Komunikaty PR

Dbaj o formę z Portem Łódź

2021-07-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Port Łódź promuje aktywny styl życia - w Centrum od 2 sierpnia będzie można odebrać bezpłatną taśmę treningową, a wskazówki jak ją wykorzystać regularnie publikowane będą na profilu FB Portu. 

Czy aktywny styl życia wymaga pieniędzy i czasu? Niekoniecznie! Port Łódź chce pokazać swoim Klientom, że wystarczy metoda drobnych kroków, by zadbać o swoją formę i zdrowie. Na dobry początek, każdy kto odwiedzi Centrum może odebrać z Punktu Info zlokalizowanego obok sklepu IKEA bezpłatną taśmę treningową. Taśma jest mała, poręczna i można wszędzie ją ze sobą zabrać, by ćwiczyć wtedy, kiedy ma się czas i okazję. 

Na Facebooku Centrum Handlowego przez cały sierpień pojawiać się będą regularnie filmiki z przykładowymi ćwiczeniami z użyciem gum proponowane przez znaną, łódzką trenerkę fitness, Martę Gorącą. Dodatkowo znajdą się tam też inne pomysły i inicjatywy mające na celu pokazać jak w codziennym życiu, niejako mimochodem, można zwiększyć ilość ruchu. 

Ludzie często wychodzą z założenia, że aby żyć aktywnie potrzebny jest karnet na siłownię, tona sprzętu i masa wolnego czasu – mówi Jagoda Olesiak, marketing manager Portu Łódź – my chcemy zmienić to przekonanie. Pokazać, że nawet małe zmiany i zwyczaje mogą w istotny sposób wpływać na naszą formę, a co za tym idzie – jakość życia

Zwieńczeniem całej akcji jest organizowany przez Port Łódź bezpłatny trening z Martą Gorącą, który odbędzie się 28 sierpnia (sobota) o godzinie 10.00 na terenach zielonych, zlokalizowanych za budynkiem Centrum. Każdy, kto odbierze gumę może wziąć w nim udział – wystarczy zapisać się do wydarzenia na profilu FB Portu Łódź. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.