Komunikaty PR

Bogatsze doświadczenia smakowe z najdelikatniejszą czekoladą Milka Delicate Dark

2021-08-30  |  12:32
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.15 MB )

Po wprowadzeniu na rynek Milki Darkmilk dwa lata temu, miłośnicy czekolady będą teraz mogli cieszyć się jeszcze bogatszymi doznaniami smakowymi, dzięki nowej odsłonie czekolady Milka Delicate Dark. Nowa receptura to połączenie intensywniejszego, czekoladowego smaku z delikatnością alpejskiego mleka. Delicate Dark dostępna jest na rynku w trzech kuszących wersjach smakowych. Obok klasycznej ciemnej czekolady, do wyboru jest także jej wersja z kawałkami migdałów oraz z solonym karmelem. 

Po sukcesie Milki Darkmilk czekoladnicy marki nie spoczęli na laurach. Od razu zabrali się do udoskonalania swojego przepisu i poświęcili więcej czasu na to, by uczynić go jeszcze lepszym. W rezultacie powstała najdelikatniejsza ciemna czekolada z oferty Mondelēz International.  Idealnie wyważona i wyrafinowana kompozycja zapewni konsumentom bogatsze i intensywniejsze wrażenia smakowe. W odmienionej recepturze wykorzystano najwyższej jakości składniki, które w połączeniu z innowacyjnymi technologiami produkcyjnymi, gwarantują, że czekolada delikatnie rozpływa się w ustach. Działaniom marki towarzyszy odświeżenie brandingu i opakowania.

W ramach kampanii marka nawiązała współpracę z Anną Augustynowicz “Augustynką” – graficzką, ilustratorką i artystką, która zainspirowana delikatnością oraz smakiem czekolady Milka Delicate Dark stworzyła specjalny kolaż obrazujący jej odczucia.

Lekkość oraz delikatność to hasła, które wyznaczyły drogę mojego procesu kreatywnego. Są to kluczowe słowa, które składają się na kompozycję zarówno kolażu jak i Milki Delicate Dark. Stworzony przeze mnie kolaż miał być kwintesencją najnowszej czekolady Milka, zatem podczas kreacji skupiłam się głównie na zobrazowaniu delikatności w czekoladzie, ale również delikatności emocjonalnej, międzyludzkiej. Główną inspiracją przy jego tworzeniu było złączenie się dwóch rodzajów - czekolady mlecznej oraz ciemnej. – mówi Ania Augustynowicz „Augustynka”.

Milka Delicate Dark nie jest jedynie kolejną wersją smakową znanych dotychczas tabliczek Milka, ale stanowi niezależną̨ linię produktową czekolad Milka, będącą uzupełnieniem standardowego portfolio. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.