Dni LifeStyle w Super-Pharm – dni pełne miłości
By skorzystać z promocji Dni Lifestyle, należy być członkiem Klubu LifeStyle, a następnie podczas zakupów w drogerii stacjonarnej okazać aktywną kartę LifeStyle lub podać numer telefonu. Osoby, które nie mają karty, mogą ją założyć w dowolnej drogerii, na stronie www.superpharm.pl oraz korzystając z aplikacji Super-Pharm dostępnej na telefonach z systemem Android lub IOS i od razu korzystać z promocji.
Dni LifeStyle w drogeriach Super-Pharm to doskonała okazja, by zaopatrzyć się w ulubione kosmetyki
i znaleźć produkty, dzięki którym można zadbać o cerę, skórę i włosy tak, jak tego potrzebują.
Fanki naturalnych kosmetyków na pewno ucieszy wiadomość, że marki takie jak Tołpa, Yumi czy BeBio od czwartku do niedzieli (10-13.02) będą objęte 50% rabatem. Natomiast przez cały tydzień 40% rabat obejmie innych dermoekspertów – m.in. Lierac, Nuxe, Dermedic oraz Bioderma.
Na równie wysoką obniżkę mogą liczyć osoby preferujące pielęgnację dermokosmetykami. Przez 4 dni (czwartek-niedziela) marki z tej kategorii (np. SVR, Uriage, Iwostin) będzie można kupić za połowę ceny. A 40% obniżka na marki takie jak Miya, NaturalME, D’Alechémy, Uzdrovisco, czy dostępnej na wyłączność w Super-Pharm marki Apivita będzie trwać przez wszystkie 7 dni.
Na brak promocji nie mogą narzekać również kobiety, które poszukują idealnych kosmetyków na walentynkowy wieczór. Przez cały tydzień na właścicielki karty LifeStyle czeka 50% rabat na produkty do makijażu. Podkłady, maskary, pomadki, cienie do powiek, bronzery – to świetna okazja, by z dużą oszczędnością skompletować swoją kosmetyczkę. Wśród makeup-owych hitów znajdziemy marki takie jak Bourjois, Max Factor, Rimmel, Pupa czy L’Oréal.
Na co warto jeszcze zapolować podczas zbliżających się Dni Lifestyle? Na pewno nie można przegapić promocji przewidzianych na perfumy. Będą one sięgać nawet -60%! Wśród nich m.in. Calvin Klein, Hugo Boss, Versace i wiele innych.
Szeroka oferta produktów dostępnych w Super-Pharm pozwala na stworzenie zestawów kosmetyków idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb każdej Klientki. W specjalnie oznakowanych zielonych strefach wydzielonych w drogeriach stacjonarnych znajduje się selekcja ponad 500 starannie dobranych produktów od 26 marek z kategorii takich jak bio, natural, eco czy vegan. W wyborze produktów z kategorii dermo z chęcią pomogą wykwalifikowane dermokonsultantki, które odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące pielęgnacji, oraz pomogą w doborze odpowiednich produktów. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami promocji na www.superpharm.pl.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.