Komunikaty PR

Bezpieczne zakupy we Wrocław Fashion Outlet

2020-05-04  |  09:00
Biuro prasowe

–  Długo czekaliśmy na moment, w którym ponownie będziemy mogli otworzyć centrum dla naszych klientów. Dziś otwarcie zapowiedziało 56 sklepów. Ich lista jest aktualizowana na bieżąco na stronie internetowej centrum. W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w pełni stosujemy się do zalecanych przez stosowne organy środków ostrożności i higieny. Naszych gości również prosimy o zachowanie podstawowych zasad bezpieczeństwa – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. Przy wejściach do centrum i we wszystkich toaletach dostępny jest płyn do dezynfekcji. – Zdecydowaliśmy o zwiększeniu częstotliwości sprzątania i dezynfekcji - ze szczególnym uwzględnieniem toalet, uchwytów i klamek. Nasz system klimatyzacyjny ma nie tylko wymienione  filtry, ale także będzie w nim tłoczone wyłącznie świeże powietrze z zewnątrz. Z myślą o osobach, które znajdą się w potrzebie zakupienia maseczki, przed wejściem głównym do centrum zainstalowaliśmy specjalny automat, w którym, poza maseczkami, można nabyć również żel do dezynfekcji, rękawiczki nitrylowe i wodę. Tego rodzaju produkty w swojej ofercie mają także sklepy znajdujące się na terenie outletu. Uruchomiliśmy bezkolizyjną organizację wejścia i wyjścia z centrum. Przed wejściem prosimy klientów o dezynfekcję rąk i skorzystanie z rękawiczek udostępnionych przez naszych najemców. Podczas zakupów zachęcamy do korzystania z płatności kartą, czy smartfonem, a także  korzystania z naszego programu lojalnościowej za pośrednictwem aplikacji mobilnej – wyjaśnia Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet.

Zapewniamy bezpieczne zakupy

Zgodnie z nowymi wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa na terenie centrum zostanie ograniczona liczba klientów – w myśl zasady 1 osoba na 15 metrów kwadratowych. Informacja o indywidualnej dopuszczalnej liczbie gości zostanie oznaczona przy wejściu do każdego sklepu. Podczas zakupów o bezpieczeństwo klientów dbać będą pracownicy ochrony, do których zadań należy m.in. skrupulatny monitoring liczby osób na terenie obiektu. Podczas zakupów zalecane jest przestrzeganie zasad sanitarnych:

  • Utrzymywanie odległości społecznej 2 metrów, nie dotyczy to rodzin robiących wspólnie zakupy (w centrum przypominać o tym będą specjalne oznaczenia podłogowe);
  • Zasłanianie ust i nosa na terenie centrum i parkingu;
  • Noszenie rękawiczek jednorazowych w sklepach;
  • Powstrzymanie się od spożywania posiłków;
  • Niekorzystanie ze stref odpoczynku (zdecydowaną większość mebli usunięto z pasażu).

W przypadku podejrzenia objawów COVID-19 zalecane jest przełożenie planowanej wizyty w centrum i pozostanie w domu. Zdrowie jest dzisiaj najważniejsze.

W restauracjach i kawiarniach kupowanie żywności jest możliwe wyłącznie na wynos i w ramach dostaw. Aktualnie klienci outletu mogą skorzystać z oferty restauracji Od Kuchni i McDrive przygotowującej posiłki w opcji na wynos. Szczegółowych informacji, m.in. na temat statusu otwarcia danego sklepu czy restauracji, z zachowaniem zasady społecznego dystansu, udziela Punkt Informacyjny Wrocław Fashion Outlet. Pytania można zadawać osobiście, ale także telefonicznie lub za pośrednictwem Facebooka.

Wrocław Fashion Outlet zaprasza na zakupy od poniedziałku do soboty w tymczasowych godzinach pracy – od 10:00 do 19:00. Informacje na temat otwartych sklepów, jak również szczegółowe zasady związane z bezpiecznymi zakupami dostępne są na stronie https://wroclawfashionoutlet.com/aktualnosci-i-trendy/otwarcie-4-maja

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.