Biedronka i Czarny Kot w Atrium Kasztanowa
Biedronka i Czarny Kot zapraszają na wielką przygodę w Paryżu! Czekamy na Was w dniach 17-18 listopada w Atrium Kasztanowa! Wspólnie z bohaterami kultowego filmu wyruszymy w niebezpieczną misję, by ocalić miasto przed działaniem czarnej magii. Odwiedzając galerię, będziecie mogli na dwa dni przenieść się do filmowego świata tytułowych postaci, Biedronki i Czarnego Kota, aby przeżyć niezwykłą podróż. W tych dniach nasze centrum przygotowało moc atrakcji dla młodszych i starszych fanów tego popularnego serialu.
Przygotujcie się na dobrą zabawę w towarzystwie Biedronki i Czarnego Kota! Już 17 i 18 listopada w Atrium Kasztanowa od godz. 12:00 do 18:00 czekać na Was będzie moc atrakcji! Niesamowite przygody dzielnych bohaterów serialu zekranizowanego w tym roku (Miraculum: Biedronka i Czarny Kot), staną się główną tematyką weekendowego wydarzenia w pilskiej galerii.
W piątek i sobotę fani Biedronki i Czarnego Kota będą mogli nie tylko spotkać się z superbohaterami na żywo i przybić sobie z nimi piątkę, ale też zapozować w walecznej pozie i zrobić wspólne, pamiątkowe zdjęcie.
Dla młodszych poszukiwaczy przygód zaplanowano moc wyzwań! Czeka na nich do przejścia trudny labirynt z przeszkodami – przemierzając go trzeba odnaleźć ukryte ćmy na dachach paryskich budynków. Najodważniejsi muszą złapać je wszystkie zanim zaatakują one mieszkańców. Za wykazanie dzielnej postawy, każdy śmiałek otrzyma nagrodę - dyplom od Biedronki i Czarnego Kota.
Aby uwiecznić swoich bohaterów w wyjątkowych pozach, chętni mogą odwiedzić strefę kreatywną. To tutaj na miejscu będzie można namalować portrety ulubionych postaci, pokolorować przedstawiające je rysunki bądź stworzyć własne Kwami (magiczną istotę połączoną z Miraculami). Za swoją aktywność uczestnicy otrzymają pieczątkę na dyplomie. Posiadacze 3 stempli przygotują swoją własną maskę superbohatera.
Z kolei nieco starsi wielbiciele serialu będą mogli wykazać się kreatywnością i umiejętnościami aktorskimi w strefie foto. Wszystkie chętne osoby, a w szczególności użytkujące popularne komunikatory, przeniosą się do Miraculum, gdzie korzystając z fotobudki 360 stopni, będą mogły nagrać ciekawy filmik, a następnie podzielić się nim z przyjaciółmi na swoich kanałach social media.
Ale to nie wszystko! Dla klientów, którzy w dniach 17-18 listopada zrobią zakupy za minimalną kwotę 150 zł (na maksymalnie 2 paragonach) czekają milusie poduszki z postacią ulubionej bohaterki serialu. Do zgarnięcia będzie aż 200 szt. poduszek.
Spotkanie z Biedronką i Czarnym Kotem odbędzie się w Atrium Kasztanowa w dniach 17 i 18 listopada, w godz. 12.00- 18.00. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.
![Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_616035828,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto
![Karmienie piersią w pierwszych tygodniach – praktyczne porady](/files/_uploaded/glownekonf_1317346451,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Karmienie piersią w pierwszych tygodniach – praktyczne porady
![Zupa owocowa z lanymi kluseczkami](/files/_uploaded/glownekonf_498924554,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zupa owocowa z lanymi kluseczkami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Media
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto-tam,w_274,_small.jpg)
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.
Nauka
Sztuczna inteligencja wspiera lekarzy przy leczeniu niepłodności. Z rozwiązań polskiej firmy korzystają kliniki na całym świecie
![](/files/1922771799/sankowski--ai-nieplodnosc-foto,w_133,r_png,_small.png)
Według danych Światowej Organizacji Zdrowia niepłodność może dotyczyć ok. 17,5 proc. dorosłej populacji. To oznacza, że średnio jedna osoba na sześć doświadcza problemów z niepłodnością. W Polsce to może być ok. 1,5 mln par, z których część decyduje się na procedurę in vitro. Z pomocą lekarzom w jej trakcie przychodzi sztuczna inteligencja. Polska firma MIM Fertility opracowała aplikacje, które optymalizują pracę embriologów i lekarzy. – Sztuczna inteligencja nie zastąpi lekarzy, ale wspiera ich w podejmowaniu decyzji – mówi ich współtwórca prof. Piotr Sankowski.
Sport
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
![](/files/1922771799/pge-projekt-warszawa-bb-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.