“Ceny za burtą” w Centrum Riviera: dodatkowe bonusy na Black Friday
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Podczas tegorocznego święta wyprzedaży w Black Weekend Centrum Riviera rozdaje klientom prezenty za zakupy. W ramach akcji “Ceny za burtą”, która odbędzie się w dniach 29 i 30 listopada 2024 r. w centrum handlowo-rozrywkowym Riviera, klienci, którzy dokonają zakupów na kwotę minimum 300 zł, otrzymają kartę podarunkową o wartości 50 zł lub upominek. Dodatkowo w centrum będzie dostępny doradca zakupowy oparty na sztucznej inteligencji, który pomoże w szybkim znalezieniu najlepszych ofert i produktów.
Promocje i nagrody na wyciągnięcie ręki
Z okazji Black Friday klienci Riviery mogą skorzystać z licznych promocji w większości sklepów oraz wziąć udział w akcji promocyjnej. Osoby, które dokonają zakupów na kwotę minimum 300 zł (na jednym paragonie), otrzymają kartę podarunkową o wartości 50 zł. Klienci, którzy zdecydują się na zakupy o większej wartości, będą mogli otrzymać wartościowe upominki przygotowane przez najemców centrum, takie jak: wielofunkcyjna frytkownica beztłuszczowa Tefal Easy Fry & Grill, telefon Xiaomi Redmi A3, męski portfel Valentini czy voucher Błogo na sernik baskijski. Nagrody będzie można odebrać przy stanowisku obsługi akcji, zlokalizowanym obok infopunktu. Akcja promocyjna odbywa się w dniach 29–30 listopada w godzinach 12.00-19.00. Z promocji wyłączone są niektóre towary i usługi.
Szczegóły akcji znajdują się w regulaminie, który dostępny jest na www.centrumriviera.pl oraz na stoisku obsługi akcji.
Informacje o rabatach i ofertach specjalnych, przygotowanych przez sklepy i lokale usługowe z okazji Black Friday są na bieżąco publikowane na stronie internetowej Centrum Riviera oraz w oficjalnych kanałach w mediach społecznościowych.
Nowość – doradca zakupowy AI
Po raz pierwszy w Centrum Riviera podczas Black Friday dostępny będzie doradca zakupowy AI. Narzędzie to umożliwi klientom szybkie i wygodne znalezienie informacji o produktach oraz promocjach. Aby skorzystać z doradcy, wystarczy zeskanować kod QR umieszczony przy stanowisku obsługi akcji. Po połączeniu z czatem będzie można zadać pytania dotyczące konkretnych artykułów lub najlepszych ofert, a AI wskaże odpowiednie sklepy i promocje.
– Doskonale wiemy, jak intensywny potrafi być okres przedświąteczny. Wszyscy chcemy znaleźć idealne prezenty dla najbliższych, ale przy tak dużym wyborze sklepów i produktów w Centrum Riviera może to wymagać czasu i bywa stresujące. Dlatego postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, wprowadzając doradcę zakupowego AI. Dzięki tej technologii chcemy ułatwić odwiedzającym poruszanie się po centrum, pomagając im szybko znaleźć interesujące produkty w najlepszych ofertach – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera.
O Centrum Riviera
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle
Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.
Konsument
Nieprawidłowe postrzeganie masy ciała może być przekazywane pokoleniowo. Ważne jest budowanie zdrowych nawyków na poziomie rodziny

Rodzice przekazują swojemu potomstwu własne lęki, w tym te dotyczące postrzegania własnego ciała – mówią psychodietetycy. Przez naśladownictwo dzieci uczą się też nieprawidłowych nawyków żywieniowych, takich jak na przykład kompulsywne objadanie się po niepowodzeniu w stosowaniu restrykcyjnej diety. Eksperci podkreślają, że podstawą profilaktyki zaburzeń odżywiania jest uświadamianie dzieci na temat zdrowych nawyków. Zachęcają do wspólnych zakupów i przygotowywania razem posiłków. Ostrzegają również przed fat shamingiem, którego konsekwencje mogą towarzyszyć dziecku również w dorosłości.
Gwiazdy
Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie

Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.