Blisko 200 000 kajzerek sprzedanych w sklepie Lidl Polska na Pol’and’Rock
Uczestnicy Najpiękniejszego Festiwalu Świata wiedzą, że zawsze mogą liczyć na Lidla! Na Pol’and’Rock Festivalu już po raz 14. stanął rockowy sklep Lidl Polska, który był otwarty nieprzerwanie przez 120 godzin! Na Rockowej Wyspie Lidla sprzedano blisko 200 tys. kajzerek – to tak, jakby każdy mieszkaniec Torunia kupił bułkę!
Rockowy sklep Lidl Polska co roku przyjmuje festiwalowiczów z całej Polski. Dzięki lokalizacji w samym sercu festiwalu mieszkańcy pola namiotowego mogli w każdej chwili zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze produkty. Sklep otwarto we wtorek, 30 lipca, o godz. 12:00, a jego drzwi zamknęły się dopiero w niedzielę, 4 sierpnia, o 12:00. Warto podkreślić, że ceny w rockowym sklepie były takie jak w każdym innym obiekcie Lidl Polska – atrakcyjne i niskie. Co więcej, z aplikacją zakupową Lidl Plus na uczestników Festiwalu czekały specjalne kupony rabatowe.
Lidl’n’Rock, czyli Rockowa Wyspa Lidla w liczbach:
- sprzedano prawie 200 tys. kajzerek,
- rozdano 11 000 lidlowych tatuaży zmywalnych,
- najpopularniejszym owocem po raz kolejny okazały się banany – kupiono ich ponad 7500 kg!
- sklep działał nieprzerwanie przez 120 godzin,
- blisko 50 pracowników zdecydowało się w tym roku w pełni skorzystać z festiwalowej atmosfery i nocować na nowym lidlowym polu namiotowym,
- Lidl działa na Pol’and’Rock Festivalu od 14 lat,
- najwierniejsza pracowniczka już po raz 10. dołączyła do sklepowej załogi Rockowej Wyspy Lidla,
- pracownicy wymienili nieskończenie wiele uśmiechów!
Warto podkreślić, że obecność marki na Festiwalu jest wyrazem podziękowań dla wszystkich wolontariuszy zaangażowanych w coroczne zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez 15 lat wspólnego grania z Orkiestrą Lidl przekazał na cele Fundacji ponad 49 mln zł.
Festiwalowa załoga rockowego sklepu Lidla
Festiwalowy sklep nie mógłby funkcjonować gdyby nie praca wielu osób zaangażowanych w projekt po stronie Lidl Polska, które zjechały się z całego kraju. Najdłuższą drogę pokonały pracowniczki, które przyjechały aż z Hrubieszowa! Dla kilkudziesięciu pracowników sklepu był to już kolejny raz na Rockowej Wyspie Lidla, a rekordzistka, Ewa, dołączyła do rockowej załogi już po raz dziesiąty!
W pracę w sklepie mogli zaangażować się wszyscy zatrudnieni w Lidlu: zarówno pracownicy sklepów, jak i magazynów czy centrali. Na miejscu każdy otrzymał szkolenie w zakresie sprzedaży oraz BHP, a w wolnym czasie mógł korzystać ze wszystkich festiwalowych atrakcji. Ponadto każdy pracownik rockowego sklepu otrzymał zestaw powitalny, a także miał dostęp do wsparcia fizjoterapeuty. W tym roku, aby w pełni móc się oddać imprezowej atmosferze, blisko 50 pracowników zdecydowało się na nocowanie w nowym Lidl Camp, czyli specjalnej strefie namiotowej tuż obok sklepu.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.