Cafe Amor – odwiedź przestrzeń inspirowaną zapachami Cacharel
Zapachy te dedykowane są odważnym i niezależnym kobietom. Ich wyróżnikiem są pełne namiętności nuty kwiatowo-owocowe i szlachetne składniki inspirowane kobiecością. Odwiedź to niezwykłe miejsce, aby doświadczyć przygody Cafe Amor i poznać wyjątkowe zapachy od Cacharel.
Wejdź do świata pełnego zapachów
Marka Cacharel zachęca do przeżycia niezwykłych doznań zapachowych oraz smakowych w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni w kawiarni Mr. Pancake. Inspiracją do jej stworzenia zostały zapachy z najnowszej kolekcji marki – Yes I Am. Barwne materiały graficzne, które dekorują popularne miejsce, a także specjalnie przygotowana przestrzeń ze ścianką do nagrywania materiałów np. do social mediów, to tylko część atrakcji, które czekają na klientów. Warszawska kawiarnia przygotowała na tę okazję także dedykowane wybranym zapachom menu. W ofercie znajdują się, m.in. kultowe pancakes dekorowane na wzór produktów marki. Otwarciu Cafe Amor towarzyszył kameralny event, w którym uczestniczyli dziennikarze oraz Influencerzy.
Wyjątkowe zapachy z kolekcji Yes I Am
Ta odważna kolekcja, wykorzystując zmysłowe, kwiatowo-owocowe nuty, prezentuje się w zaskakujących odsłonach i tym samym tworzy apetyczne zapachy dedykowane wyjątkowym osobowościom. Nuty malin, mandarynki, bursztynu i jaśminu w Cacharel Yes I Am uzupełniają pikantne tony. Z kolei w Yes I Am Deliciouswyraźnie zaznaczone są czekoladowe akordy, które dopełniają kompozycję zielonego kardamonu, mandarynki oraz płatków kwiatu pomarańczy i jaśminu. Kolejna propozycja Yes I Am Glorious to zapach o wykwintnej, owocowo-kremowej kompozycji z wyraźnie wyczuwalnymi aromatami nektaru z białej brzoskwini i białych kwiatów, który stanowi metaforę sukcesu i wiary w siebie. Poza stworzeniem unikalnych perfum, marka Cacharel zadbała także o design flakonu, który inspirowany jest szminką – najbardziej charakterystycznym kobiecym kosmetykiem. Podobnie jak sam zapach, także jego opakowanie może stać się Twoim niezbędnym dodatkiem!
Aby przeżyć niezwykłą przygodę, odwiedź kawiarnię Mr Pancake przy ulicy Marszałkowskiej 17 w Warszawie. Wyjątkowa przestrzeń, atrakcje dla Klientów, a także specjalne menu – to wszystko czeka na Ciebie do 24 maja!
Kolekcja Cacharel Yes I Am zawiera zapachy: Yes I Am EDP, Delicious, Glorious, Fabulous. Produkty dostępne są w sklepach Notino i na stronie internetowej www.notino.pl w formatach 75ml, 50ml, 30ml i 10ml.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.