Cosentino otwiera nowe Centrum dystrybucyjne na Śląsku
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Hiszpańska firma Cosentino, światowy lider w produkcji innowacyjnych materiałów wykończeniowych dedykowanych branży wnętrzarskiej i architektonicznej, otwiera drugie centrum dystrybucyjne w Polsce. Dostrzegając dynamiczny rozwój polskiego rynku, jak również ogromny potencjał i niezaprzeczalny wpływ południa kraju na polską architekturę, firma zdecydowała się na kolejną inwestycję. Od stycznia 2021 r., poza podwarszawskim Parzniewem, Cosentino Polska będzie dysponować drugim centrum w okolicy Katowic. Jest to jednocześnie 119 tego typu centrum dystrybucyjne firmy na świecie.
Cosentino Katowice to przestrzeń biurowo-magazynowa o powierzchni 3100 m2, która pomieści co najmniej 2000 wielkoformatowych płyt, produkowanych i dystrybuowanych przez hiszpańskiego producenta. Otwarcie najnowszego centrum to rezultat wielu miesięcy pracy i inwestycji rzędu 400.000 EUR. Klienci znajdą tam innowacyjne i trwałe materiały z portfolio konglomeratów kwarcowych Silestone, spieków ultrakompaktowych Dekton, a także specjalnie impregnowanych naturalnych kamieni Sensa. To materiały dla wymagających klientów, które pozwalają na ogromną swobodę w kreowaniu przestrzeni i gwarantują świetne parametry techniczne i długotrwałą odporność.
Nowy punkt dla profesjonalistów z południa Polski
Nowe miejsce na architektonicznej mapie Śląska to świetna wiadomość dla klientów z branży projektowania i architektury działających głównie na południu kraju. Pracownie kamieniarskie, architekci, projektanci, salony kuchni i łazienek, czy rzemieślnicy produkujący meble, będą mieć dużo łatwiejszy, bezpośredni dostęp do innowacyjnych materiałów, które wykorzystują w swojej pracy. Centra Cosentino – mimo, że służą przede wszystkim do celów dystrybucji produktów – są również otwarte dla odwiedzających klientów, którzy mogą obejrzeć interesujący ich wzór w prawdziwym wielkoformatowym rozmiarze.
Zespołem Cosentino Katowice kierować będzie Łukasz Warzybok, związany z firmą od 2016 r. i świetnie rozumiejący charakter i potrzeby klientów w kraju.
„Jako światowy lider branży pracujemy z najlepszymi i dla najlepszych. Dostarczamy nowoczesne materiały architektoniczne, a swoje centra mamy w ponad 40 krajach na świecie. Możemy pochwalić się opinią firmy proaktywnej społecznie i prowadzącej etyczną politykę wobec klientów oraz środowiska. W Katowicach widzimy szansę na dynamiczny rozwój z udziałem najlepszych specjalistów w branży. Chcemy zaprezentować tu pełnię możliwości i potencjał naszej firmy.” - mówi Łukasz Warzybok, General Manager Cosentino Katowice
Zasięg nowego centrum obejmować będzie województwa dolnośląskie, opolskie, śląskie, świętokrzyskie, małopolskie i podkarpackie – profesjonaliści z tych regionów mogą w nowym centrum liczyć na obsługę i pomoc zespołu doświadczonych ekspertów.
„Do tej pory w Polsce korzystaliśmy przede wszystkim z Centrum Logistycznego pod Warszawą – teraz również na Śląsku będziemy mieć najlepsze warunki, aby obsługiwać partnerów i prezentować Klientom rozszerzające się portfolio firmy. Centrum Cosentino to nie tylko miejsce dystrybucji, to również miejsce otwarte dla Klientów, dające możliwości pracy z wzorami, kolorami i fakturami. Wierzymy, że wizyta w nowym Centrum w Katowicach będzie dla naszych gości bardzo inspirującym i pobudzającym wyobraźnię doświadczeniem” – dodaje General Manager Cosentino Katowice.
Materiały, które spełnią najwyższe wymagania
Inwestycje związane z budową domów, budynków komercyjnych, a także atrakcyjnych i trwałych fasad, wymagają stosowania nowoczesnych i sprawdzonych rozwiązań, które zapewnią długotrwałe piękno najbardziej eksploatowanych powierzchni. Te warunki bez wątpienia spełniają wielkoformatowe powierzchnie od marek Dekton, Silestone i Sensa, tworzonych przez Cosentino. Są wszechstronne, niezwykle odporne, a także charakteryzujące się zróżnicowanym wzornictwem. To również wybór dla klientów stawiających na producentów świadomych środowiskowo. Firma Cosentino, dynamicznie rozwijająca swoje technologie, zdecydowanym krokiem idzie bowiem w stronę gospodarki o obiegu zamkniętym.
Branża architektury w Polsce, która w ciągu ostatnich lat dostrzegła możliwości tej rodzinnej firmy o 40-letniej tradycji, już od stycznia będzie mogła korzystać z kolejnego miejsca na mapie, oferującego portfolio oraz obsługę zespołu Cosentino.
Adres:
Cosentino Katowice
Mikołowska 31
41-400 Mysłowice
Więcej na: www.cosentino.com

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.