Komunikaty PR

Dla każdego coś wymarzonego. Nowa kampania Carrefour realizowana przez BrandTime

2021-11-15  |  12:25
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Stępień
38PR & Content Communication

Gdańska 47/49 budynek D
90-729 Łódź
paulina.stepien|38pr.pl| |paulina.stepien|38pr.pl
505 313 324
www.38pr.pl

BrandTime, czyli Dom Kreatywnego Contentu, którego dyrektorem zarządzającym jest Jarosław Czujak realizuje kolejne działania na rzecz popularnej sieci marketów Carrefour. Po programie „MądrzeJEMY” prowadzonym przez Katarzynę Bosacką na antenie stacji TVN, przyszedł czas na kampanię świąteczną. To zupełnie nowy obszar, w jaki wchodzi BrandTime wraz z klientem – Carrefour. Do współpracy wybrano popularną stację RMF FM.

Prowadzenie obszernych działań contentowych wymaga zmian i sprawdzania oraz analizowania potrzeb współczesnych konsumentów – wyjaśnia Jarosław Czujak, dyrektor zarządzający BrandTime. – Realizując program MądrzeJEMY podjęliśmy próbę zmiany dotychczasowych przyzwyczajeń kulinarnych konsumentów. Obecnie wchodzimy w nowy obszar działania, prowadząc kampanię świąteczną w formie dedykowanego klientowi serialu. Powstał on przy współpracy z RMF FM. Kampania obejmuje też sponsoring audycji skierowanej do rodzin i kampanię digital.

Sponsoring audycji ma charakter zasięgowy, zaś dedykowany serial, umożliwia odwzorowanie wizyty i interakcji w sklepie. Serial jest śledztwem dziecka, które sprawdza czy Mikołaj istnieje. Szukając odpowiedzi na to pytanie, tropi go w Carrefourze, gdzie przemierza różne działy. Tam spotyka konsumentów, którzy wybierają prezenty dla najbliższych, tym samym głośno komentując i przedstawiając ofertę upominków bożonarodzeniowych, które można kupić w markecie.

Celem kampanii jest przedstawienie konsumentom bogatego asortymentu sieci sklepów Carrefour, a tym samym zachęcenie do realizowania bożonarodzeniowych zakupów właśnie tam, w szczególności prezentów dla najbliższych. Nazwa kampanii: „Dla każdego coś wymarzonego” jest potwierdzeniem tego, że konsumenci znajdą tam prezenty dla najmłodszych, a także pozostałych członków rodziny.

Akcja rozpoczęła się 8 listopada i potrwa do 28 listopada br. W sumie zaplanowano 7 odcinków premierowych i 13 emisji serialu.

O BrandTime:

Dom Kreatywnego Contentu realizujący kampanie contentowe dla klientów m.in. Carrefour czy BNP Paribas. Zajmuje się postprodukcją oraz zakupem praw i licencji, realizowaniem wielokanałowej kampanii mediowej, produkcją contentu dla mediów nowoczesnych i tradycyjnych. BrandTime należy do 38Group. W najnowszym rankingu agencji public relations PR Check 38 Group, osiągając największą dynamikę wzrostu, znalazła się na 2 miejscu pod względem przychodów i fee income.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38PR & Content Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Canon na Międzynarodowy Dzień Druku: tworzenie wartości poprzez obraz Biuro prasowe
2024-10-23 | 01:00

Canon na Międzynarodowy Dzień Druku: tworzenie wartości poprzez obraz

Obchodzony 23 października Międzynarodowy Dzień Druku to doskonały moment, aby przyjrzeć się bliżej roli, jaką we współczesnym świecie odgrywa technologia druku. Firma Canon, od
Media Wywiad z Konradem Jezierskim: jak kampania „Satysfakcja” zmienia reklamę?
2024-10-16 | 08:00

Wywiad z Konradem Jezierskim: jak kampania „Satysfakcja” zmienia reklamę?

W czerwcu br. sieć sklepów Komfort zaskoczyła rynek reklamowy wyjątkową platformą komunikacyjną „Satysfakcja”, która wywołała poruszenie w mediach
Media Agencja hoh wzmacnia zespół – dwa kluczowe awanse w agencji
2024-10-09 | 10:00

Agencja hoh wzmacnia zespół – dwa kluczowe awanse w agencji

Karolina Szaniawska i Daniel Portka, związani z hoh niemal od początku istnienia agencji, obejmują nowe role w strukturze by jeszcze mocniej wspierać rozwój kluczowych obszarów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.