Komunikaty PR

Biedronka i Czarny Kot w Atrium Kasztanowa

2023-11-13  |  10:40
Biuro prasowe

Biedronka i Czarny Kot zapraszają na wielką przygodę w Paryżu! Czekamy na Was w dniach 17-18 listopada w Atrium Kasztanowa! Wspólnie z bohaterami kultowego filmu wyruszymy w niebezpieczną misję, by ocalić miasto przed działaniem czarnej magii. Odwiedzając galerię, będziecie mogli na dwa dni przenieść się do filmowego świata tytułowych postaci, Biedronki i Czarnego Kota, aby przeżyć niezwykłą podróż. W tych dniach nasze centrum przygotowało moc atrakcji dla młodszych i starszych fanów tego popularnego serialu.

 

Przygotujcie się na dobrą zabawę w towarzystwie Biedronki i Czarnego Kota! Już 17 i 18 listopada w Atrium Kasztanowa od godz. 12:00 do 18:00 czekać na Was będzie moc atrakcji! Niesamowite przygody dzielnych bohaterów serialu zekranizowanego w tym roku (Miraculum: Biedronka i Czarny Kot), staną się główną tematyką weekendowego wydarzenia w pilskiej galerii.

 

W piątek i sobotę fani Biedronki i Czarnego Kota będą mogli nie tylko spotkać się z superbohaterami na żywo i  przybić sobie z nimi piątkę, ale też zapozować w walecznej pozie i zrobić wspólne, pamiątkowe zdjęcie.

 

Dla młodszych poszukiwaczy przygód zaplanowano moc wyzwań! Czeka na nich do przejścia trudny labirynt z przeszkodami – przemierzając go trzeba odnaleźć ukryte ćmy na dachach paryskich budynków. Najodważniejsi muszą złapać je wszystkie zanim zaatakują one mieszkańców. Za wykazanie dzielnej postawy, każdy śmiałek otrzyma nagrodę - dyplom od Biedronki i Czarnego Kota.

 

Aby uwiecznić swoich bohaterów w wyjątkowych pozach, chętni mogą odwiedzić strefę kreatywną. To tutaj na miejscu będzie można namalować portrety ulubionych postaci, pokolorować przedstawiające je rysunki bądź stworzyć własne Kwami (magiczną istotę połączoną z Miraculami). Za swoją aktywność uczestnicy otrzymają pieczątkę na dyplomie. Posiadacze 3 stempli przygotują swoją własną maskę superbohatera.

 

Z kolei nieco starsi wielbiciele serialu będą mogli wykazać się kreatywnością i umiejętnościami aktorskimi w strefie foto. Wszystkie chętne osoby, a w szczególności użytkujące popularne komunikatory, przeniosą się do Miraculum, gdzie korzystając z fotobudki 360 stopni, będą mogły nagrać ciekawy filmik, a następnie podzielić się nim z  przyjaciółmi na swoich kanałach social media.

 

Ale to nie wszystko! Dla klientów, którzy w dniach 17-18 listopada zrobią zakupy za minimalną kwotę 150 zł (na maksymalnie 2 paragonach) czekają milusie poduszki z postacią ulubionej bohaterki serialu. Do zgarnięcia będzie aż 200 szt. poduszek.

 

Spotkanie z Biedronką i Czarnym Kotem odbędzie się w Atrium Kasztanowa w dniach 17 i 18 listopada, w  godz. 12.00- 18.00. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.