Komunikaty PR

CLASSIC LIMITED EDITION 2021

2021-04-20  |  13:45
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 1.64 MB )

Victorinox wprowadza na rynek dziesiątą, limitowaną edycję swojego kultowego scyzoryka Classic SD – Classic Limited Edition 2021. W tym roku motywem przewodnim są „Wzory świata” – wzory z różnych zakątków globu. Kolekcję tworzy 10 niesamowitych szat graficznych, stworzonych i wybranych przez fanów marki.

2 529 projektów z motywem “Wzorów świata” zostało nadesłanych przez fanów Victorinox i wielbicieli designu z 91 krajów. Zgłoszono je w ramach corocznego konkursu, którego zadaniem było wyłonienie zwycięskich grafik mających zdobić scyzoryki Classic Limited Edition 2021. Wszystkie prace zachwyciły swoją kreatywnością i różnorodnością, a duże zaangażowanie twórców świadczy o ich przywiązaniu do marki

Projektanci stanęli przed wyzwaniem przeniesienia swojego ulubionego wzoru z różnych zakątków świata na 58-milimetrowe okładki scyzoryka Classic SD. Ostatecznie, głosowaniem na stronie internetowej Victorinox wybrano dziesięć zwycięskich propozycji. Projekty, takie jak „Mexican Zarape”, „Ocean Life” lub „Tie Dye”, to tylko kilka z tych, które otrzymały największą liczbę głosów – udział
w głosowaniu wzięło 11 540 osób z całego świata.

Kolekcja Classic Limited Edition 2021 „Wzory świata” została w 100% wyprodukowana w Szwajcarii
i będzie dostępna w sprzedaży przez ograniczony czas – wyłącznie w 2021 roku. Scyzoryki
z dziesięcioma nowymi wzorami są do kupienia w sklepach specjalistycznych, sklepach z pamiątkami
i upominkami, salonach firmowych Victorinox oraz online – do wyczerpania zapasów.

Victorinox szczyci się ponad 130-letnim doświadczeniem w produkcji wysokiej jakości noży, scyzoryków i narzędzi wielofunkcyjnych w Szwajcarii. Marka gwarantuje, iż wszystkie noże i narzędzia są wykonane z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Każdy element posiada dożywotnią gwarancję na wszelkie wady materiałowe i produkcyjne. Ochrona środowiska i zrównoważony rozwój są częścią DNA marki, dlatego produkty tworzone są tak, aby służyły klientom przez całe życie.

Narzędzia:

  • małe ostrze
  • nożyczki
  • pilnik do paznokci
  • śrubokręt 2,5 mm
  • kółko do kluczy
  • wykałaczka
  • pęseta

Wymiary:

  • długość: 58 mm
  • wysokość: 9 mm
  • waga netto: 21 g

Cena: 109 PLN

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Majówka z Gas Station Simulator: Early Days Biuro prasowe
2021-05-04 | 11:00

Majówka z Gas Station Simulator: Early Days

  Prolog gry Gas Station Simulator: Early Days, od notowanego na NewConnect DRAGO entertainment, podbił platformę Steam w majowy weekend. Bezpłatny tytuł, który został
Hobby Jak spełnić marzenia i napisać książkę?
2021-04-30 | 01:00

Jak spełnić marzenia i napisać książkę?

Jak spełnić marzenia i napisać książkę Wielu z nas marzy o napisaniu i wydaniu własnej książki. Przedstawiamy krótki poradnik dla osób przed debiutem literackim.
Hobby Empik zapowiada dalszy rozwój formatów online
2021-04-01 | 12:05

Empik zapowiada dalszy rozwój formatów online

Minął rok, odkąd życie kulturalne niemal całkowicie przeniosło się do sfery online. W ciągu 12 miesięcy Empik zorganizował ponad 200 wirtualnych spotkań z najpopularniejszymi

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Muzyka

W najnowszym teledysku Natalii Zastępy „Wiesz, jak jest” wystąpi Jolanta Janus, gwiazda głośnej produkcji „Lekcja miłości”. „Ta kobieta to jest torpeda”

12 maja wokalistka zaprezentuje fanom swój najnowszy singiel zatytułowany „Wiesz, jak jest”. W teledysku do tego utworu wystąpi nietuzinkowa postać – Jolanta Janus, znana z produkcji HBO „Lekcja miłości”. Piosenkarka bardzo się cieszy, że mogła poznać tak wyjątkową kobietę i na planie zdjęciowym czerpać z jej doświadczenia. Premiera debiutanckiego albumu finalistki „The Voice Kids” odbędzie się 21 maja. Krążek nosi tytuł „Nie żałuję”.

Handel

40 proc. Polaków planuje remont lub przeprowadzkę w związku z pandemią. Wzrasta znaczenie zdrowych domów

Polacy spędzają w domach i mieszkaniach nawet 90 proc. swojego czasu. Pandemia COVID-19, lockdowny oraz konieczność zdalnej pracy i nauki pokazały, jak ważne są odpowiednie warunki mieszkaniowe dla funkcjonowania rodziny, zdrowia i dobrego samopoczucia. Dla 75 proc. Polaków zdrowie i chęć poprawy komfortu życia okazały się głównym motywatorem do rozpoczęcia remontu. Z kolei dla 80 proc. spośród tych, którzy szukali ostatnio nowego lokum, najważniejsze okazały się takie cechy zdrowego domu jak jakość powietrza i ilość światła dziennego – wynika z VI edycji raportu „Barometr zdrowych domów”. Zmiana podejścia Polaków może być nie tylko drogowskazem dla nowych inwestycji deweloperskich, lecz także impulsem do przyspieszenia renowacji istniejących budynków. Tym bardziej że 40 proc. badanych planuje remont lub przeprowadzkę w ciągu następnych dwóch lat.