Komunikaty PR

Design Thinking w Centrum Janki – bezpłatne szkolenie rozwijające kompetencje pr

2024-10-04  |  11:00
Biuro prasowe

Już 8 października w Centrum Janki odbędą się bezpłatne warsztaty Design Thinking. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą rozwijać kompetencje przyszłości i poznać innowacyjną metodę projektowania rozwiązań, zyskującą popularność na całym świecie. Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję nabyć umiejętności przydatne zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Spotkanie rozpocznie się o godzinie 11.00 w strefie coworkingowej centrum.

Centrum Janki już po raz kolejny wychodzi z propozycją rozwojowych szkoleń w swojej Przestrzeni dla Biznesu. Tym razem na warsztat zostanie wzięte Design Thinking.

Ta kreatywna metoda rozwiązywania problemów jest wykorzystywana w organizacjach na całym świecie do rozwoju produktów, usług, procesów oraz podejmowania różnorodnych wyzwań. Dzięki swojej wszechstronności i skuteczności, metoda ta wspiera rozwój osobistych kompetencji, takich jak empatia, współpraca, zrozumienie potrzeb innych oraz ciągłe doskonalenie. Znajduje ona swoje zastosowanie zarówno w biznesie, jak i życiu codziennym.

Podczas szkolenia w Centrum Janki, pod okiem ekspertów, uczestnicy będą mieli okazję doświadczyć na własnej skórze procesu Design Thinking, dostosowanego do indywidualnych potrzeb, poznać narzędzia oraz metody pracy w tym procesie oraz zyskać umiejętności praktycznego wykorzystania Design Thinking w codziennym życiu. Będzie to również doskonała okazja do spotkania z inspirującymi ludzi i wymiany doświadczeń.

Warsztaty poprowadzi Paulina Zawadka, doświadczona trenerka, która na co dzień pomaga kursantom rozwijać umiejętności z zakresu kreatywnego rozwiązywania problemów, komunikacji, budowania zespołu oraz sprzedaży.

Wydarzenie odbędzie się w Przestrzeni dla Biznesu, czyli nowoczesnej strefie coworkingowej Centrum Janki, a uczestnictwo w nim jest bezpłatne. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, wymagana jest wcześniejsza rejestracja przez stronę internetową https://chjanki.pl/wydarzenia/buduj-z-nami-swoje-kompetencje-przyszlosci

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Psychologia Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle Biuro prasowe
2024-12-09 | 12:35

Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle

W sobotę, 14 grudnia, w godz. 11.00-18.00 wraz z przedstawicielkami „Gryfnych Bajlti” oraz ich podopiecznymi zapraszamy do Parku andlowego Arena w Gliwicach na warsztaty ozdabiania
Psychologia BRAK ZDJĘCIA
2024-11-22 | 10:30

Czym różni się kariera zawodowa osób neuroatypowych od pozostałych?

Neuroróżnorodność to pojęcie, które zyskuje na popularności w kontekście współczesnego rynku pracy. Obejmuje osoby o różnych profilach neurologicznych, takich jak autyzm, ADHD, dysleksja czy zespół
Psychologia BRAK ZDJĘCIA
2024-11-12 | 10:00

Jak budować zespoły IT otwarte na zmiany

W świecie technologii zmiany są jedyną stałą. Dla osób zarządzających zespołami IT to nie tylko wyzwanie, ale i szansa – mogą być przewodnikami i przewodniczkami, którzy rozwijają potencjał swoich zespołów.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.