Komunikaty PR

BLACK FRIDAY W NOTINO POTRWA AŻ DWA TYGODNIE!

2021-11-10  |  10:00
Biuro prasowe

Święto cenowych okazji każdego roku spotyka się z ogromnym zainteresowaniem polskich konsumentów – w 2020 r. Notino odnotowało 508 proc. wzrost dziennych zamówień w porównaniu z roczną średnią. Tegoroczna oferta Black Friday przygotowana przez czeskiego giganta branży kosmetycznej będzie dostępna od 15 listopada. Przez dwa tygodnie polscy klienci sklepu internetowego notino.pl skorzystają z atrakcyjnych promocji do nawet 40 proc.

Black Friday – co wybierają klienci Notino?

Czarny Piątek, który powszechnie jest już kojarzony z początkiem przedświątecznych zakupów cieszy się dużą popularnością wśród klientów Notino – w ubiegłym roku dokonali oni aż 140 tys. zamówień jednego dnia. Z danych sklepu internetowego wynika, że w 2020 r. perfumeria odnotowała 508 proc. wzrost dziennych zamówień w porównaniu ze średnią roczną. Ponadto, w czasie trwających promocji wartość koszyka zakupowego wzrosła o 12 proc.  (w porównaniu do średniej wartości w 2020). W ubiegłym roku klienci Notino najchętniej dokonywali zakupów pomiędzy godziną 21:00 a 22:00. Podczas tzw. golden hour sklep internetowy sprzedawał 100 produktów w minutę. Najwyższy popyt odnotowały trzy kategorie – w koszykach polskich konsumentów najczęściej znajdowały się perfumy i wody perfumowane dla kobiet, produkty do pielęgnacji włosów (głównie szampony) oraz produkty do pielęgnacji skóry (przeważały balsamy nawilżające).

Oferta Black Friday 2021 w Notino

Tegoroczne święto cenowych okazji w Notino rozpocznie się już 15 listopada i potrwa przez kolejne dwa tygodnie. W pierwszym tygodniu trwania promocji klienci Notino skorzystają z 15-procentowej zniżki w kategorii kosmetyków do makijażu oraz pielęgnacji ciała, włosów i skóry (z wyjątkiem perfum oraz zapachów dla domu). W kolejnym tygodniu klienci sklepu internetowego będą mogli wybierać spośród popularnych, markowych produktów w cenach nawet do 40 proc. niższych niż zazwyczaj. W ofercie Black Friday Notino znajdą się takie marki, jak: Clarins, Clinique, KORIKA, Atelier Cologne, Yves Saint Laurent.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Nowość! Elgydium Przeciwpróchnicowa pasta do zębów z nową formułą Biuro prasowe
2024-09-30 | 09:22

Nowość! Elgydium Przeciwpróchnicowa pasta do zębów z nową formułą

Próchnica to choroba, która dotyka wiele osób w różnym wieku. Początkowo nieodczuwalna, z czasem powoduje ból, prowadzi do powstania ubytków w zębach i
Uroda III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.
2024-09-25 | 12:30

III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.

Forum, które połączyło innowacje i praktykę Tegoroczne Forum, pod hasłem „Pacjent w sercu Ziko”, było wyjątkowym wydarzeniem, które w pełni
Uroda Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu
2024-09-25 | 08:49

Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu

Po upalnym lecie, nadeszła pora na zmianę. Dotyczy ona nie tylko tego, co dzieje się za oknem, rutyna pielęgnacji fal, loków i sprężynek będzie również wymagać

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.