Komunikaty PR

Biały Jeleń żel pod prysznic 3 w 1 – uniwersalność i komfort po treningu!

2020-06-24  |  14:40
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.43 MB )

Nie wyobrażasz sobie dnia bez ćwiczeń, a w głowie wciąż słyszysz podkład do ulubionego filmiku z fitnessem? Marka Biały Jeleń wychodzi naprzeciw potrzebom osób aktywnych, przedstawiając linię produktów 3 w 1, dzięki którym błyskawicznie odświeżysz twarz, ciało i włosy po codziennym treningu. Żele pod prysznic Biały Jeleń powstały z myślą o skórze ze skłonnością do podrażnień i alergii.

Miłośników sportu nic nie powstrzyma przed ćwiczeniem, nawet niedostępność klubów czy siłowni. Na szczęście trening w domu może być równie skuteczny i dawać taką samą satysfakcję, co ten pod okiem profesjonalnego trenera. Bez względu na to, czy ćwiczeniem zaczynasz dzień, czerpiesz z niego energię w porze lunchu, czy traktujesz go jako wieczorną nagrodę, z pewnością docenisz wygodę, jaką dają żele pod prysznic Biały Jeleń 3 w 1.

Linia Biały Jeleń 3 w 1 składa się z multifunkcyjnego żelu dla mężczyzn i dla kobiet. Obydwa produkty zostały przebadane dermatologicznie wśród osób ze skórą skłonną do podrażnień i alergii.

Biały Jeleń żel pod prysznic 3 w 1 dla aktywnych kobiet zapewnia skórze oczyszczenie, wzmocnienie i intensywne orzeźwienie oraz nadaje włosom zdrowy wygląd. Dzięki minerałom pochodzenia morskiego skóra odzyskuje optymalny poziom nawilżenia, nawet po długotrwałym wysiłku fizycznym. Produkt nie zawiera alergenów, parabenów, sztucznych barwników ani SLES-u.

Biały Jeleń Żel pod prysznic dla aktywnych mężczyzn 3 w 1 receptura posiada wodny ekstrakt soli mineralnych z wapiennych osadów morskich i muszli ostryg który zawiera skoncentrowane pokłady  cynku, miedzi, manganu i kobaltu. Kombinacja tych drogocennych pierwiastków pozwala dostarczyć skórze niezliczonych pokładów energii i witalności. Żel zapewnia uczucie długotrwałej świeżości oraz orzeźwienia, pobudzając ciało i zmysły oraz pozostawiając niezwykle atrakcyjny męski zapach.

Uniwersalny żel pod prysznic to również idealne rozwiązanie na letni wyjazd! Zamiast trzech oddzielnych produktów wrzucasz do kosmetyczki jeden i zyskujesz miejsce na… dodatkową parę butów! Albo możesz po prostu dać kręgosłupowi odpocząć – wybór należy do Ciebie ☺

 

Rekomendowana cena sprzedaży: 10,49 zł/200 ml

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Media

Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.