Cosentino zorganizowało C-Next Designers
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Cosentino, światowy lider w produkcji innowacyjnych i zrównoważonych powierzchni Dekton, Silestone i Sensa dla architektury oraz wzornictwa, zorganizowało C-Next Designers Europe, konferencję branżową, która miała na celu kształtowanie przyszłości projektowania wnętrz i architektury. Wyjątkowe doświadczenie organizowane w hiszpańskiej Almerii, zgromadziło prawie 300 profesjonalistów z branży z 17 różnych krajów, w tym z Polski, łącząc umysły branżowe z najlepszymi światowymi markami.
Firma Cosentino gościła na początku października w Hiszpanii kilkuset profesjonalistów związanych ze światem designu. Wydarzeniu towarzyszyło szereg merytorycznych spotkań z autorytetami branży architektonicznej, jak również wykładów dotyczących aktualnych trendów i wyzwań stojących przed architektami i projektantami wnętrz.
W C-Next Designers Europe, podczas paneli dyskusyjnych można było zobaczyć na scenie znane na całym świecie nazwiska, takie jak Tom Dixon; Andrea Trimarchi i Simone Farresin ze studia FormaFantasma; argentyńczyka Andrés Reisinger; Claudię Afshar; Kar-Hwa Ho, szefa architektury wnętrz w studiu Zahy Hadid; czy Maxa Frasera, redaktora naczelnego Dezeen. Na poziomie lokalnym w C-Next wzięli również udział czołowi hiszpańscy projektanci; Lázaro Rosa-Violán, Alejandra Pombo, Raúl Martins, Ramón Esteve i Sara Folch.
Podczas czterodniowego wydarzenia odbyły się liczne wykłady i konferencje. Goście zostali zaproszeni do odwiedzenia z przewodnikiem parku przemysłowego Cosentino. Epicentrum wydarzenia odbywało się w hotelu Cabogata Beach, gdzie znajdowały się stoiska produktowe współpracujących przy wydarzeniu firm. Uczestnicy chętnie korzystali również z towarzyszących zajęć rekreacyjnych i eventów takich jak koncert OCAL (Orquesta Ciudad de Almeria) w innych lokalizacjach Almerii, lub w okolicach Cabo de Gata.
W C-Next Designers Europe aktywnie uczestniczyły wiodące firmy zajmujące się projektowaniem i aranżacją wnętrz, takie jak Gaggenau, Vibia, Planika, Tétris, Dornbracht czy Poggenpohl, Platynowi partnerzy wydarzenia. Podobnie, wiodące marki w branży, takie jak Simon, Natuzzi, Gancedo, Urban Bonfire, esPattio, Material Bank czy C.O.D.E., zdecydwały się na współpracę z Cosentino, jako partnerzy Gold.
Więcej na: www.cosentino.com
![Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_239389579,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
![Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym](/files/_uploaded/glownekonf_561437929,w_177,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
![Lampy w dobrym świetle – dobór opraw, a wysokie przeszklenia](/files/_uploaded/glownekonf_1299630572,w_238,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Lampy w dobrym świetle – dobór opraw, a wysokie przeszklenia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Media
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto-tam,w_274,_small.jpg)
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.
Nauka
Sztuczna inteligencja wspiera lekarzy przy leczeniu niepłodności. Z rozwiązań polskiej firmy korzystają kliniki na całym świecie
![](/files/1922771799/sankowski--ai-nieplodnosc-foto,w_133,r_png,_small.png)
Według danych Światowej Organizacji Zdrowia niepłodność może dotyczyć ok. 17,5 proc. dorosłej populacji. To oznacza, że średnio jedna osoba na sześć doświadcza problemów z niepłodnością. W Polsce to może być ok. 1,5 mln par, z których część decyduje się na procedurę in vitro. Z pomocą lekarzom w jej trakcie przychodzi sztuczna inteligencja. Polska firma MIM Fertility opracowała aplikacje, które optymalizują pracę embriologów i lekarzy. – Sztuczna inteligencja nie zastąpi lekarzy, ale wspiera ich w podejmowaniu decyzji – mówi ich współtwórca prof. Piotr Sankowski.
Sport
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
![](/files/1922771799/pge-projekt-warszawa-bb-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.