Komunikaty PR

Coccodrillo i akcja „Tworzymy wakacyjne historie”

2021-07-31  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl

Znana dziecięca marka modowa Coccodrillo zachęca w czasie wakacji swoich klientów do spisywania letnich wspomnień i kultywowania tradycji wysyłania pocztówek z podróży. Dlatego, w sezonowych nadmorskich punktach sprzedaży klienci otrzymują do zakupów za min. 100 zł jedną z pięciu pocztówek projektu Coccodrillo. Akcji „Tworzymy wakacyjne historie” towarzyszy konkurs dla najmłodszych klientów sieci na własnoręcznie wykonaną pocztówkę z wakacji.

Sieć sklepów z ubraniami dla dzieci Coccodrillo uruchomiła w punktach swojej sprzedaży sezonowej, działających w znanych, wakacyjnych kurortach nad polskim morzem oraz na Mazurach, specjalną akcję zakupową. Chcąc pielęgnować zanikający już powoli zwyczaj dzielenia się z bliskimi przeżyciami z wakacji za pośrednictwem widokówek wysyłanych tradycyjną pocztą, marka zaprojektowała serię własnych pocztówek. Są one dodawane do zakupów za kwotę min. 100 zł w 10 sezonowych punktach sprzedaży Coccodrillo, które odwiedza w sezonie wakacyjnym wielu turystów. Znajdują się one w miejscowościach: Mikołajki, Sarbinowo, Ustronie Morskie, Darłówek, Jarosławiec, Rowy Karwia, Łeba, Rewal, Niechorze oraz Krynica Morska.

Zachętą do dzielenia się wakacyjnymi wspomnieniami ma być także konkurs dla dzieci „Tworzymy wakacyjne historie”, realizowany na profilu Coccodrillo w serwisie Facebook. Zadanie konkursowe polega na uwiecznieniu letnich przygód na własnoręcznie zaprojektowanej i wykonanej kartce z wakacji. Zdjęcie pracy konkursowej należy zamieścić w komentarzu pod postem konkursowym. Do wygrania są bony zakupowe do zrealizowania w sklepie online Coccodrillo. Akcja konkursowa potrwa do 31 sierpnia br.

Pocztówki z wakacji to sentymentalna pamiątka i symbol letnich przygód z naszego dzieciństwa. Poprzez naszą akcję chcemy przypomnieć klientom Coccodrillo, że warto powrócić do zwyczaju spisywania wakacyjnych historii na kartkach pocztowych, a także przekazywać tę tradycję swoim pociechom. Sam konkurs na samodzielne przygotowanie kartki z wakacji jest też okazją do kreatywnego spędzenia czasu wspólnie z dzieckiem. Przy okazji, chcemy też symbolicznie towarzyszyć naszym odbiorcom w wakacyjnych przygodach – mówi Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo.


Szczegóły akcji „Tworzymy wakacyjne historie” można znaleźć tutaj.

Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to 244 sklepy w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers! Biuro prasowe
2024-05-15 | 22:00

Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers!

Artystka młodego pokolenia, która podbija szturmem polską scenę muzyczną, została twarzą marki Orbit® Refreshers. Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej
Zakupy Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy
2024-05-15 | 14:00

Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy

Mama to nasz autorytet, przyjaciółka, najlepsza szefowa kuchni i niezastąpione źródło życiowej mądrości. W dniu jej święta, które przypada 26 maja, chcemy wyrazić
Zakupy Jarmark produktów Regionalnych
2024-05-13 | 13:13

Jarmark produktów Regionalnych

Atrium Biała zaprasza smakoszy produktów regionalnych na prawdziwą ucztę! W dniach 15-18 maja w białostockim centrum handlowym odbędzie się kolejny już Jarmark Produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Nieuczciwi najemcy bardziej chronieni przez prawo niż właściciele mieszkań. Konieczne są zmiany przepisów i sprawny system eksmisyjny

Zaległości w czynszach, zniszczenia czy wyprowadzka bez płatności – to tylko niektóre z problemów, jakie lokatorzy wynajmujący mieszkania mogą sprawić właścicielom lokali. Z badania Rendin wynika, że blisko 70 proc. właścicieli mieszkań na wynajem borykało się z podobnymi trudnościami. Wypowiedzenie najmu nieuczciwemu lokatorowi to dopiero początek długiej drogi, na której końcu niekoniecznie jest eksmisja. – Potrzebujemy zmiany w kierunku dodania pewnych praw właścicielom i sprawnego systemu eksmisyjnego – podkreśla Alina Muzioł-Węcławowicz, specjalistka ds. polityki mieszkaniowej.

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.