Komunikaty PR

BLACK FRIDAY W NOTINO POTRWA AŻ DWA TYGODNIE!

2021-11-10  |  10:00
Biuro prasowe

Święto cenowych okazji każdego roku spotyka się z ogromnym zainteresowaniem polskich konsumentów – w 2020 r. Notino odnotowało 508 proc. wzrost dziennych zamówień w porównaniu z roczną średnią. Tegoroczna oferta Black Friday przygotowana przez czeskiego giganta branży kosmetycznej będzie dostępna od 15 listopada. Przez dwa tygodnie polscy klienci sklepu internetowego notino.pl skorzystają z atrakcyjnych promocji do nawet 40 proc.

Black Friday – co wybierają klienci Notino?

Czarny Piątek, który powszechnie jest już kojarzony z początkiem przedświątecznych zakupów cieszy się dużą popularnością wśród klientów Notino – w ubiegłym roku dokonali oni aż 140 tys. zamówień jednego dnia. Z danych sklepu internetowego wynika, że w 2020 r. perfumeria odnotowała 508 proc. wzrost dziennych zamówień w porównaniu ze średnią roczną. Ponadto, w czasie trwających promocji wartość koszyka zakupowego wzrosła o 12 proc.  (w porównaniu do średniej wartości w 2020). W ubiegłym roku klienci Notino najchętniej dokonywali zakupów pomiędzy godziną 21:00 a 22:00. Podczas tzw. golden hour sklep internetowy sprzedawał 100 produktów w minutę. Najwyższy popyt odnotowały trzy kategorie – w koszykach polskich konsumentów najczęściej znajdowały się perfumy i wody perfumowane dla kobiet, produkty do pielęgnacji włosów (głównie szampony) oraz produkty do pielęgnacji skóry (przeważały balsamy nawilżające).

Oferta Black Friday 2021 w Notino

Tegoroczne święto cenowych okazji w Notino rozpocznie się już 15 listopada i potrwa przez kolejne dwa tygodnie. W pierwszym tygodniu trwania promocji klienci Notino skorzystają z 15-procentowej zniżki w kategorii kosmetyków do makijażu oraz pielęgnacji ciała, włosów i skóry (z wyjątkiem perfum oraz zapachów dla domu). W kolejnym tygodniu klienci sklepu internetowego będą mogli wybierać spośród popularnych, markowych produktów w cenach nawet do 40 proc. niższych niż zazwyczaj. W ofercie Black Friday Notino znajdą się takie marki, jak: Clarins, Clinique, KORIKA, Atelier Cologne, Yves Saint Laurent.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć