Czekoladowy klasyk!
Terravita oferuje dwa rodzaje tej pysznej przekąski – czekoladę mleczną oraz czekoladę gorzką, obie z dużą ilością chrupiących, całych orzechów laskowych. To przyjemność, którą można zobaczyć – jeszcze zanim poczujemy aksamitny, czekoladowy smak, z nieodzowną orzechową nutą!
Charakterystyczny kartonik „z okienkiem”, przez które widać pełne orzechy, zatopione w czekoladzie – ta słodkość wielu osobom przywodzi smakowite, niezwykle przyjemne wspomnienia sprzed lat. To, co dobre, nigdy się nie starzeje – dlatego, mimo upływu czasu, czekolady „z okienkiem” nadal mają ogromną rzeszę fanów, zarówno tych starszych, jak i młodszych. Popularność tej słodkiej przekąski wynika nie tylko z sentymentu, ale też z walorów smakowych i przyjemności, której dostarcza każda jej kostka.
Czekolady „z okienkiem” Terravita Nuts powstają z najwyższej jakości, wyselekcjonowanych składników. Zachwycają głębią kakaowego smaku i orzechowych nut. Idealną propozycję dla siebie znajdą tu miłośnicy słodkiej klasyki, jak i ci, którzy preferują bardziej wytrawny smak czekolady, ponieważ czekolady „z okienkiem” Terravita są dostępne w dwóch wersjach. Czekolada mleczna Terravita Nuts to niezwykła delikatność smaku i idealne połączenie kakao z mlecznymi nutami. Czekolada gorzka Terravita Nuts zawiera 70% kakao i wyróżnia ją głęboki, wyrafinowany smak. Czekolady mają aksamitną konsystencję, którą ciekawie przełamują całe, przyjemnie chrupiące orzechy laskowe.
Czekolady Terravita Nuts to dostarczająca przyjemności i energii przekąska, idealna w trakcie pełnego wyzwań czy aktywności dnia, jak również jako słodkie „co nieco” do popołudniowej kawy. Z pewnością sprawdzi się także jako miły upominek, który ucieszy każdego wielbiciela słodkości.
Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu!
Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!
Jabłkowy zawrót głowy – jak przygotować pyszne przetwory?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.