Change Lingerie dołącza do grona najemców Atrium Copernicus
W toruńskim centrum handlowym otworzył się butik z damską bielizną Change Lingerie. Nowo otwarty sklep jest rozszerzeniem bogatej oferty marek bieliźnianych dostępnych w Atrium Copernicus. Skandynawska marka posiada ponad 400 salonów w Europie oraz Kanadzie, a we wszystkich 4 krajach północnoeuropejskich ma status niekwestionowanego lidera rynku. Z szerokiej oferty butiku klienci Atrium Copernicus mogą korzystać od dziś.
Change Lingerie docenia naturalne piękno kobiet i akceptuje kobiece ciało takim jakie jest. Kolekcje projektowane są z dbałością o kobiece piękno, komfort i z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. W ofercie butiku jest szeroki wybór rozmiarów dopasowanych do każdej sylwetki – aż 88 rozmiarów biustonoszy, miski od A do M i obwody od 60 do 100cm. Dodatkowo, klientki mogą skorzystać z bezpłatnego doradztwa w zakresie brafittingu, co umożliwia spełnienie obietnicy marki, czyli zapewnienie każdej kobiecie idealnego dopasowania, niezależnie od kształtu sylwetki i noszonego rozmiaru.
W kolekcji Change Lingerie, oprócz zmysłowej bielizny, znajdują się także takie produkty jak wygodna bielizna nocna, praktyczna odzież domowa, modne stroje kąpielowe oraz wysokiej jakości artykuły pończosznicze wraz z dodatkami. Ponadto, specjalnie z okazji otwarcia butiku w Atrium Copernicus klienci otrzymują 40% zniżki na wszystkie produkty.
- – Otwarcie skandynawskiej marki Change Lingerie jest kolejnym rozszerzeniem portfolio najemców w Atrium Copernicus. Staramy się tak dobierać partnerów biznesowych, aby zapewnić naszym klientom jak największy wybór. Misja marki jest zgodna z naszą misją podnoszenia świadomości i samooceny wśród kobiet. Ponadto, Change Lingerie jest wysoko ceniona w innych krajach, intensywnie się rozwija oraz odnosi spektakularne sukcesy, dlatego wierzymy w powodzenie naszej współpracy - mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.
Nowo otwarty sklep jest rozszerzeniem bogatej oferty bieliźnianych brandów dostępnych w portfolio Atrium Copernicus. Obecnie toruńskie klientki mogą korzystać z propozycji takich marek z bielizną i odzieżą nocną jak Calzedonia, Esotiq, Gatta, Intimissimi, Poupee Marilyn czy Triumph.
Butik Change Lingerie zajmuje lokal o powierzchni 103 m2. Znajduje się w sąsiedztwie sklepów Bytom oraz Vision Express.
Więcej informacji: https://atrium-copernicus.pl/.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Tadeusz Drozda: Po 52 latach kariery na estradzie wystąpię nie jako artysta kabaretowy, ale jako piosenkarz. Jak przed każdym debiutem jest trema
Podczas najbliższej edycji Polsat Hit Festival satyryk zaprezentuje się w nietypowej dla siebie roli – zamiast jak zwykle rozśmieszać publiczność do łez, zaśpiewa. W trakcie koncertu „Gdzie się podziały tamte prywatki” w jego wykonaniu będzie można usłyszeć dwa wielkie przeboje wylansowane przed laty przez Krzysztofa Krawczyka i Andrzeja Zauchę. Tadeusz Drozda podjął wyzwanie, zapowiada, że postara się mu sprostać, a jednocześnie nie ukrywa, że nieco się stresuje chociażby z tego powodu, że wśród nowego pokolenia artystów nie ma zbyt wielu znajomych.
Muzyka
Bryska: Dla mnie Opera Leśna to bardzo sentymentalne miejsce. Jako dziecko oglądałam festiwale w Sopocie, a teraz sama mogę na nich występować

Wokalistka przyznaje, że z dużą radością przyjęła zaproszenie do udziału w Polsat Hit Festiwal 2025. Dla niej bowiem występ w Operze Leśnej w Sopocie ma niezwykle sentymentalny wymiar. Jeszcze będąc dzieckiem oglądała w telewizji koncerty z Sopotu i marzyła, by kiedyś stanąć na tej kultowej scenie. Marzenie się spełniło i teraz, kiedy tylko ma taką możliwość wraca do tego amfiteatru z ogromną przyjemnością. W piątek Bryska zaśpiewa w koncercie „Radiowy Przebój Roku”.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.