Komunikaty PR

Celebracja codzienności z Y O X concept

2023-01-04  |  11:30
Biuro prasowe

Minimalistyczne pikno wydobyte z kamienia, siła detalu i ponadczasowy design — tak w skrócie mona okrelić nowy home decor brand — Y O X concept. Dodatki do wntrz stworzone przez dwójkę architektów sprawdzą się jako idealny prezent, nie tylko od wita.

Duet aktywnych zawodowo architektów Anastazja Kęsik i Staś Gulkowski, swoją pasję do pięknego i funkcjonalnego wzornictwa postanowili przekuć w... kamień. Onyksowe tace, mydelniczki, świeczniki i inne produkty spod znaku Y O X concept to ponadczasowe przedmioty, które pomogą w celebracji codzienności.

— YOX to mix emocji wrażeń, fotografii wspomnień i dużej ilości architektury, zarówno tej dosłownej, jak i metaforycznej — mówi Staś Gulkowski. — Nasze dodatki, odmienią każde wnętrze, ponieważ to w detalu i materiale tkwi siła dizajnu — podkreśla.

Nie tylko produkty i koncept marki jest unikatowy. Sama nazwa jest również misternym projektem, znaczeniowym oraz wizualnym. Poszczególne litery odzwierciedlają proces tworzenia. Y zostało zaczerpnięte z angielskiego Why? Na które każdy twórca przed rozpoczęciem pracy musi sobie odpowiedzieć. Dlaczego coś tworzy, dla kogo, co chce wyrazić przez swój produkt? O jest symbolicznym zachwytem nad pięknem, zaś X jako znak wielokrotności, zachęca do poszukiwania nieskończonych możliwości.

Inspiracją do nazwy w dużej mierze było także piękno samej geometrii jej znaków, występuje ton niemalże symetria. A to „niemalże” pełni w tym przypadku ogromną rolę. Bo wielką sztuką jest kreowanie rzeczy prostych, ale innych. I takie właśnie są produkty Y O X concept.

W ofercie marki znajdują się unikatowe tace z onyksu — duża i mała, pokrywane 24-karatowym złotem, wykończone skórzanymi podbiciami, które zapobiegają zarysowaniom powierzchni. Od nowego roku marka wprowadza do sprzedaży świeczniki, organizery na biżuterię i wiele innych produktów. Każdy z nich, ze względu na materiał i naturalnie występujące różnice w kolorze i strukturze kamienia, jest niepowtarzalny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Polityka

Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.