Komunikaty PR

BKS Bostik Bielsko-Biała klei i remontuje z Bostikiem!

2021-10-29  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut

ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl

Już od ponad 90 lat Bialski Klub Sportowy działa na terenie Bielska-Białej. To stąd wywodzi się drużyna piłki siatkowej kobiet – BKS Stal Bielsko-Biała (obecnie: BKS Bostik Bielsko-Biała), odnosząca ogromne sukcesy na parkietach. Siatkarki od lat występują w ścisłej czołówce ekstraklasy najlepszych drużyn w Polsce, zdobywając liczne Puchary oraz Mistrzostwa Polski.

Poza boiskiem, utalentowane zawodniczki BKS Bostik Bielsko-Biała spełniają się także w wielu różnych aktywnościach – uprawiają inne rodzaje sportów, zajmują się pracami DIY takimi jak scrapbooking, jak również odświeżaniem i remontem swoich czterech kątów. W tego typu czynnościach wspiera je Bostik – Sponsor Tytularny drużyny.

Remont wspólnymi siłami

W jakich działaniach zawodniczki BKS Bostik Bielsko-Biała wykorzystują rozwiązania Bostik? Z jednej strony bielszczanki prosiły o wsparcie podczas prac remontowych – w tym tych, związanych z montażem, uszczelnianiem i wypełnianiem szczelin wokół okien oraz drzwi, ociepleniem elewacji styropianem, wymianą silikonów w łazience, położeniu płytek na ścianach czy wymianą listew przypodłogowych.

- „Jakiś czas temu wraz z moją rodziną zaczęliśmy remont naszego rodzinnego domu, który od kilkudziesięciu lat nie był odnawiany. Z pomocą w remoncie przyszedł BOSTIK - sponsor naszej drużyny siatkarskiej. Bostik jest liderem w zakresie chemii budowlanej oraz w dziedzinie uszczelniania i klejenia, dlatego mam do nich wielkie zaufanie.” – mówi Libero BKS Bostik Bielsko-Biała.

Pakujemy prezenty, naprawiamy buty i... krokodyla!

Największą popularnością wśród zawodniczek cieszyły się dedykowane kleje używane do napraw ulubionych przedmiotów codziennego użytku - na przykład dmuchanego krokodyla czy obuwia sportowego - oraz produkty stosowane do scrapbookingu, pakowania prezentów czy dekoracji wnętrz. Dopasowane do konkretnych zadań rozwiązania sprawdzały się między innymi podczas tworzenia wielkoformatowych kolaży z fotografiami oraz przy ozdabianiu urodzinowych upominków.

- „Myślę, że każdy z nas lubi dostawać prezenty, a zwłaszcza te, które wykonane są własnoręcznie. Ja zdecydowanie jestem zwolenniczką tworzenia rękodzieła. Z pomocą nadeszła firma Bostik, tytularny sponsor naszej drużyny. W paczce, którą otrzymałam, znalazły się przezroczyste, dwustronne kropelki klejące o wysokiej przyczepności. Dzięki nim umocowałam ozdoby na prezencie, którym obdarowałam swoją siostrę w dniu jej urodzin.” – mówi rozgrywająca BKS Bostik Bielsko-Biała.

- „Eksperci Bostik z przyjemnością oferują zawodniczkom BKS Bostik Bielsko-Biała fachowe doradztwo w zakresie klejenia i uszczelniania, ale również systemów podłogowych, hydroizolacji i wielu bieżących prac domowych – na przykład różnego rodzaju napraw, wyposażenia wnętrz czy... klejenia ulubionych dmuchanych zabawek do basenu.” – mówi Joanna Weicher, C&C Dyrektor Marketingu i Cyfryzacji region Europa Wschodnia.

Dzięki zaangażowaniu, determinacji oraz sportowym talentom siatkarek, firma Bostik – światowy lider w zakresie chemii budowlanej oraz technik klejenia – postanowiła wspierać bialskie zawodniczki w osiąganiu dalszych sukcesów jako Sponsor Tytularny drużyny. Poza boiskiem, Bostik pomocną dłoń wyciąga również w codziennych sytuacjach, wspomagając utalentowane sportsmenki BKS Bostik Bielsko-Biała podczas remontów, domowych napraw oraz prac z zakresu DIY.

 

O firmie Bostik:

Bostik to wiodący na świecie specjalista w zakresie chemii budowlanej, rynku konsumenckiego i klejów przemysłowych. Od ponad stu lat opracowuje i dostarcza innowacyjne oraz inteligentne rozwiązania do uszczelniania i klejenia, które są dostosowane do potrzeb kształtujących codzienne życie. Firma Bostik obecna jest w 45 krajach, w których reprezentują ją 54 centra produkcji, dystrybucji, sprzedaży i administracji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GutPR Hanna Gehrke - Gut
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Jak wsparcie psychologiczne buduje przyszłych mistrzów sportowych Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:00

Jak wsparcie psychologiczne buduje przyszłych mistrzów sportowych

Psychologia sportowa odgrywa coraz większą rolę w rozwoju młodych sportowców, co w swojej debiutanckiej książce "Mistrzostwo umysłu" podkreśla Mateusz Brela, psycholog
Sport Angelika Szymańska: „KSG Olympic Dreams pomaga mi spełniać sportowe marzenia
2024-10-31 | 15:50

Angelika Szymańska: „KSG Olympic Dreams pomaga mi spełniać sportowe marzenia

Angelika Szymańska, jedna z czołowych polskich judoczek, przechodzi intensywny okres w swojej karierze. Niedawno wystąpiła na igrzyskach olimpijskich w Paryżu, a teraz opuszcza wieloletni
Sport Jak stworzyć skuteczny zespół piłki nożnej? Patent Polish Soccer Skills
2024-10-31 | 10:00

Jak stworzyć skuteczny zespół piłki nożnej? Patent Polish Soccer Skills

Piłkarze Polish Soccer Skills zagrali na murawie Stadionu Narodowego, na której dzień wcześniej Polska reprezentacja rozegrała mecz z Chorwacją w ramach Ligi Narodów. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.