Columbia ogłasza partnerstwo ze szwajcarską narciarką freestylową Sarah Hoefflin
East Side Consulting GmbH
Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/
Marka Columbia poinformowała, że została oficjalnym sponsorem odzieży Sarah Hoefflin na sezon 2020. Sarah jest 29-letnią szwajcarską narciarką freestylową, która mieszka w Chamonix, a swoją karierę zawodową rozpoczęła dość późno, bo dopiero po studiach i zdobyciu dyplomu z neurologii. To nie powstrzymało jej jednak przed awansowaniem do elity narciarstwa w stylu dowolnym i zdobywaniem medali w wielu prestiżowych konkurencjach.
Do jej największych osiągnięć sportowych należy złoty medal w konkurencji slopestyle na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Pjongczangu w 2018 roku, a także złoty medal Big Air na Aspen Winter X Games w 2018 roku i srebro w konkurencji Slopestyle w 2019 roku.
Pod koniec tygodnia Sarah Hoefflin wystąpi w 2020 X Games organizowanych w Aspen. W zawodach weźmie udział także dwoje innych sponsorowanych przez Columbię narciarzy freestyle: Cassie Sharpe z Kanady, która zdobyła złoty medal w Slopestyle na ostatnich Zimowych Igrzyskach Olimpijskich i Alex Ferreira z USA, który wywalczył złoty medal na Winter X Games w Aspen w konkurencji Superpipe w 2019 roku.
Śledź występy Sarah na Winter X Games. Narciarka będzie startować w konkurencjach slopestyle i big air.
Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.