Komunikaty PR

Brother zostaje z Polską Ligą Siatkówki!

2021-09-30  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.06 MB )

Firma Brother, producent urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych, przedłuża współpracę z Polską Ligą Siatkówki.

        Niespełna rok temu Brother i PLS S.A. podpisały umowę o współpracy w trakcie sezonu ligowego, następnie umowę rozszerzono o turniej finałowy TAURON Pucharu Polski, a z kolei latem zdecydowano się na sponsorowanie rozgrywek PreZero Grand Prix PLS. Teraz przedłużona została umowa na kolejny sezon, a Brother będzie widoczny m.in. na stanowiskach sędziów w TAURON Lidze.

        – Współpracę z firmą Brother traktujemy z wielką radością. Fakt, że poraz kolejny przedłużamy i rozszerzamy naszą umowę pokazuje, że partner jest zadowolony z efektów obecności w ligowej siatkówce. Cieszymy się, że firma Brother obdarzyła nas zaufaniem, więc tym bardziej jesteśmy zadowoleni z faktu, że rozszerzamy naszą współpracę – mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A.

        – Jesteśmy bardzo zadowoleni z współpracy z Polską Ligą Siatkówki. Podobieństwo w celach obu firm sprawia, że chcemy nadal działać razem, wspierać rosnący potencjał i misję tej organizacji. Ostatni rok umocnił nas w przekonaniu, jak ważny jest ten sport dla polskich kibiców. Bardzo cieszymy się, że będziemy mieli przyjemność współtworzyć te wydarzenia i ugruntowywać pozycję ligowej siatkówki w Polsce – dodaje Piotr Baca Country Manager Brother Polska.

        Firma Brother, założona w 1908 roku w Nagoi w Japonii, jest od ponad sześćdziesięciu lat obecna na europejskim rynku. Firma oferuje produkty i usługi klientom na całym świecie. Aktualna linia produktów firmy Brother obejmuje nie tylko maszyny do szycia dla domu i przemysłu, ale również maszyny przemysłowe oraz sprzęt informacyjny i komunikacyjny – drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, faksy, drukarki etykiet i skanery wraz z oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi i akcesoriami. Mottem firmy Brother są słowa „at your side”, czyli „po twojej stronie”. To znacznie więcej niż tworzenie i udoskonalanie produktów – to także filozofia przedsiębiorstwa, aby oferować swoim klientom produkty najlepsze w swojej klasie i unikatowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.