Biały Jeleń żel pod prysznic 3 w 1 – uniwersalność i komfort po treningu!
Nie wyobrażasz sobie dnia bez ćwiczeń, a w głowie wciąż słyszysz podkład do ulubionego filmiku z fitnessem? Marka Biały Jeleń wychodzi naprzeciw potrzebom osób aktywnych, przedstawiając linię produktów 3 w 1, dzięki którym błyskawicznie odświeżysz twarz, ciało i włosy po codziennym treningu. Żele pod prysznic Biały Jeleń powstały z myślą o skórze ze skłonnością do podrażnień i alergii.
Miłośników sportu nic nie powstrzyma przed ćwiczeniem, nawet niedostępność klubów czy siłowni. Na szczęście trening w domu może być równie skuteczny i dawać taką samą satysfakcję, co ten pod okiem profesjonalnego trenera. Bez względu na to, czy ćwiczeniem zaczynasz dzień, czerpiesz z niego energię w porze lunchu, czy traktujesz go jako wieczorną nagrodę, z pewnością docenisz wygodę, jaką dają żele pod prysznic Biały Jeleń 3 w 1.
Linia Biały Jeleń 3 w 1 składa się z multifunkcyjnego żelu dla mężczyzn i dla kobiet. Obydwa produkty zostały przebadane dermatologicznie wśród osób ze skórą skłonną do podrażnień i alergii.
Biały Jeleń żel pod prysznic 3 w 1 dla aktywnych kobiet zapewnia skórze oczyszczenie, wzmocnienie i intensywne orzeźwienie oraz nadaje włosom zdrowy wygląd. Dzięki minerałom pochodzenia morskiego skóra odzyskuje optymalny poziom nawilżenia, nawet po długotrwałym wysiłku fizycznym. Produkt nie zawiera alergenów, parabenów, sztucznych barwników ani SLES-u.
Biały Jeleń Żel pod prysznic dla aktywnych mężczyzn 3 w 1 receptura posiada wodny ekstrakt soli mineralnych z wapiennych osadów morskich i muszli ostryg który zawiera skoncentrowane pokłady cynku, miedzi, manganu i kobaltu. Kombinacja tych drogocennych pierwiastków pozwala dostarczyć skórze niezliczonych pokładów energii i witalności. Żel zapewnia uczucie długotrwałej świeżości oraz orzeźwienia, pobudzając ciało i zmysły oraz pozostawiając niezwykle atrakcyjny męski zapach.
Uniwersalny żel pod prysznic to również idealne rozwiązanie na letni wyjazd! Zamiast trzech oddzielnych produktów wrzucasz do kosmetyczki jeden i zyskujesz miejsce na… dodatkową parę butów! Albo możesz po prostu dać kręgosłupowi odpocząć – wybór należy do Ciebie ☺
Rekomendowana cena sprzedaży: 10,49 zł/200 ml

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.