Chrup, Chrup, Hurra! Moc promocji i atrakcji od KFC i drużyny Panthers Wrocław!
To już szósty rok współpracy KFC z drużyną futbolu amerykańskiego – Panthers Wrocław. Aby uczcić kolejny rok współpracy, KFC zaprasza wszystkich fanów złocistego kurczaka, a w szczególności miłośników sportowych rozgrywek, do wspólnego świętowania i zabawy. W restauracjach KFC w całej Polsce na Gości będzie czekać mega promocja na każdy drugi kubełek 50% taniej przez cały tydzień!
KFC nieprzerwanie od 2018 roku współpracuje z wrocławską drużyną futbolu amerykańskiego – Panthers Wrocław. Również i w tym sezonie marka będzie kontynuować to partnerstwo, oferując fanom jeszcze więcej emocjonujących przeżyć zarówno na boisku, jak i przy kultowym kubełku pełnym chrupiącego kurczaka.
KFC właśnie ogłasza wielką promocję, która nieprzypadkowo przypada na najgorętszy czas w amerykańskiej lidze National Football League. Od 5 do 11 lutego br. każdy drugi kubełek z kawałkami złocistego kurczaka będzie do zgarnięcia o 50% taniej. Kulminacja sportowych emocji nastąpi 11 lutego br., w dzień finału Super Bowl 2024! Do tego też dnia trwać będzie wielka promocja na drugi kubełek w KFC.
- KFC zawsze jest tam, gdzie okazja do świętowania. Wspólnie spędzony czas to jedna z kluczowych wartości naszej marki, dlatego zachęcamy do oglądania rozgrywek z przyjaciółmi i Kubełkami KFC! Finały footballu amerykańskiego to prawdziwa uczta dla osób głodnych sportowych emocji, a KFC jest idealnym uzupełnieniem takich chwil! – tłumaczy Sylwia Przybyła, KFC Marketing Manager, AmRest.
KFC będzie towarzyszyć kibicom także podczas rozgrywek futbolu amerykańskiego na stadionach w czasie meczów Panthers, zapewniając im gadżety i vouchery do restauracji, a także organizując w przerwach meczy dodatkowe atrakcje np. dmuchany tor przeszkód dla najmłodszych. To jednak nie wszystko – KFC zaprasza na aż 20 wydarzeń w swoich restauracjach, gdzie można będzie spotkać zawodników Panthers Wrocław!
KFC i Panthers Wrocław razem tworzą niepowtarzalne połączenie smaku i sportowej pasji, jednoczące kibiców i Gości restauracji. Dołącz do nich i przeżyj niezapomniane sportowe chwile! Promocja minus 50% na drugi kubełek w KFC obowiązuje w całym kraju, także w dostawie.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.