Komunikaty PR

Centrum Riviera zaprasza na wystawę w ramach Gdynia Design Days

2024-06-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Centrum Riviera zostało partnerem  nadbałtyckiego festiwalu designu – Gdynia Design Days. W ramach 17 edycji wydarzenia, od soboty 22 do niedzieli 30 czerwca w Rivierze zostanie zaprezentowana interaktywna instalacja „Bańka informacyjna”. Kuratorkami projektu są Ewelina Antonowicz i Eliza Gawrjołek z Fashion Revolution Poland.

Instalacja, którą będzie można odwiedzić w Rivierze, to interaktywna wystawa, która ma prowokować odwiedzających do refleksji nad mimowolnym zamknięciem w bańkach informacyjnych i ograniczeniami w dostępie do alternatywnych dyskursów. To szczególnie ważne w dobie internetu, algorytmów, mediów społecznościowych, które z pozoru zapewniają łatwy i szybki dostęp do informacji, ale jednocześnie selekcjonują docierające do danych grup odbiorców treści, co niesie ryzyko manipulacji i dezinformacji.

Tematy poruszane w ramach instalacji obejmują zmiany klimatyczne, kanony normalności i zdrowia, presję dotyczącą wyglądu, etykę społeczną, kapitał i redystrybucję, edukację, naukę oraz (nad)produkcję i (nad)konsumpcję dóbr. Często ulegają one polaryzacji i dezinformacji. Ograniczając się do wąskiego kręgu źródeł, utwierdzamy się w istniejących przekonaniach, co prowadzi do zniekształcenia postrzegania rzeczywistości i tworzenia barier między nami a pełnym spektrum faktów i perspektywwyjaśniają kuratorki projektu, Ewelina Antonowicz i Eliza Gawrjołek

Instalacja jest interaktywna, czyli zaprasza klientów do aktywnego uczestnictwa. Została tak zaprojektowana, aby osoby odwiedzające mogły z niej korzystać samodzielnie.

Nowa strategia – jeszcze bliższe relacje z miastem

Wystawa jest wynikiem współpracy, którą nawiązało Centrum Riviera z PPNT Gdynia | Centrum Designu, organizatorem Gdynia Design Days w ramach nowej strategii pozycjonowania obiektu. Jej głównym założeniem jest budowanie jeszcze bliższych związków z miastem, między innymi w oparciu o nawiązania do unikalnego gdyńskiego modernizmu.

Centrum Riviera ma ambicje, by aktywnie uczestniczyć w życiu lokalnej społeczności i wspierać inicjatywy ważne dla mieszkańców Gdyni i regionu - Aleksandra Słowińska, Dyrektor Centrum Riviera – Partnerstwem z tak ważnym dla naszego miasta wydarzeniem udowadniamy,  że obiekt komercyjny może z powodzeniem współpracować z instytucjami miejskimi, umożliwiając dotarcie z merytorycznym, ważnym społecznie przekazem do różnych grup odbiorców - również tych, którzy na co dzień rzadko mają okazję stykać się z tego rodzaju projektami i treściami. Zapraszamy serdecznie wszystkich mieszkańców Gdyni i całego Pomorza do odwiedzenia Riviery, wzięcia udziału w wystawie i zwrócenia uwagi na bańki informacyjne, która nas otaczają. Szersze spojrzenie przynosi nowe, atrakcyjne perspektywy.

 

Gdynia-Zdrój, czyli uzdrowisko 2.0

Hasłem tegorocznego festiwalu Gdynia Design Days jest Gdynia-Zdrój. Miasto w czasie trwania wydarzenia ma się stać miejscem, w którym mieszkańcy i turyści będą mogli szukać odnowy – równowagi i dobrej jakości życia.

Idea ta odnosi się do dbania o fizyczny i psychiczny dobrostan. W tę tematykę wpisuje się również instalacja w Centrum Riviera, która stanie się przestrzenią do krytycznego myślenia i eksplorowania różnorodnych źródeł wiedzy o świecie.

Wystawę można odwiedzić w dniach 22 – 30 czerwca w Centrum Riviera w Gdyni.

O Centrum Riviera 

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu.  Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych. Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt.  Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców. 

Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych. 

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

O Apsys

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.

Apsys zawsze był firmą z wizją i ambicjami, by realizować unikalne projekty, tworzyć miejsca ikoniczne, znaczące, na stałe wpisujące się w tkankę miejską. Począwszy od 2022 r. w swojej działalności spółka kieruje się hasłem “Razem, inne miasto jest możliwe”. Apsys chce jeszcze mocniej i odpowiedzialniej wykorzystywać potencjał miast, wpływać na ich przemiany uwzględniając potrzeby środowiskowe, pobudzać rozwój społeczny i ekonomiczny, a ponadto wspólnie, w oparciu o dialog z interesariuszami, tworzyć komfortowe otoczenie dla ludzi. Celem strategicznym firmy jest zmiana miast na lepsze i tworzenie wyjątkowych miejsc, dzięki którym życie wszystkich staje się piękniejsze.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 15 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową - Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie i inwestycje Ogrody Staromiejskie we Wrocławiu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.