10:00

JESZCZE WIĘCEJ PIŁKARSKICH EMOCJI

Już zaraz serca fanów piłki nożnej z całej Europy zabiją szybciej! Wszystko za sprawą meczu o Super Puchar UEFA, który odbędzie się 14 sierpnia
Sport Igrzyska w Paryżu zamknięte z pompą. Celebryci nie tylko na trybunach
2024-08-13 | 17:00

Igrzyska w Paryżu zamknięte z pompą. Celebryci nie tylko na trybunach

Igrzyska olimpijskie w Paryżu dobiegły końca. I choć polscy kibice mają powody, by nie wspominać ich zbyt dobrze, to nie zabrakło chwil, które zostaną z nami na
Sport Wrześniowe biegi z Fundacją Avalon !
2024-08-12 | 12:00

Wrześniowe biegi z Fundacją Avalon !

Już 29 września odbędzie się 46. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski! Swoich sił będzie można również spróbować w biegu na 10 kilometrów. Fundacja Avalon

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Ochrona środowiska

Miasta walczą z upałami. Jedną ze skutecznych metod jest malowanie dachów budynków na biało

Pomalowanie dachów budynków na biało lub pokrycie ich odblaskową powłoką może się przyczynić do schłodzenia temperatury w dużych, gęsto zaludnionych miastach o ponad 1°C. Białe dachy są pod tym względem skuteczniejsze nawet niż pokryte roślinnością zielone dachy czy panele słoneczne – pokazało badanie przeprowadzone w Londynie przez naukowców z UCL. – Pomalowanie dachu na biało jest bardzo tanie i proste, nie trzeba niczego zmieniać w strukturze budynku – wskazuje główny autor badania, dr Oscar Brousse z UCL Bartlett School Environment, Energy & Resources.

Problemy społeczne

Rządowy program refundacji in vitro może poprawić statystyki dzietności. W Polsce spadek liczby urodzeń sukcesywnie się pogłębia

W 2023 roku urodziło się 272 tys. dzieci – o 33 tys. mniej niż jeszcze rok wcześniej i zarazem najmniej od końca II wojny światowej. Wskaźnik dzietności plasuje się dużo poniżej wartości, która gwarantuje zastępowalność pokoleń, a przyrost naturalny już od lat pozostaje ujemny. W poprawie tych statystyk może pomóc działający od czerwca br. rządowy program refundacji in vitro. – Z doświadczeń międzynarodowych wiemy, że takie programy pozytywnie wpływają na dzietność i zwiększają ją w sposób znaczny – mówi Michał Modro, radca prawny zajmujący się obszarem zdrowia. Jak wskazuje, oprócz refundacji samej procedury potrzebna jest też jednak szersza edukacja społeczeństwa, bo w Polsce stygmatyzacja par, które zdecydowały się na in vitro oraz dzieci poczętych tą metodą, wciąż jest dość częstym problemem.