Komunikaty PR

BOCONCEPT PRZEDSTAWIA OFERTĘ BLACK WEEK

2021-11-16  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Duńska marka meblowa BoConcept przedstawia swoją wyjątkową ofertę na jedno z największych wydarzeń promocyjnych w roku – Black Week. Tylko w dniach 20 -29 listopada 2021 wszystkie produkty BoConcept będzie można zamówić z rabatem 15%.

Claus Ditlev Jensen, Collection and Visuals Director BoConcept, prezentuje kilka najciekawszych pozycji:

Sofa Lille od 3.799,-

Dzięki bezkonkurencyjnym możliwościom personalizacji pod kątem koloru, tapicerki, podłokietników i rodzaju nóg, każda kolejna sofa Lille będzie się różnić od poprzedniej. Ta zasada funkcjonalności na nowo doskonale wpisuje się w filozofię marki BoConcept „Any Style As Long As It’s Yours”.

Na uwagę zasługuje również zaokrąglona, otulająca forma podłokietników, które zachęcają do relaksu. Warto zaznaczyć, że Lille dostępna jest w wersji 1, 2, 2.5 oraz 3-osobowej. Tak rozbudowane możliwości personalizacji zadowolą nawet najbardziej wymagających konsumentów, a lekka i atrakcyjna forma sofy przypadnie do gustu każdemu.

„Lille można bardzo łatwo dostosować do różnych styli, dlatego sprawdzi się w niemal każdym wnętrzu, a jej organiczna forma stworzy ciepłą i przytulną atmosferę”, mówi Claus Ditlev Jensen.

Stół Kingston od 3.459,-

Stylowy stół Kingston łączy w sobie piękno i funkcjonalność. Organiczny kształt zapewnia wizualną miękkość, podczas gdy lekko zwężane i zakrzywione nogi tworzą lekką, nordycką ekspresję. Można niemal poczuć, jak Kingston zaprasza do stołu, aby cieszyć się duńskim designem w jego najlepszej odsłonie.

„Nasi klienci kochają stół Kingston – a ponieważ jest to produkt o wysokiej jakości, można się nim cieszyć przez długie lata”.

Krzesło Princeton od 927,-

W krześle Princeton Morten Georgsen uchwycił balans pomiędzy lekkością a wizualnym komfortem pięknych zakrzywionych linii, nadając projektowi subtelną, kobiecą ekspresję. Eleganckie oparcie przyciąga wzrok i kieruje oczy na komfortowe siedzisko. Siedząc na nim mamy wrażenie, że jego forma nas otula, ale nie odcina od otoczenia. Krzesło Princeton dostępne jest w ponad 120 różnych tkaninach i skórach.

„To krzesło to idealne dopełnienie stołu Kingston – piękny i komfortowy design. A podczas Black Week jego promocyjna cena będzie wyjątkowo atrakcyjna”.

Dodatkowo od 12 listopada 2021 BoConcept oferuje swoim klientom specjalną ofertę wstępną do Black Week. Oferta Early Access obejmie dwa bestsellerowe produkty, które będą dostępne w wyjątkowej cenie:

Sofa Osaka w wybranych tkaninach w cenie 3.999,-

Lekka ekspresja i nieduże proporcje czynią z Osaki idealną sofę do mniejszych wnętrz, a design nawiązujący do lat 60. zapewni wciąż stylowy efekt. Piękne pikowane siedziska nadają wizualnej miękkości i wniosą do salonu klasyczny wygląd.

Fotel Charlotte w wybranych tkaninach w cenie 3.999,-

Komfort fotela Charlotte, wytrzymałość i piękny design sprawią, że odnajdzie on swoje miejsce w każdym wnętrzu. Skupiając się na naturalnej formie, prostych liniach i komforcie, projektant Henrik Pedersen stworzył nieduży fotel o wielkim charakterze.

„Każdy zasługuje na dom, w którym może wygodnie usiąść w komfortowej strefie wypoczynkowej. Sofa Osaka i fotel Charlotte świetnie się razem dopełniają. Teraz jest najlepszy moment, aby zamówić je w parze”.

Marka BoConcept została założona w 1952 roku w Danii. Obecnie jest producentem o zasięgu globalnym z 300 salonami w 65 krajach. Duńska marka pracuje z nagradzanymi projektantami, tworząc kolekcję mebli, dodatków i lamp do mieszkań i przestrzeni biznesowych w miejskim stylu. Pod hasłem „Live Ekstraordinær” BoConcept oferuje swoim klientom osobistą Usługę Projektowania Wnętrz oraz jedne z najlepszych na rynku możliwości personalizacji swoich mebli zarówno do przestrzeni prywatnych, jak i publicznych. Warto zaznaczyć, że wszystkie produkty BoConcept wyróżniają się wyjątkowym designem i estetyką.

Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/.

Wszystkie podane ceny są̨ rekomendowanymi cenami detalicznymi w PLN (zł) i uwzględniają̨ podatek VAT. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz Biuro prasowe
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca
Dom Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
2024-11-04 | 11:35

Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home

Choć za oknami jesień i plucha wszyscy miłośnicy dobrego wzornictwa, którzy odwiedzili tegoroczne targi PTAK EXPO Warsaw Home, mogli poczuć moc słonecznych kolorów i pozytywną
Dom Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO
2024-10-31 | 16:00

Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO

Czas realizacji każdej inwestycji budowlanej jest niezwykle istotny, dlatego warto już na etapie sporządzania projektu zwrócić uwagę na rozwiązania, które mogą przyspieszyć i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.