Komunikaty PR

DESEO stawia na łódzką Fuzję

2021-07-19  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Cukiernia DESEO Patisserie & Chocolaterie wybrała Fuzję na pierwszą lokalizację swojego konceptu poza granicami Warszawy. Marka zajmie powierzchnię 75 mkw. na parterze historycznego budynku tuż obok zabytkowej elektrowni Karola Scheiblera. Desery przygotowywane przez pasjonatów cukiernictwa będzie można skosztować w klimatycznej przestrzeni Fuzji już w drugim kwartale przyszłego roku. 

 

Pod szyldem DESEO funkcjonują obecnie cztery cukiernie zlokalizowane w Warszawie. Łódzka odsłona konceptu będzie pierwszym lokalem tej marki otwartym poza stolicą. DESEO otworzy swój lokal w samym sercu Fuzji z widokiem na secesyjną elektrownię oraz Ogrody Anny – zielony dziedziniec kompleksu. Funkcjonować będzie na zasadzie franczyzy. Założycielami DESEO Patisserie & Chocolaterie są Łukasz Smoliński i Natalia Sitarska, para podróżników prowadzących od wielu lat popularny blog podróżniczo-kulinarny Tasteaway. W swoich cukierniach oferują zarówno klasyczne połączenia smakowe, jak i te bardziej orientalne z nutą imbiru, mango, czy japońskiej organicznej herbaty matcha. Słodkości od DESEO to małe cukiernicze dzieła sztuki, które są ucztą zarówno dla podniebienia, jak i dla oka.

 

Łódzka Fuzja to nowy rozdział w historii DESEO. Po raz pierwszy otwieramy lokal poza Warszawą. Nowa lokalizacja to wyzwanie, ale i początek kolejnej cukierniczej przygody. Nasze desery podbiły już serca warszawiaków, teraz chcemy zachwycić różnorodnymi smakami także mieszkańców Łodzi. Słodkości, które zaproponujemy w Fuzji będą inspirowane duchem tego pofabrycznego miasta. Chcemy czerpać z Łodzi garściami to, co stanowi jej kwintesencję, tak by nasi goście mogli zasmakować Łodzi w całej okazałości. Także design cukierni nawiązywać będzie do lokalizacji, tradycji i historii miasta - mówi Łukasz Smoliński, założyciel DESEO. - Koncept, który stworzyliśmy jest unikalny, zainspirowany naszymi podróżami i doświadczeniami z różnych zakątków świata. Dlatego też miejsce, w którym otwieramy cukiernię musi być równie niezwykłe jak słodycze, które tworzymy. Wybór padł na Fuzję, która jest przestrzenią absolutnie wyjątkową na mapie PolskiŁódzka Fuzja to wspaniałe miejsce do rozwoju naszego butikowego konceptu, cieszymy się, że będziemy mieli okazję współtworzyć klimat tego miejsca – dodaje Łukasz Smoliński.

 

DESEO Patisserie & Chocolaterie to kolejny unikatowy format, z którym firma Echo Investment podpisała umowę najmu powierzchni w Fuzji. Od strony ulicy Tymienieckiego w powstającej części handlowo-usługowej pojawi się sklep sieci Netto w zupełnie nowej odsłonie – Netto 3.0. 

 

Fuzja to jeden z naszych najważniejszych miastotwórczy projektów. Centralny punkt kompleksu, nowo otwarte Ogrody Anny, już teraz tętnią życiem kulturalnym i rozrywkowym. To przedsmak potencjału Fuzji, który w pełni zostanie wykorzystany po zakończeniu wszystkich prac rewitalizacyjnych. Sukces nowych miejskich przestrzeni niewątpliwie związany jest z perfekcyjnie dobraną ofertą gastronomiczną i usługową. Nasz zespół stawia zatem na wyróżniające się koncepty, co do których mamy pewność, że wpiszą się w wyjątkowy industrialny charakter inwestycjiBardzo cieszymy się, że w zrewitalizowanych wnętrzach dawnych zakładów łódzkiego „króla bawełny” zagości jedna z najlepszych polskich cukierni, z którą mamy przyjemność współpracować także w Browarach Warszawskich. Decyzja marki o wyborze Fuzji na swój pierwszy lokal poza stolicą jest dla nas dowodem uznania i potwierdzeniem, że realizowane przez nas projekty destination są ciekawą propozycją dla potencjalnych najemców. Cukiernia pod szyldem DESEO z pewnością będzie jednym z ulubionych miejsc łodzian na kulinarnej mapie miasta – mówi Karolina Prędota-Krystek, Head of Food & Beverage w Echo Investment.

 

Fuzja to wieloetapowa inwestycja, która łączyć będzie funkcję biurową, handlowo–usługową, gastronomiczną, a także budynki mieszkalne, plac miejski (Ogrody Anny) i otwarte, zielone tereny wspólne liczące blisko 4 ha. Wszystko w otoczeniu historycznej zabudowy dawnych zakładów włókienniczych Karola Scheiblera, które stanowią dziedzictwo Łodzi Fabrycznej. Łącznie na 8 ha zlokalizowanych będzie 20 budynków, z czego 14 to obiekty historyczne. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Logistyka może zadecydować o sukcesie sprzedażowym e-sklepu w szczycie sezonu Biuro prasowe
2024-09-24 | 15:00

Logistyka może zadecydować o sukcesie sprzedażowym e-sklepu w szczycie sezonu

Pozostały ostatnie 2 miesiące, by przygotować się do piku sprzedażowego pod kątem logistyki i obsługi klienta. Przedsiębiorcy muszą stawić czoła nie tylko wzmożonemu popytowi, ale
Zakupy W centrum handlowym powstał punkt zbiórkowy darów dla powodzian
2024-09-23 | 01:00

W centrum handlowym powstał punkt zbiórkowy darów dla powodzian

Aż do 28 września w centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu działać będzie punkt, do którego można przynosić dary dla powodzian. Do pomocy może przyłączyć się
Zakupy Studio Tańca Duet otwiera się w nowej lokalizacji – Centrum Modlińska 6D
2024-09-19 | 10:30

Studio Tańca Duet otwiera się w nowej lokalizacji – Centrum Modlińska 6D

Już niedługo na Białołęce otwarta zostanie nowa filia Studia Tańca Duet! Nowy lokal będzie mieścił się w najnowszym centrum handlowo-usługowym na mapie Warszawy – Centrum

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.