Dla każdego coś wymarzonego. Nowa kampania Carrefour realizowana przez BrandTime
38PR & Content Communication
Gdańska 47/49 budynek D
90-729 Łódź
paulina.stepien|38pr.pl| |paulina.stepien|38pr.pl
505 313 324
www.38pr.pl
BrandTime, czyli Dom Kreatywnego Contentu, którego dyrektorem zarządzającym jest Jarosław Czujak realizuje kolejne działania na rzecz popularnej sieci marketów Carrefour. Po programie „MądrzeJEMY” prowadzonym przez Katarzynę Bosacką na antenie stacji TVN, przyszedł czas na kampanię świąteczną. To zupełnie nowy obszar, w jaki wchodzi BrandTime wraz z klientem – Carrefour. Do współpracy wybrano popularną stację RMF FM.
– Prowadzenie obszernych działań contentowych wymaga zmian i sprawdzania oraz analizowania potrzeb współczesnych konsumentów – wyjaśnia Jarosław Czujak, dyrektor zarządzający BrandTime. – Realizując program MądrzeJEMY podjęliśmy próbę zmiany dotychczasowych przyzwyczajeń kulinarnych konsumentów. Obecnie wchodzimy w nowy obszar działania, prowadząc kampanię świąteczną w formie dedykowanego klientowi serialu. Powstał on przy współpracy z RMF FM. Kampania obejmuje też sponsoring audycji skierowanej do rodzin i kampanię digital.
Sponsoring audycji ma charakter zasięgowy, zaś dedykowany serial, umożliwia odwzorowanie wizyty i interakcji w sklepie. Serial jest śledztwem dziecka, które sprawdza czy Mikołaj istnieje. Szukając odpowiedzi na to pytanie, tropi go w Carrefourze, gdzie przemierza różne działy. Tam spotyka konsumentów, którzy wybierają prezenty dla najbliższych, tym samym głośno komentując i przedstawiając ofertę upominków bożonarodzeniowych, które można kupić w markecie.
Celem kampanii jest przedstawienie konsumentom bogatego asortymentu sieci sklepów Carrefour, a tym samym zachęcenie do realizowania bożonarodzeniowych zakupów właśnie tam, w szczególności prezentów dla najbliższych. Nazwa kampanii: „Dla każdego coś wymarzonego” jest potwierdzeniem tego, że konsumenci znajdą tam prezenty dla najmłodszych, a także pozostałych członków rodziny.
Akcja rozpoczęła się 8 listopada i potrwa do 28 listopada br. W sumie zaplanowano 7 odcinków premierowych i 13 emisji serialu.
O BrandTime:
Dom Kreatywnego Contentu realizujący kampanie contentowe dla klientów m.in. Carrefour czy BNP Paribas. Zajmuje się postprodukcją oraz zakupem praw i licencji, realizowaniem wielokanałowej kampanii mediowej, produkcją contentu dla mediów nowoczesnych i tradycyjnych. BrandTime należy do 38Group. W najnowszym rankingu agencji public relations PR Check 38 Group, osiągając największą dynamikę wzrostu, znalazła się na 2 miejscu pod względem przychodów i fee income.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.