Beiersdorf - producent NIVEA - udziela pomocy placówkom medyczno-sanitarnym
Beiersdorf - producent NIVEA - udziela pomocy placówkom medyczno-sanitarnym w Polsce NIVEA Polska w ramach lokalnych działań wsparła właśnie finansowo trzy polskie placówki medyczne: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ w Poznaniu oraz Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu. Ta lokalna pomoc to część międzynarodowego programu wsparcia powołanego przez koncern Beiersdorf w ramach działań „Care Beyond Skin”. Zgodnie z zobowiązaniem koncernu, program wyraża zaangażowanie wykraczające poza jego podstawową działalność - jaką jest dbanie o skórę - w celu maksymalizacji jego wkładu w społeczeństwo i planetę.
NIVEA Polska od zawsze związana jest z Poznaniem, gdzie znajduje się siedziba firmy. Właśnie dlatego postanowiono wesprzeć dwa lokalne szpitale i stację pogotowania ratunkowego. Ponadto, dotychczas NIVEA Polska i Beiersdorf Manufacturing Poznań wsparły pracowników medycznych, zapewniając im 25 000 podstawowych produktów pielęgnacyjnych. Realizowane i planowane są kolejne dostawy. I w tym przypadku postanowiono działać lokalnie, zatem wsparcie otrzymały głównie instytucje zlokalizowane w Poznaniu i województwie wielkopolskim, ale także - między innymi - Krajowa Izba Diagnostyki Laboratoryjnej czy Szpital MSWiA w Warszawie.
W obecnej sytuacji jeszcze ważniejsze niż kiedykolwiek stało się szybkie zapewnienie odpowiedniej pomocy najbardziej potrzebującym, dlatego oprócz wsparcia finansowego i darowizn produktów pielęgnacyjnych fabryka Beiersdorf Manufacturing Poznań przeorganizowała swoje linie produkcyjne i uruchomiła produkcję dezynfektantów, z ich wyłącznym przeznaczeniem na darowizny. Produkcja jest w toku.
Międzynarodowy program wsparcia Beiersdorf
W marcu Beiersdorf powołał międzynarodowy program wsparcia o wartości 50 milionów euro na pomoc w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi, szczególnie w epicentrach choroby, a także w regionach o osłabionym publicznym systemie opieki zdrowotnej. Beiersdorf współpracuje z organizacjami międzynarodowymi, a także z lokalnymi władzami, aby zapewnić wsparcie potrzebującym.
Wśród wdrożonych oraz planowanych działań są:
- Przekazanie na szczeblu międzynarodowym 1 000 000 litrów środków dezynfekcyjnych; koncern Beiersdorf uruchomił produkcję dezynfektantów w swoich zakładach produkcyjnych na pięciu kontynentach.
- Przekazanie co najmniej 5 000 000 produktów NIVEA do pielęgnacji dłoni i skóry personelowi medycznemu na całym świecie.
- Bezpośrednie wsparcie finansowe dla globalnych i lokalnych organizacji pozarządowych.
- Zobowiązanie do podwojenia osobistych darowizn pracowników w celu wsparcia lokalnych społeczności.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.