CCC zaprasza na zakupy 8 maja

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Salon CCC, po przerwie związanej z ograniczeniem handlu w galeriach, powraca w nowej odsłonie. Już 8 maja otworzy sklep w ETC Swarzędz, w zupełnie nowym lokalu. Z tej okazji, marka przygotowała dla klientów specjalne promocje.
Od 4 maja, w związku ze znoszeniem obostrzeń w centrach handlowych, wracają do funkcjonowania wszystkie sklepy stacjonarne oraz wyspy handlowe i usługowe. W swarzędzkim centrum handlowym zlokalizowanym przy ul. Poznańskiej 6, szykują się jednak zmiany.
Marka CCC, która już od wielu lat związana jest z ETC Swarzędz. Już w najbliższą sobotę, 8 maja, CCC zaprasza na ponowne otwarcie sklepu – tym razem, w zupełnie nowym lokalu. Odtąd, sklep zlokalizowany będzie w głównym pasażu ETC Swarzędz, niedaleko salonów Yes i Deichmann. Bez zmian pozostanie natomiast bogata oferta CCC. W najnowszych kolekcjach nadal znajdziemy świetnej jakości obuwie na każdą okazję oraz szeroki wachlarz akcesoriów. Nowy lokal CCC uzupełniony będzie m.in. o ledowe skanery z programem esize.me, które pomogą w doborze idealnych butów. Odświeżony wystrój wnętrza oraz oznaczenie poszczególnych części sklepu, ułatwi poszukiwania produktów i sprawi, że zakupy będą jeszcze większą przyjemnością.
Podczas sobotniego otwarcia CCC, w nowej lokalizacji, obowiązywać będą również specjalne promocje. Tego dnia, dla pierwszych 50-ciu klientów przygotowany został rabat 50% na zakupy, natomiast dla pozostałych klientów, tego dnia obowiązywać będzie również rabat 25%, na obuwie dla dorosłych - przy zakupie butów dziecięcych. Dodatkowo, dla pozostałych klientów, przy zakupie za minimum 100zł dostępne będą upominki w postaci toreb na zakupy, wielorazowego użytku – aż do wyczerpania zapasów. Warto więc wybrać się w najbliższą sobotę do ETC i skorzystać z wielu atrakcyjnych okazji, jakie oferuje CCC – w nowej odsłonie.
Dla osób zastanawiających się nad tym, co jest przyczyną relokacji sklepu CCC uchylamy rąbka tajemnicy. Marka pracuje nad specjalnym konceptem, który w ETC Swarzędz ruszy jako jeden z pierwszych w Polsce – właśnie w miejscu poprzedniej lokalizacji salonu. Będzie to sklep – Half Price, gdzie klienci znajdą szeroki wachlarz produktów znanych marek, w atrakcyjnych cenach. Oprócz obuwia i akcesoriów, w ofercie dostępne będą m.in: odzież, galanteria, biżuteria, kosmetyki, perfumy, akcesoria podróżnicze, sprzęt sportowy, artykuły spożywcze, elementy wyposażenia domu czy drobny asortyment RTV i AGD.
Po szczegóły dotyczące otwarcia nowego sklepu warto zaglądać na stronę internetową www.etcswarzedz.pl oraz śledzić fanpage centrum handlowego na Facebooku oraz Instagramie - tam informacje pojawiać się będą na bieżąco.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.