Czas na miętę – łazienkowy trend pod lupą
Wszystko wskazuje na to, że w roku 2021 czeka nas pastelowy zawrót głowy. Jednak po modnych w ostatnim czasie pudrowych różach, zmieni się obiekt naszych westchnień. Serca skradną miętowe odcienie, pewnym krokiem wkraczające do łazienek. Zyska na tym nie tylko sama aranżacja, ale także użytkownicy. Barwa ta, choćby w postaci dodatków, wprowadzi do wnętrza świeżość, lekkość i orzeźwienie.
Mięta do mięty
Pastelowe odcienie to dobry wybór, jeśli zależy nam na jasnej i przestronnej łazience. To także ciekawa alternatywa dla modnej w ostatnim czasie bieli. Na tle pozostałych stonowanych barw, mięta wyróżnia się świeżością i lekkością. Wyraża silną ostatnimi czasy chęć powrotu do korzeni, zieleni i naturalności. To także ukłon w stronę nowoczesności i harmonii. W porównaniu do różu jest bardziej neutralna, a łącząc pierwiastek kobiecy i męski, stanowi bezpieczny wybór w aranżacji domowej przestrzeni.
Miętę możemy łączyć z szeroką paletą barw – począwszy od bieli, poprzez szarości i złoto, jak również z wieloma materiałami wykończeniowymi stosowanymi w łazience, takimi jak miedź, beton, drewno. Jej subtelny charakter podkreślą minimalistyczne detale.
Trendy na okrągło
Propozycją marki TECE są rozwiązania sanitarne wpisujące się w ten kierunek aranżacji łazienki. Przyciski spłukujące TECEloop wyróżniają się okrągłą formą elementów uruchamiających. Do wyboru mamy modele wykonane z tworzywa lub szkła. Przyciski szklane, w wariancie białym i miętowym, oferują dodatkowo możliwość zmiany koloru klawiszy oraz zlicowania płytki z płaszczyzną ściany za pomocą specjalnej ramki montażowej.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.