Czas na Private Sale we Wrocław Fashion Outlet
– Lubimy pozytywnie zaskakiwać naszych klientów, szczególnie, jeżeli chodzi o dodatkowe zniżki od i tak już obniżonych cen outletowych – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Szukając modowych rozwiązań na jesienne spacery czy do wygodnej pracy zdalnej nie warto przepłacać. Dołączając do naszego programu lojalnościowego klienci zyskają dostęp do dodatkowej zniżki aż 20% od cen outletowych i wielu ofert specjalnych w ramach Private Sale, która odbędzie się w dniach 26-31 października.
Zdrowie i bezpieczeństwo gości i pracowników Wrocław Fashion Outlet jest w tym wyjątkowym okresie priorytetem. Dlatego jedyny outlet Dolnego Śląska stosuje się do wszystkich aktualnych wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego oraz rozporządzeń Prezesa Rady Ministrów. – Naszych klientów również prosimy o przestrzeganie zasad sanitarnych: utrzymanie dystansu społecznego, zasłanianie ust i nosa podczas zakupów w centrum oraz w trakcie obecności na naszym parkingu. Prosimy także o respektowanie limitów klientów robiących zakupy w danym sklepie. O tym, ilu gości może przebywać na terenie każdego ze sklepów informujemy na witrynie przy wejściu do każdego z lokali. Zgodnie z wprowadzonymi przepisami sprzedaż jedzenia odbywa się wyłącznie w opcji na wynos, bez możliwości konsumpcji na terenie centrum – dodaje Katarzyna Warzecha.
Jak dołączyć do Wrocław Fashion Club?
Możemy to zrobić wygodnie za pośrednictwem strony internetowej outletu bądź na miejscu w punkcie informacyjnym lub sklepach należących do programu. Po rejestracji warto zainstalować aplikację mobilną Wrocław Fashion Club. Tam znajdziemy informacje o wszystkich dodatkowych zniżkach a także stan naszego konta. Za każdy zakup w sklepie uczestniczącym w programie lojalnościowym otrzymamy 5% wartości paragonu. Zebrane środki możemy przeznaczyć już na kolejnych zakupach, aby obniżyć ich wartość do 25% wysokości paragonu.
Specjalne oferty podczas Private Sale
4F, Kazar, Marc O’Polo, Mustang, Cross Jeans, Lee Cooper, Olsen, Reebok, Tefal Home&Cook, Wittchen – to tylko niektóre z marek, które 26 do 31 października przygotowały specjalne oferty dla klientów korzystających z Wrocław Fashion Club. Private Sale we Wrocław Fashion Outlet to także okazja do wygrania zaproszeń do oglądania filmów online podczas nadchodzącej edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty. Jak je otrzymać – dowiemy się po zapisaniu się do Wrocław Fashion Club lub w Punkcie Informacyjnym.
O bag, czyli stwórz wyjątkową torebkę
Od 12 października we Wrocław Fashion Outlet działa także outeltowy salon marki O bag. To marka, która swój pierwszy sukces osiągnęła z flagową, konfigurowalną torebką z tworzywa EVA. Ten innowacyjny na rynku modowym produkt jest łatwo rozpoznawalny wśród klientek z całego świata dzięki swojej prostocie i niepowtarzalnemu designowi. Dzisiaj marka O bag to lider rynku modowego związanego z samodzielnie konfigurowalnymi produktami w obszarze mody. Są to zarówno zegarki O clock, jak i torebki O bag. Wszystkie rozwiązania w nowym sklepie outletowym marki we Wrocławiu będą dostępne w outletowych cenach.
Zakupy we Wrocław Fashion Outlet odbywają się z zachowaniem reżimu sanitarnego i przy zastosowaniu ponad 40 zasad bezpieczeństwa. Klienci i pracownicy sklepów przez cały czas korzystają z osłon ust i nosa. W przypadku braku maseczki lub jej zużycia – można ją kupić w specjalnym maseczkomacie znajdującym się przy głównym wejściu do centrum.
Więcej informacji o promocjach i szczegółach Private Sale we Wrocław Fashion Outlet można znaleźć na stronie www.wroclawfashionoutlet.com

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.