Co kraj to obyczaj – przegląd tradycji wielkanocnych, które niosą radość
Święta wielkanocne już niebawem. Mimo że wielu z nas w tym roku spędzi ten czas inaczej niż zwykle i nie spotka się z bliskimi, warto zadbać, by wprowadzić choć odrobinę radości w te dni. Inspiracją mogą być najpopularniejsze tradycje z różnych krajów.
Na naszym rodzimym gruncie do koszyczków wkładamy, oprócz pokarmów, także słodkie baranki czy jajka. Dzięki temu święta są bardzo atrakcyjne dla dzieci. Warto zachować tę tradycję i sięgnąć po słodycze w wielkanocnych kształtach, które z pewnością sprawią wiele radości najmłodszym. Może to być na przykład HARIBO Ostermix – kompozycja kolorowych żelek i pianek, przypominających wyglądem zajączki, kurczaczki oraz wielkanocne pisanki.
Co ukrył dla nas zajączek…
W krajach anglosaskich święta to przede wszystkim zabawa w gronie najbliższych oraz udział w licznych festynach. Jedną z bardziej znanych rozrywek, która zyskuje popularność również w Polsce jest egg hunt, czyli zabawa w szukanie ukrytych w ogrodzie jajek. Także tę świąteczną atrakcję możemy zaadaptować do obecnych warunków i ukryć jajeczka w mieszkaniu! Idealnie nada się to tego wielkanocna propozycja od HARIBO – Baiser Eier. Są to różnokolorowe cukrowe jajeczka, które posmakują zarówno małym, jak i dużym fanom słodkości.
Niemcy również mają swój odpowiednik tej zabawy. Według tradycji należy szukać nie tylko pisanek, ale w szczególności prezentów, które przynosi zajączek. Dlatego warto mieć w zanadrzu jakiś drobny upominek dla najbliższych. Doskonale sprawdzą się w tej roli HARIBO Happy Easter mini. Zawierają żelki w pojedynczych, małych opakowaniach. To wprost idealny sposób na podzielenie się z bliskimi wielkanocną radością!
Święta – niezależnie od kraju i okoliczności – zawsze są wielkim wydarzeniem. Warto odpowiednio się do nich przygotować i cieszyć obecnością najbliższych. W tegoroczne święta, tak inne od tych, które znamy, także zadbajmy o odrobinę radości.
O HARIBO:
Firma HARIBO założona została przez Hansa Riegla w 1920 r. w Bonn. Nazwa marki to skrót od imienia i nazwiska założyciela HAns RIegel oraz nazwy miejscowości BOnn. Od 1992 roku produkty HARIBO dostępne są w Polsce. Mocno owocowe żelki, delikatne pianki oraz kolorowe rozpuszczalne gumy do żucia MAOAM bardzo szybko zyskały popularność wśród dzieci i… dorosłych. Najbardziej rozpoznawalnym produktem HARIBO są „ZŁOTE MISIE” – różnokolorowe żelki w 6 smakach.
Więcej na www.haribo.pl

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.