Blisko 200 000 kajzerek sprzedanych w sklepie Lidl Polska na Pol’and’Rock
Uczestnicy Najpiękniejszego Festiwalu Świata wiedzą, że zawsze mogą liczyć na Lidla! Na Pol’and’Rock Festivalu już po raz 14. stanął rockowy sklep Lidl Polska, który był otwarty nieprzerwanie przez 120 godzin! Na Rockowej Wyspie Lidla sprzedano blisko 200 tys. kajzerek – to tak, jakby każdy mieszkaniec Torunia kupił bułkę!
Rockowy sklep Lidl Polska co roku przyjmuje festiwalowiczów z całej Polski. Dzięki lokalizacji w samym sercu festiwalu mieszkańcy pola namiotowego mogli w każdej chwili zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze produkty. Sklep otwarto we wtorek, 30 lipca, o godz. 12:00, a jego drzwi zamknęły się dopiero w niedzielę, 4 sierpnia, o 12:00. Warto podkreślić, że ceny w rockowym sklepie były takie jak w każdym innym obiekcie Lidl Polska – atrakcyjne i niskie. Co więcej, z aplikacją zakupową Lidl Plus na uczestników Festiwalu czekały specjalne kupony rabatowe.
Lidl’n’Rock, czyli Rockowa Wyspa Lidla w liczbach:
- sprzedano prawie 200 tys. kajzerek,
- rozdano 11 000 lidlowych tatuaży zmywalnych,
- najpopularniejszym owocem po raz kolejny okazały się banany – kupiono ich ponad 7500 kg!
- sklep działał nieprzerwanie przez 120 godzin,
- blisko 50 pracowników zdecydowało się w tym roku w pełni skorzystać z festiwalowej atmosfery i nocować na nowym lidlowym polu namiotowym,
- Lidl działa na Pol’and’Rock Festivalu od 14 lat,
- najwierniejsza pracowniczka już po raz 10. dołączyła do sklepowej załogi Rockowej Wyspy Lidla,
- pracownicy wymienili nieskończenie wiele uśmiechów!
Warto podkreślić, że obecność marki na Festiwalu jest wyrazem podziękowań dla wszystkich wolontariuszy zaangażowanych w coroczne zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez 15 lat wspólnego grania z Orkiestrą Lidl przekazał na cele Fundacji ponad 49 mln zł.
Festiwalowa załoga rockowego sklepu Lidla
Festiwalowy sklep nie mógłby funkcjonować gdyby nie praca wielu osób zaangażowanych w projekt po stronie Lidl Polska, które zjechały się z całego kraju. Najdłuższą drogę pokonały pracowniczki, które przyjechały aż z Hrubieszowa! Dla kilkudziesięciu pracowników sklepu był to już kolejny raz na Rockowej Wyspie Lidla, a rekordzistka, Ewa, dołączyła do rockowej załogi już po raz dziesiąty!
W pracę w sklepie mogli zaangażować się wszyscy zatrudnieni w Lidlu: zarówno pracownicy sklepów, jak i magazynów czy centrali. Na miejscu każdy otrzymał szkolenie w zakresie sprzedaży oraz BHP, a w wolnym czasie mógł korzystać ze wszystkich festiwalowych atrakcji. Ponadto każdy pracownik rockowego sklepu otrzymał zestaw powitalny, a także miał dostęp do wsparcia fizjoterapeuty. W tym roku, aby w pełni móc się oddać imprezowej atmosferze, blisko 50 pracowników zdecydowało się na nocowanie w nowym Lidl Camp, czyli specjalnej strefie namiotowej tuż obok sklepu.
![Udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_883516087,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Udane półrocze Galerii Katowickiej
![Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus](/files/_uploaded/glownekonf_1500174191,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
![Apart dołącza do ETC Swarzędz](/files/_uploaded/glownekonf_2089977382,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Apart dołącza do ETC Swarzędz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Moda
![](/files/1922771799/przetakiewicz,w_274,_small.jpg)
Joanna Przetakiewicz: Klienci nie odchodzą od fast fashion i co roku rynek wielkich sieciówek bardzo rośnie. Niestety cierpi na tym nasza planeta
Najpierw pandemia, duża popularność zakupów w sieci i inwestowanie w drogie markowe ubrania oraz dodatki, by zdążyć spełnić swoje marzenia, a teraz powrót do galerii handlowych i korzystanie z taniej oferty sieciówek. Projektantka przyznaje, że w ostatnich latach w branży modowej sporo się dzieje. Niezmienne pozostaje jednak to, że produkcja ubrań w dużej mierze przyczynia się do degradacji środowiska. Joanna Przetakiewicz zachęca więc do tego, by zamiast kupować ubrania na jeden sezon, wybierać second handy, gdzie można znaleźć prawdziwe perełki, często za niewielkie pieniądze.
Konsument
Polki dość późno zaczynają myśleć o swojej niezależności finansowej na emeryturze. Nie mają konkretnie zdefiniowanych celów związanych z oszczędzaniem
![](/files/1922771799/mellibruda-zamoznosc-foto,w_133,r_png,_small.png)
Podejście Polaków do pieniędzy uwarunkowane jest zarówno realnymi dochodami i bieżącymi potrzebami, jak i psychologicznymi barierami, nieraz bardzo silnymi, których przełamanie wymaga opracowania precyzyjnego planu finansowego i jego konsekwentnej realizacji. Tymczasem większość osób odkłada oszczędzanie, a już zwłaszcza inwestowanie na bliżej nieokreśloną przyszłość. Tymczasem tylko ten drugi sposób daje szanse na wypracowanie kapitału, który pozwoli na zaspokojenie swoich potrzeb na emeryturze. W większym stopniu dotyczy to kobiet, które pracują krócej, mniej zarabiają, a więc odprowadzają niższe nominalnie składki, a żyją o kilka lat dłużej niż mężczyźni.
Nauka
Wysoka jakość snu w weekend pozytywnie wpływa na pracowników przez kolejny tydzień. Odsypianie „na zapas” utrudnia jednak powrót do obowiązków
![](/files/1922771799/volker-sen-praca-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Ludziom, którzy wysypiają się w weekend, łatwiej przestawić się na poniedziałkowy tryb pracy – wynika z badań niemieckich naukowców. Co więcej, są oni mniej zmęczeni podczas całego tygodnia roboczego. Inaczej jest z tymi, którzy w weekend odsypiają zaległości z poprzedniego tygodnia i śpią dużo dłużej – dla nich powrót do pracy jest trudniejszy, a kolejne dni bardziej wyczerpujące. Badanie niemieckich naukowców pomaga zrozumieć, jakie znaczenie dla naszej energii w trakcie tygodnia pracy ma płynne włączenie się z odpoczynku w rytm pracy oraz jak ważny jest w tym względzie jakościowy sen.