Komunikaty PR

Biały Jeleń żel pod prysznic 3 w 1 – uniwersalność i komfort po treningu!

2020-06-24  |  14:40
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.43 MB )

Nie wyobrażasz sobie dnia bez ćwiczeń, a w głowie wciąż słyszysz podkład do ulubionego filmiku z fitnessem? Marka Biały Jeleń wychodzi naprzeciw potrzebom osób aktywnych, przedstawiając linię produktów 3 w 1, dzięki którym błyskawicznie odświeżysz twarz, ciało i włosy po codziennym treningu. Żele pod prysznic Biały Jeleń powstały z myślą o skórze ze skłonnością do podrażnień i alergii.

Miłośników sportu nic nie powstrzyma przed ćwiczeniem, nawet niedostępność klubów czy siłowni. Na szczęście trening w domu może być równie skuteczny i dawać taką samą satysfakcję, co ten pod okiem profesjonalnego trenera. Bez względu na to, czy ćwiczeniem zaczynasz dzień, czerpiesz z niego energię w porze lunchu, czy traktujesz go jako wieczorną nagrodę, z pewnością docenisz wygodę, jaką dają żele pod prysznic Biały Jeleń 3 w 1.

Linia Biały Jeleń 3 w 1 składa się z multifunkcyjnego żelu dla mężczyzn i dla kobiet. Obydwa produkty zostały przebadane dermatologicznie wśród osób ze skórą skłonną do podrażnień i alergii.

Biały Jeleń żel pod prysznic 3 w 1 dla aktywnych kobiet zapewnia skórze oczyszczenie, wzmocnienie i intensywne orzeźwienie oraz nadaje włosom zdrowy wygląd. Dzięki minerałom pochodzenia morskiego skóra odzyskuje optymalny poziom nawilżenia, nawet po długotrwałym wysiłku fizycznym. Produkt nie zawiera alergenów, parabenów, sztucznych barwników ani SLES-u.

Biały Jeleń Żel pod prysznic dla aktywnych mężczyzn 3 w 1 receptura posiada wodny ekstrakt soli mineralnych z wapiennych osadów morskich i muszli ostryg który zawiera skoncentrowane pokłady  cynku, miedzi, manganu i kobaltu. Kombinacja tych drogocennych pierwiastków pozwala dostarczyć skórze niezliczonych pokładów energii i witalności. Żel zapewnia uczucie długotrwałej świeżości oraz orzeźwienia, pobudzając ciało i zmysły oraz pozostawiając niezwykle atrakcyjny męski zapach.

Uniwersalny żel pod prysznic to również idealne rozwiązanie na letni wyjazd! Zamiast trzech oddzielnych produktów wrzucasz do kosmetyczki jeden i zyskujesz miejsce na… dodatkową parę butów! Albo możesz po prostu dać kręgosłupowi odpocząć – wybór należy do Ciebie ☺

 

Rekomendowana cena sprzedaży: 10,49 zł/200 ml

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.