Komunikaty PR

Czekoladowy klasyk!

2021-08-13  |  13:40
Biuro prasowe

Terravita oferuje dwa rodzaje tej pysznej przekąski – czekoladę mleczną oraz czekoladę gorzką, obie z dużą ilością chrupiących, całych orzechów laskowych. To przyjemność, którą można zobaczyć – jeszcze zanim poczujemy aksamitny, czekoladowy smak, z nieodzowną orzechową nutą!

Charakterystyczny kartonik „z okienkiem”, przez które widać pełne orzechy, zatopione w czekoladzie – ta słodkość wielu osobom przywodzi smakowite, niezwykle przyjemne wspomnienia sprzed lat. To, co dobre, nigdy się nie starzeje – dlatego, mimo upływu czasu, czekolady „z okienkiem” nadal mają ogromną rzeszę fanów, zarówno tych starszych, jak i młodszych. Popularność tej słodkiej przekąski wynika nie tylko z sentymentu, ale też z walorów smakowych i przyjemności, której dostarcza każda jej kostka.

Czekolady „z okienkiem” Terravita Nuts powstają z najwyższej jakości, wyselekcjonowanych składników. Zachwycają głębią kakaowego smaku i orzechowych nut. Idealną propozycję dla siebie znajdą tu miłośnicy słodkiej klasyki, jak i ci, którzy preferują bardziej wytrawny smak czekolady, ponieważ czekolady „z okienkiem” Terravita są dostępne w dwóch wersjach. Czekolada mleczna Terravita Nuts to niezwykła delikatność smaku i idealne połączenie kakao z mlecznymi nutami. Czekolada gorzka Terravita Nuts zawiera 70% kakao i wyróżnia ją głęboki, wyrafinowany smak. Czekolady mają aksamitną konsystencję, którą ciekawie przełamują całe, przyjemnie chrupiące orzechy laskowe.

Czekolady Terravita Nuts to dostarczająca przyjemności i energii przekąska, idealna w trakcie pełnego wyzwań czy aktywności dnia, jak również jako słodkie „co nieco” do popołudniowej kawy. Z pewnością sprawdzi się także jako miły upominek, który ucieszy każdego wielbiciela słodkości.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.