Komunikaty PR

Błyszcz jak prawdziwa gwiazda!

2022-05-12  |  11:00
Biuro prasowe

Wiosna to czas, kiedy z szafy wyciągamy krótkie sukienki, które odkrywają nasze nogi i ramiona w słoneczne dni. Ale to także gorący okres przeróżnych uroczystości. Szykuje Ci się wesele, bankiet a może komunia? Oprócz szykownego stroju, eleganckiego upięcia i makijażu postaw na efekt pięknego rozświetlonego ciała. Marka Pat&Rub podpowie, który produkt sprawi, że będziesz wyglądała jak milion dolarów!

Marka Pat&Rub prezentuje nowość: Balsam Golden Shine, który posiada właściwości pielęgnujące naskórek a  dodatkowo, dzięki złotym drobinkom nada efekt zdrowego rozświetlenia skóry. Balsam z naturalnymi pigmentami oprócz subtelnego blasku, dzięki zawartym składnikom aktywnym zapewnia mocne odżywienie, nawilżenie i regenerację.

Jakie główne składniki znajdziemy w tej 100% wegańskiej formule? Komórki macierzyste z opuncji figowej i bio-woda z bambusa, zapewniają nawilżenie, elastyczność skóry, a także łagodzą podrażnienia. Masło kakaowe zawierające między innymi kwas oleinowy ma właściwości regenerujące. Płynna frakcja masła shea nilotica łagodzi podrażnienia oraz nawilża skórę. Olejek buriti antyoksydant roślinny, wspomaga produkcję kolagenu i elastyny, a olej winogronowy wzmacnia barierę lipidową. Dodatkowo zawarte roślinne emolienty wygładzają i pozostawiają komfortowe oraz jedwabiste uczucie na skórze.

Cena: 98,99 zł

Pojemność: 100 ml

Sposób aplikacji tej niezwykle przyjemnej formuły jest bardzo prosty i szybki. Wystarczy przed zaplanowaną okazją nanieść krem na umytą i wysuszoną skórę. Dokładnie rozprowadzić i pozostawić do wchłonięcia.

Propozycja od Pat&Rub stanie się Twoim wymarzonym i niezawodnym kosmetykiem na wiosnę i lato. Gotowa na piękne rozświetlenie całego ciała!?  

PRODUKT DOSTĘPNY NA STRONIE WWW.PATANDRUB.EU i SEPHORA.PL  ORAZ STACJONARNIE W PERFUMERIACH SEPHORA.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.