Komunikaty PR

Czekoladowy klasyk!

2021-08-13  |  13:40
Biuro prasowe

Terravita oferuje dwa rodzaje tej pysznej przekąski – czekoladę mleczną oraz czekoladę gorzką, obie z dużą ilością chrupiących, całych orzechów laskowych. To przyjemność, którą można zobaczyć – jeszcze zanim poczujemy aksamitny, czekoladowy smak, z nieodzowną orzechową nutą!

Charakterystyczny kartonik „z okienkiem”, przez które widać pełne orzechy, zatopione w czekoladzie – ta słodkość wielu osobom przywodzi smakowite, niezwykle przyjemne wspomnienia sprzed lat. To, co dobre, nigdy się nie starzeje – dlatego, mimo upływu czasu, czekolady „z okienkiem” nadal mają ogromną rzeszę fanów, zarówno tych starszych, jak i młodszych. Popularność tej słodkiej przekąski wynika nie tylko z sentymentu, ale też z walorów smakowych i przyjemności, której dostarcza każda jej kostka.

Czekolady „z okienkiem” Terravita Nuts powstają z najwyższej jakości, wyselekcjonowanych składników. Zachwycają głębią kakaowego smaku i orzechowych nut. Idealną propozycję dla siebie znajdą tu miłośnicy słodkiej klasyki, jak i ci, którzy preferują bardziej wytrawny smak czekolady, ponieważ czekolady „z okienkiem” Terravita są dostępne w dwóch wersjach. Czekolada mleczna Terravita Nuts to niezwykła delikatność smaku i idealne połączenie kakao z mlecznymi nutami. Czekolada gorzka Terravita Nuts zawiera 70% kakao i wyróżnia ją głęboki, wyrafinowany smak. Czekolady mają aksamitną konsystencję, którą ciekawie przełamują całe, przyjemnie chrupiące orzechy laskowe.

Czekolady Terravita Nuts to dostarczająca przyjemności i energii przekąska, idealna w trakcie pełnego wyzwań czy aktywności dnia, jak również jako słodkie „co nieco” do popołudniowej kawy. Z pewnością sprawdzi się także jako miły upominek, który ucieszy każdego wielbiciela słodkości.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.