Komunikaty PR

BETFAN z nową kampanią przed Roastem Pudziana

2022-03-31  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Na przełomie marca i  kwietnia BETFAN zapoczątkował nową kampanię reklamową. Najbardziej rozpoznawalną twarz bukmachera, czyli Mariusza Pudzianowskiego, można zobaczyć w czterech różnych kreacjach. W każdym ze spotów, w których wciela się w rolę profesora, piłkarza, właściciela konia wyścigowego i zawodnika MMA, ambasador informuje o promocjach oferowanych przez bukmachera, m.in. akcji CASHBACK 600 zł i 60 zł FREEBET. Kampanię można już śledzić w telewizji – na Polsacie i antenach TVP, a także w Internecie i social mediach. To jednak przedsmak prawdziwej rozrywki. 3 kwietnia odbędzie się bowiem Roast Pudziana.

- Język polski bywa skomplikowany, Mariusz Pudzianowski zaskakujący nie tylko w sporcie, a propozycje BETFAN dla graczy są zawsze proste i przejrzyste. Pokazujemy to w naszych najnowszych spotach. Dodatkowo, ponieważ bardzo lubimy nietypowe akcje i jesteśmy największymi fanami Mariusza, zaangażowaliśmy się we współpracę ze Stand-Up No Limits organizującym Roast Pudziana. Legendarna wytrzymałość i cierpliwość naszego mistrza, która przyniosła mu wiele zwycięstw, zostanie wystawiona na zupełnie inną próbę niż na macie. Z tej okazji przygotowaliśmy też wiele zakładów specjalnych, jak ten czy Mariusz da się sprowokować Popkowi, Jurasowi albo któremuś z komików – opowiada Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu BETFAN.

Zaplanowany na 3 kwietnia Roast Pudziana będzie wydarzeniem, w którym Mariusz Pudzianowski stanie się obiektem żartów i kpin dziewięciu osób. Wśród nich znajdą się m.in. jego byli rywale, czyli Popek Monster i Łukasz „Juras” Jurkowski. Czy Pudzian to wytrzyma? A może poniosą go emocje i dojdzie do powtórki z gali wręczenia Oscarów? Tego typu zakłady specjalne można obstawiać na betfan.pl.

Roast Pudziana jest organizowany przez Stand-up No Limits. Wydarzenie można obejrzeć na żywo w katowickim Spodku bądź wykupując dostęp pay per view.

Współpracę sponsoringową ze Stand-up No Limits, przygotowania koncepcyjne i wykonawcze najnowszej kampanii reklamowej koordynuje dział marketingu BETFAN.

 

 

BETFAN jest polskim legalnym bukmacherem działającym online. Firmę wyróżniają innowacyjne rozwiązania i szeroki zakres proponowanych zakładów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, BETFAN  udostępnia zakłady na rozrywkę, obejmujące tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu czy nawet pogody. W sumie proponuje miesięcznie ponad 2 mln różnych zakładów. BETFAN jest w gronie pięciu największych polskich bukmacherów.

Analizy BETFAN są podstawą wielu trafnych prognoz. Tylko w 2021 i 2022 r. BETFAN przewidział wynik szeregu istotnych wydarzeń politycznych, społecznych, kulturalnych czy sportowych. Między innymi zgodnie z typowaniem analityków BETFAN prezesem PZPN został Cezary Kulesza, tytuł sportowca roku w plebiscycie PS zdobył Robert Lewandowski, dziennikarzem roku w konkursie Grand Press wybrano Andrzeja Poczobuta, zaś prezydentem Rzeszowa został Konrad Fijołek. BETFAN prognozował także, że KRRiT przedłuży TVN7 koncesję na nadawanie, a Krystian Ochman będzie reprezentował Polskę na Eurowizji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Typowy Polak to wysportowany geek. Przesada? Ani trochę! Biuro prasowe
2024-10-01 | 12:34

Typowy Polak to wysportowany geek. Przesada? Ani trochę!

Kilka razy w tygodniu sport uprawia prawie połowa Polaków, a codziennie niemal jedna czwarta. W dodatku blisko dwie trzecie z nas pomaga sobie w treningach, używając
Sport Porusz swój umysł z ASICS
2024-09-25 | 10:00

Porusz swój umysł z ASICS

Już 1 października 2024 roku o godz. 18:00 w sklepie Sportano przy ul. Malborskiej 45 w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie inaugurujące kampanię "Style gry w sportach halowych
Sport Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec
2024-09-25 | 08:50

Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec

Poniedziałek, 30 września będzie ostatnim dniem, aby ukończyć wyzwanie sportowe na rzecz dzieci chorych na nowotwory - wspólnie musimy osiągnąć nasz cel, czyli zebrać 2

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.