CH Rondo bliżej kultury! Bydgoskie centrum zaprasza na wystawę kostiumów operowy

Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Król Myszy z „Dziadka do Orzechów”, dystyngowana Hrabina z „Wesela Figara”, dostojny Król Filip z „Don Carlosa” oraz wiele innych kostiumów postaci operowych można oglądać do końca lipca na wystawie w CH Rondo. Celem akcji jest pokazanie, że opera jest dla wszystkich, nie tylko dla koneserów.
Od 5 lipca mieszkańcy Bydgoszczy i okolic mogą podziwiać w CH Rondo niezwykłe kostiumy sceniczne z Opery Nova, stworzone przez wybitnych projektantów. W specjalnych gablotach wyeksponowano kostiumy postaci z wielkich widowisk, takich jak „Dziadek do orzechów”, „Wesele Figara”, „Don Carlos” czy „Baron cygański”. Wspomniane stroje można podziwiać do 18 lipca. Następnego dnia ekspozycja zostanie zmieniona i pojawią się na niej nowe kostiumy, w tym stroje z innych przedstawień operowych i operetkowych, takich jak „Rigoletto” czy „Księżniczka czardasza”. Wszystkie kostiumy zachwycają zarówno swoim precyzyjnym wykonaniem, jak i wyszukanymi materiałami czy zdobieniami. To doskonała okazja, by przyjrzeć się z bliska niezwykłym kostiumom i rekwizytom, a także poczuć namiastkę niesamowitych emocji towarzyszących operowym spektaklom. Udział w wystawie jest bezpłatny.
„Kostiumy sceniczne z Opery Nova to prawdziwe dzieła sztuki, którym można przyglądać się bez końca. Wiemy, że wiele osób nie miało do tej pory okazji ich zobaczyć, dlatego postanowiliśmy zorganizować wystawę tych wyjątkowych strojów, by dać każdemu taką szansę. Dzięki temu odwiedzający nas goście będą mogli poznać niesamowity klimat widowisk operowych. Wierzymy, że ekspozycja spotka się z zainteresowaniem mieszkańców i skłoni ich do dalszego poznawania niezwykłego świata opery” – mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Rondo.
W połowie lipca CH Rondo zaplanowało dla klientów również konkurs fotograficzny, w ramach którego będzie można wygrać bilety do Opery Nova na dowolnie wybrany spektakl. Wszystkie szczegóły na temat konkursu będzie można znaleźć już wkrótce na profilu facebookowym centrum.

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.