Brother zostaje z Polską Ligą Siatkówki!
Firma Brother, producent urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych, przedłuża współpracę z Polską Ligą Siatkówki.
Niespełna rok temu Brother i PLS S.A. podpisały umowę o współpracy w trakcie sezonu ligowego, następnie umowę rozszerzono o turniej finałowy TAURON Pucharu Polski, a z kolei latem zdecydowano się na sponsorowanie rozgrywek PreZero Grand Prix PLS. Teraz przedłużona została umowa na kolejny sezon, a Brother będzie widoczny m.in. na stanowiskach sędziów w TAURON Lidze.
– Współpracę z firmą Brother traktujemy z wielką radością. Fakt, że poraz kolejny przedłużamy i rozszerzamy naszą umowę pokazuje, że partner jest zadowolony z efektów obecności w ligowej siatkówce. Cieszymy się, że firma Brother obdarzyła nas zaufaniem, więc tym bardziej jesteśmy zadowoleni z faktu, że rozszerzamy naszą współpracę – mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z współpracy z Polską Ligą Siatkówki. Podobieństwo w celach obu firm sprawia, że chcemy nadal działać razem, wspierać rosnący potencjał i misję tej organizacji. Ostatni rok umocnił nas w przekonaniu, jak ważny jest ten sport dla polskich kibiców. Bardzo cieszymy się, że będziemy mieli przyjemność współtworzyć te wydarzenia i ugruntowywać pozycję ligowej siatkówki w Polsce – dodaje Piotr Baca Country Manager Brother Polska.
Firma Brother, założona w 1908 roku w Nagoi w Japonii, jest od ponad sześćdziesięciu lat obecna na europejskim rynku. Firma oferuje produkty i usługi klientom na całym świecie. Aktualna linia produktów firmy Brother obejmuje nie tylko maszyny do szycia dla domu i przemysłu, ale również maszyny przemysłowe oraz sprzęt informacyjny i komunikacyjny – drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, faksy, drukarki etykiet i skanery wraz z oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi i akcesoriami. Mottem firmy Brother są słowa „at your side”, czyli „po twojej stronie”. To znacznie więcej niż tworzenie i udoskonalanie produktów – to także filozofia przedsiębiorstwa, aby oferować swoim klientom produkty najlepsze w swojej klasie i unikatowe.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.