Komunikaty PR

Czekoladowy klasyk!

2021-08-13  |  13:40
Biuro prasowe

Terravita oferuje dwa rodzaje tej pysznej przekąski – czekoladę mleczną oraz czekoladę gorzką, obie z dużą ilością chrupiących, całych orzechów laskowych. To przyjemność, którą można zobaczyć – jeszcze zanim poczujemy aksamitny, czekoladowy smak, z nieodzowną orzechową nutą!

Charakterystyczny kartonik „z okienkiem”, przez które widać pełne orzechy, zatopione w czekoladzie – ta słodkość wielu osobom przywodzi smakowite, niezwykle przyjemne wspomnienia sprzed lat. To, co dobre, nigdy się nie starzeje – dlatego, mimo upływu czasu, czekolady „z okienkiem” nadal mają ogromną rzeszę fanów, zarówno tych starszych, jak i młodszych. Popularność tej słodkiej przekąski wynika nie tylko z sentymentu, ale też z walorów smakowych i przyjemności, której dostarcza każda jej kostka.

Czekolady „z okienkiem” Terravita Nuts powstają z najwyższej jakości, wyselekcjonowanych składników. Zachwycają głębią kakaowego smaku i orzechowych nut. Idealną propozycję dla siebie znajdą tu miłośnicy słodkiej klasyki, jak i ci, którzy preferują bardziej wytrawny smak czekolady, ponieważ czekolady „z okienkiem” Terravita są dostępne w dwóch wersjach. Czekolada mleczna Terravita Nuts to niezwykła delikatność smaku i idealne połączenie kakao z mlecznymi nutami. Czekolada gorzka Terravita Nuts zawiera 70% kakao i wyróżnia ją głęboki, wyrafinowany smak. Czekolady mają aksamitną konsystencję, którą ciekawie przełamują całe, przyjemnie chrupiące orzechy laskowe.

Czekolady Terravita Nuts to dostarczająca przyjemności i energii przekąska, idealna w trakcie pełnego wyzwań czy aktywności dnia, jak również jako słodkie „co nieco” do popołudniowej kawy. Z pewnością sprawdzi się także jako miły upominek, który ucieszy każdego wielbiciela słodkości.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Zamień swoją majówkę na beztłuszczową ucztę smaków Biuro prasowe
2024-05-06 | 17:00

Zamień swoją majówkę na beztłuszczową ucztę smaków

Zbliża się majówka – czas relaksu, słońca i oczywiście grillowania z bliskimi. Jednak czy w trakcie tego świątecznego weekendu pamiętamy o zdrowym odżywianiu się? Niestety
Żywienie Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie
2024-04-30 | 13:20

Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie

Jedno z popularnych miejsc na gastronomicznej mapie Bydgoszczy ponownie otwarte. Po gruntownym remoncie otworzyła się w CH Focus kultowa restauracja Pizza Hut. Nowy, ładniejszy lokal przyjmuje
Żywienie Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie
2024-04-30 | 11:00

Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie

Niekwestionowany lider napojów energetycznych w Polsce, marka BLACK Energy, rozpoczyna wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Konsument

Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware

Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.