Komunikaty PR

“Ceny za burtą” w Centrum Riviera: dodatkowe bonusy na Black Friday

2024-11-28  |  08:05
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Podczas tegorocznego święta wyprzedaży w Black Weekend Centrum Riviera rozdaje klientom prezenty za zakupy. W ramach akcji “Ceny za burtą”, która odbędzie się w dniach 29 i 30 listopada 2024 r. w centrum handlowo-rozrywkowym Riviera, klienci, którzy dokonają zakupów na kwotę minimum 300 zł, otrzymają kartę podarunkową o wartości 50 zł lub upominek. Dodatkowo w centrum będzie dostępny doradca zakupowy oparty na sztucznej inteligencji, który pomoże w szybkim znalezieniu najlepszych ofert i produktów. 

Promocje i nagrody na wyciągnięcie ręki 

Z okazji Black Friday klienci Riviery mogą skorzystać z licznych promocji w większości sklepów oraz wziąć udział w akcji promocyjnej. Osoby, które dokonają zakupów na kwotę minimum 300 zł (na jednym paragonie), otrzymają kartę podarunkową o wartości 50 zł. Klienci, którzy zdecydują się na zakupy o większej wartości, będą mogli otrzymać wartościowe upominki przygotowane przez najemców centrum, takie jak: wielofunkcyjna frytkownica beztłuszczowa Tefal Easy Fry & Grill, telefon Xiaomi Redmi A3, męski portfel Valentini czy voucher Błogo na sernik baskijski. Nagrody będzie można odebrać przy stanowisku obsługi akcji, zlokalizowanym obok infopunktu. Akcja promocyjna odbywa się w dniach 29–30 listopada w godzinach 12.00-19.00. Z promocji wyłączone są niektóre towary i usługi. 

Szczegóły akcji znajdują się w regulaminie, który dostępny jest na www.centrumriviera.pl oraz na stoisku obsługi akcji. 

Informacje o rabatach i ofertach specjalnych, przygotowanych przez sklepy i lokale usługowe z okazji Black Friday są na bieżąco publikowane na stronie internetowej Centrum Riviera oraz w oficjalnych kanałach w mediach społecznościowych. 

Nowość – doradca zakupowy AI 

Po raz pierwszy w Centrum Riviera podczas Black Friday dostępny będzie doradca zakupowy AI. Narzędzie to umożliwi klientom szybkie i wygodne znalezienie informacji o produktach oraz promocjach. Aby skorzystać z doradcy, wystarczy zeskanować kod QR umieszczony przy stanowisku obsługi akcji. Po połączeniu z czatem będzie można zadać pytania dotyczące konkretnych artykułów lub najlepszych ofert, a AI wskaże odpowiednie sklepy i promocje. 

Doskonale wiemy, jak intensywny potrafi być okres przedświąteczny. Wszyscy chcemy znaleźć idealne prezenty dla najbliższych, ale przy tak dużym wyborze sklepów i produktów w Centrum Riviera może to wymagać czasu i bywa stresujące. Dlatego postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, wprowadzając doradcę zakupowego AI. Dzięki tej technologii chcemy ułatwić odwiedzającym poruszanie się po centrum, pomagając im szybko znaleźć interesujące produkty w najlepszych ofertach – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera. 

 

O Centrum Riviera 

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.  

Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt.  Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.  

Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.   

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.