BrandTime wspólnie z marką Dr.Oetker zdradzają „Patent na święta”
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Pomysłów na to jak perfekcyjnie przygotować się do Świąt, nigdy za wiele. Dlatego BrandTime, wraz z marką Dr.Oetker, postanowił przekazać je w specjalnym, świątecznym odcinku.
Wspólnie z Anią Nowak-Ibisz pokaże jak pięknie ozdobić dom, za pomocą wieńca i girlandy z piernikowych ludzików. Magda Socha-Włodarska, specjalistka od planowania imprez, upiecze domowe pierniki, które następnie udekoruje. Podpowie też jak stworzyć jadalny upominek np. dla babci lub dziadka. Z kolei Agnieszka Winnicka pokaże prosty sposób na przygotowanie stołu w świątecznej, piernikowej wersji. Wszystkim tym patentom towarzyszyć będą produkty marki Dr.Oetker, które polecają się na nadchodzące święta.
„Cieszymy się, że wspólnie z naszym nowym klientem – marką Dr.Oetker, możemy zabrać widzów TVN, TVN Style oraz TLC i Food Network do pięknego świata, pachnącego piernikami i lukrem. Dzięki współpracy z ekspertkami, świetnie odnajdującymi się w tym magicznym klimacie, stworzyliśmy wyjątkowe i naturalne lokowania świątecznych produktów Dr.Oetker, które z pewnością podpowiedzą widzom, w jaki sposób mogą podobną atmosferę wprowadzić do swoich własnych domów” – powiedział Jarosław Czujak, dyrektor zarządzający BrandTime.
W programie, obok patentów kulinarnych, znalazły się także inne, świąteczne porady. Stylistka i prowadząca program „Czas na zmianę" Karolina Limbach podpowie, jak ubrać się na Wigilię w różnych stylach i pokaże kilka patentów na efekt wow przy wigilijnym stole. Z kolei Kasia Jaroszyńska, prowadząca „Nieoczywiste miejsca", przygotuje domową, naturalną dekorację z gałęzi i szyszek, która będzie niebanalnym miejscem na listy do świętego Mikołaja.
Emisja odcinka specjalnego w stacji TVN zaplanowana jest na niedzielę 19.12.2021, o godzinie 13:50. Z kolei w pozostałych stacjach: TVN Style, TLC i Food Network odcinek emitowany będzie aż do 23.12.2021.
W ramach współpracy z marką Dr.Oetker powstały także dwa dedykowane materiały wideo, poświęcone dekorowaniu pierników. Filmy dostępne są na stronie marki w serwisie YouTube.pl: https://youtu.be/bKkHxItnmcw oraz https://youtu.be/chLgukT9YVI.
Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort
Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY
Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
Tancerka przyznaje, że jakiś czas temu odkryła swoją nową pasję i z przyjemnością próbuje sił w aktorstwie. Postanowiła zamienić parkiet taneczny na teatralną scenę i jak podkreśla, czuje się teraz bardziej swobodnie i ma większe pole do popisu, bo nie musi się sztywno trzymać określonej choreografii, tylko bazuje na swojej kreatywności. Anna Głogowska nie ukrywa, że na początku nie miała odwagi stanąć ramię w ramię z zawodowymi aktorami, ale przekonała się, że też ma talent i sporo do zaoferowania.
Farmacja
Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października
Centrum e-Zdrowia podaje, że od początku września odnotowano blisko 1,8 mln porad ambulatoryjnych udzielonych z powodu ostrych infekcji układu oddechowego, w tym grypy. Najlepszą metodą walki z chorobą jest szczepionka – najlepiej przyjęta między wrześniem a listopadem. Wciąż jednak na taki krok decyduje się zaledwie kilka procent Polaków, tymczasem grypa jest jedną z 10 najczęstszych przyczyn zgonów u osób powyżej 65. roku życia.
Żywienie
Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk: Na Filipinach spałyśmy z karaluchami i innymi robakami. Brakowało nam moskitiery na całe ciało
Chociaż podczas pełnej emocji wyprawy przez Filipiny do Tajwanu nie brakowało trudnych momentów, w których górę brało zmęczenie, to jednak mimo wszelkich niedogodności Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk starały się nie narzekać, tylko wyciągać z tej podróży to, co najlepsze. Uczestniczki „Azja Express” przyznają, że nie mogły się przekonać do miejscowego jedzenia, ale za to zachwyciła je aromatyczna kawa. W bagażu zabrakło miejsca na moskitierę, dlatego też z czasem przyzwyczaiły się także do spania w jednym pomieszczeniu z karaluchami.