Komunikaty PR

Biedronka i Czarny Kot w Atrium Kasztanowa

2023-11-13  |  10:40
Biuro prasowe

Biedronka i Czarny Kot zapraszają na wielką przygodę w Paryżu! Czekamy na Was w dniach 17-18 listopada w Atrium Kasztanowa! Wspólnie z bohaterami kultowego filmu wyruszymy w niebezpieczną misję, by ocalić miasto przed działaniem czarnej magii. Odwiedzając galerię, będziecie mogli na dwa dni przenieść się do filmowego świata tytułowych postaci, Biedronki i Czarnego Kota, aby przeżyć niezwykłą podróż. W tych dniach nasze centrum przygotowało moc atrakcji dla młodszych i starszych fanów tego popularnego serialu.

 

Przygotujcie się na dobrą zabawę w towarzystwie Biedronki i Czarnego Kota! Już 17 i 18 listopada w Atrium Kasztanowa od godz. 12:00 do 18:00 czekać na Was będzie moc atrakcji! Niesamowite przygody dzielnych bohaterów serialu zekranizowanego w tym roku (Miraculum: Biedronka i Czarny Kot), staną się główną tematyką weekendowego wydarzenia w pilskiej galerii.

 

W piątek i sobotę fani Biedronki i Czarnego Kota będą mogli nie tylko spotkać się z superbohaterami na żywo i  przybić sobie z nimi piątkę, ale też zapozować w walecznej pozie i zrobić wspólne, pamiątkowe zdjęcie.

 

Dla młodszych poszukiwaczy przygód zaplanowano moc wyzwań! Czeka na nich do przejścia trudny labirynt z przeszkodami – przemierzając go trzeba odnaleźć ukryte ćmy na dachach paryskich budynków. Najodważniejsi muszą złapać je wszystkie zanim zaatakują one mieszkańców. Za wykazanie dzielnej postawy, każdy śmiałek otrzyma nagrodę - dyplom od Biedronki i Czarnego Kota.

 

Aby uwiecznić swoich bohaterów w wyjątkowych pozach, chętni mogą odwiedzić strefę kreatywną. To tutaj na miejscu będzie można namalować portrety ulubionych postaci, pokolorować przedstawiające je rysunki bądź stworzyć własne Kwami (magiczną istotę połączoną z Miraculami). Za swoją aktywność uczestnicy otrzymają pieczątkę na dyplomie. Posiadacze 3 stempli przygotują swoją własną maskę superbohatera.

 

Z kolei nieco starsi wielbiciele serialu będą mogli wykazać się kreatywnością i umiejętnościami aktorskimi w strefie foto. Wszystkie chętne osoby, a w szczególności użytkujące popularne komunikatory, przeniosą się do Miraculum, gdzie korzystając z fotobudki 360 stopni, będą mogły nagrać ciekawy filmik, a następnie podzielić się nim z  przyjaciółmi na swoich kanałach social media.

 

Ale to nie wszystko! Dla klientów, którzy w dniach 17-18 listopada zrobią zakupy za minimalną kwotę 150 zł (na maksymalnie 2 paragonach) czekają milusie poduszki z postacią ulubionej bohaterki serialu. Do zgarnięcia będzie aż 200 szt. poduszek.

 

Spotkanie z Biedronką i Czarnym Kotem odbędzie się w Atrium Kasztanowa w dniach 17 i 18 listopada, w  godz. 12.00- 18.00. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto Biuro prasowe
2024-07-31 | 12:15

Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto

Mimo że za nami dopiero półmetek tegorocznych wakacji, już teraz warto zacząć zastanawiać się nad stopniowym kompletowaniem szkolnej wyprawki. Jak pokazują badania, 9 na 10
Dziecko Karmienie piersią w pierwszych tygodniach – praktyczne porady
2024-07-30 | 17:00

Karmienie piersią w pierwszych tygodniach – praktyczne porady

Mleko mamy to naturalny i najzdrowszy pokarm zapewniający noworodkowi wszystkie składniki odżywcze niezbędne dla jego prawidłowego wzrostu i rozwoju. Jednak dla wielu kobiet karmienie
Dziecko Zupa owocowa z lanymi kluseczkami
2024-07-30 | 17:00

Zupa owocowa z lanymi kluseczkami

Składniki (6-8 porcji): • 1 litr wody Mama i ja • 250 g truskawek • 1 gruszka • 1 jabłko • 50 g malin • 2-3 śliwki • 1-2 goździki • sok z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.

Nauka

Sztuczna inteligencja wspiera lekarzy przy leczeniu niepłodności. Z rozwiązań polskiej firmy korzystają kliniki na całym świecie

Według danych Światowej Organizacji Zdrowia niepłodność może dotyczyć ok. 17,5 proc. dorosłej populacji. To oznacza, że średnio jedna osoba na sześć doświadcza problemów z niepłodnością. W Polsce to może być ok. 1,5 mln par, z których część decyduje się na procedurę in vitro. Z pomocą lekarzom w jej trakcie przychodzi sztuczna inteligencja. Polska firma MIM Fertility opracowała aplikacje, które optymalizują pracę embriologów i lekarzy. – Sztuczna inteligencja nie zastąpi lekarzy, ale wspiera ich w podejmowaniu decyzji – mówi ich współtwórca prof. Piotr Sankowski.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.