Komunikaty PR

Co kraj to obyczaj – przegląd tradycji wielkanocnych, które niosą radość

2020-04-07  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Haribo ( 0.61 MB )

Święta wielkanocne już niebawem. Mimo że wielu z nas w tym roku spędzi ten czas inaczej niż zwykle i nie spotka się z bliskimi, warto zadbać, by wprowadzić choć odrobinę radości w te dni. Inspiracją mogą być najpopularniejsze tradycje z różnych krajów.

Na naszym rodzimym gruncie do koszyczków wkładamy, oprócz pokarmów, także słodkie baranki czy jajka. Dzięki temu święta są bardzo atrakcyjne dla dzieci. Warto zachować tę tradycję i sięgnąć po  słodycze w wielkanocnych kształtach, które z pewnością sprawią wiele radości najmłodszym. Może to być na przykład HARIBO Ostermix – kompozycja kolorowych żelek i pianek, przypominających wyglądem zajączki, kurczaczki oraz wielkanocne pisanki.

Co ukrył dla nas zajączek…

W krajach anglosaskich święta to przede wszystkim zabawa w gronie najbliższych oraz udział w licznych festynach. Jedną z bardziej znanych rozrywek, która zyskuje popularność również w Polsce jest egg hunt, czyli zabawa w szukanie ukrytych w ogrodzie jajek. Także tę świąteczną atrakcję możemy zaadaptować do obecnych warunków i ukryć jajeczka w mieszkaniu! Idealnie nada się to tego wielkanocna propozycja od HARIBO – Baiser Eier. Są to różnokolorowe cukrowe jajeczka, które posmakują zarówno małym, jak i dużym fanom słodkości.

Niemcy również mają swój odpowiednik tej zabawy. Według tradycji należy szukać nie tylko pisanek, ale w szczególności prezentów, które przynosi zajączek. Dlatego warto mieć w zanadrzu jakiś drobny upominek dla najbliższych. Doskonale sprawdzą się w tej roli HARIBO Happy Easter mini. Zawierają żelki w pojedynczych, małych opakowaniach. To wprost idealny sposób na podzielenie się z bliskimi wielkanocną radością!

Święta – niezależnie od kraju i okoliczności – zawsze są wielkim wydarzeniem. Warto odpowiednio się do nich przygotować i cieszyć obecnością najbliższych. W tegoroczne święta, tak inne od tych, które znamy, także zadbajmy o odrobinę radości.


O HARIBO:
Firma HARIBO założona została przez Hansa Riegla w 1920 r. w Bonn. Nazwa marki to skrót od imienia i nazwiska założyciela HAns RIegel oraz nazwy miejscowości BOnn. Od 1992 roku produkty HARIBO dostępne są w Polsce. Mocno owocowe żelki, delikatne pianki oraz kolorowe rozpuszczalne gumy do żucia MAOAM bardzo szybko zyskały popularność wśród dzieci i… dorosłych. Najbardziej rozpoznawalnym produktem HARIBO są „ZŁOTE MISIE” – różnokolorowe żelki w 6 smakach.
Więcej na www.haribo.pl
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.