Komunikaty PR

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

2024-07-25  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w Łodzi. Już niebawem w tych obiektach zadebiutują lokale brandu w nowej odsłonie.


– CCC to dla nas jeden z kluczowych najemców. Marka obecna jest dziś nie tylko w centrach w Krakowie, Toruniu i Łodzi, ale także od lat w retail parkach Greenman Poland w Namysłowie, Grodzisku Mazowieckim i Włocławku – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland. – Cieszymy się, że CCC dostrzega w naszych obiektach niesłabnący potencjał, o czym świadczą decyzje o dalszej współpracy oraz modernizacji obecnych lokali w Nowych Czyżynach, Nowych Bielawach i Nowej Górnej. Te już wkrótce czekają duże zmiany – dodaje.

Polegać będą one przede wszystkim na unowocześnieniu aranżacji sklepów w trzech centrach. Nowy układ umożliwi jeszcze lepszą ekspozycję asortymentu. Pojawi się też szerokie wejście do lokalu oraz przeszklona witryna z ekranami LED. Ekrany pojawią się również we wnętrzach. Cała przestrzeń podzielona zostanie natomiast na różne sekcje produktowe, ułatwiające zakupy.

Sklepy CCC od lat są jednym z fundamentów oferty obuwniczej centrów Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy i Nowa Górna.

– CCC to lubiana i popularna destynacja zakupowa. Także wśród naszych klientów. Jak pokazały nam badania konsumenckie, CCC plasuje się dziś w czołówce najchętniej wybieranych sklepów we wszystkich trzech obiektach. Dla wielu naszych klientów to dziś sklep pierwszego wyboru na zakupy obuwnicze dla całej rodziny. Kupujących przyciąga szerokość asortymentu oraz znane marki, w tym sportowe, które dostępne są w sklepach CCC. Jesteśmy przekonani, że nowa aranżacja sklepów spodoba się odbiorcom – dodaje.

Tym bardziej, że także same centra handlowe z portfolio Greenman Poland się zmieniają. Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy i Nowa Górna to obiekty, które w ostatnich latach poddane zostały modernizacji pasaży, elewacji oraz otoczenia. Centra zyskały także wielu nowych najemców, w tym z segmentu fashion.

Dwa z nich – Nowa Górna i Nowe Bielawy - przeszły natomiast rozbudowę, w efekcie której powstały nowoczesne kompleksy convenience, sprzyjające codziennym zakupom całą rodziną. Przy łódzkim centrum wyrósł park handlowy, który pomieścił 4 nowych najemców, z kolei przy toruńskim stworzono aż dwa takie obiekty z 7 najemcami.

– Zmiany, które zachodzą w naszych centrach skłaniają także coraz więcej najemców do metamorfoz swoich przestrzeni poprzez remont, remodeling lub wprowadzenie najświeższego konceptu handlowego. Obu stronom zależy bowiem na tworzeniu nowoczesnej, komfortowej i przyjaznej przestrzeni zakupowej, która zaprasza i skłania do częstych wizyt – mówi Karolina Nitowska.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in
Nieruchomości Avison Young enlarges Office Agency team in Poland. Aleksandra Mącik joins
2024-07-25 | 01:00

Avison Young enlarges Office Agency team in Poland. Aleksandra Mącik joins

Aleksandra Mącik has been appointed to the role of Consultant in Office Agency team. Prior to Avison Young Aleksandra worked for 5 years at Cromwell Property Group where most recently she was

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.