BLACK FRIDAY W NOTINO POTRWA AŻ DWA TYGODNIE!
Święto cenowych okazji każdego roku spotyka się z ogromnym zainteresowaniem polskich konsumentów – w 2020 r. Notino odnotowało 508 proc. wzrost dziennych zamówień w porównaniu z roczną średnią. Tegoroczna oferta Black Friday przygotowana przez czeskiego giganta branży kosmetycznej będzie dostępna od 15 listopada. Przez dwa tygodnie polscy klienci sklepu internetowego notino.pl skorzystają z atrakcyjnych promocji do nawet 40 proc.
Black Friday – co wybierają klienci Notino?
Czarny Piątek, który powszechnie jest już kojarzony z początkiem przedświątecznych zakupów cieszy się dużą popularnością wśród klientów Notino – w ubiegłym roku dokonali oni aż 140 tys. zamówień jednego dnia. Z danych sklepu internetowego wynika, że w 2020 r. perfumeria odnotowała 508 proc. wzrost dziennych zamówień w porównaniu ze średnią roczną. Ponadto, w czasie trwających promocji wartość koszyka zakupowego wzrosła o 12 proc. (w porównaniu do średniej wartości w 2020). W ubiegłym roku klienci Notino najchętniej dokonywali zakupów pomiędzy godziną 21:00 a 22:00. Podczas tzw. golden hour sklep internetowy sprzedawał 100 produktów w minutę. Najwyższy popyt odnotowały trzy kategorie – w koszykach polskich konsumentów najczęściej znajdowały się perfumy i wody perfumowane dla kobiet, produkty do pielęgnacji włosów (głównie szampony) oraz produkty do pielęgnacji skóry (przeważały balsamy nawilżające).
Oferta Black Friday 2021 w Notino
Tegoroczne święto cenowych okazji w Notino rozpocznie się już 15 listopada i potrwa przez kolejne dwa tygodnie. W pierwszym tygodniu trwania promocji klienci Notino skorzystają z 15-procentowej zniżki w kategorii kosmetyków do makijażu oraz pielęgnacji ciała, włosów i skóry (z wyjątkiem perfum oraz zapachów dla domu). W kolejnym tygodniu klienci sklepu internetowego będą mogli wybierać spośród popularnych, markowych produktów w cenach nawet do 40 proc. niższych niż zazwyczaj. W ofercie Black Friday Notino znajdą się takie marki, jak: Clarins, Clinique, KORIKA, Atelier Cologne, Yves Saint Laurent.
Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij
Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
Podstawowe potrzeby skóry (nie tylko) jesienią
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.