Komunikaty PR

Dni LifeStyle w Super-Pharm

2020-08-21  |  13:00
Biuro prasowe

Wielkie święto wszystkich wielbicieli pielęgnacji i makijażu! Letnia edycja Dni Lifestyle w Super-Pharm rozpocznie się już 27.08. Przez sześć dni na Klientów drogerii stacjonarnych oraz sklepu online czekać będą wyjątkowe rabaty na kosmetyki, perfumy oraz produkty z kategorii make-up. W ofercie znajdą się takie marki jak Vichy, La Roche Posay, Lierac, Avène, Dermedic, L’Oréal, Bioderma, MaxFactor – tego nie można przegapić!

 

W dniach 27.08-1.09.2020 w drogeriach Super-Pharm odbędzie się kolejna edycja kultowych już od lat Dni LifeStyle. Z tej okazji marka przygotowała specjalną ofertę promocyjną dla wszystkich Klientów posiadających kartę LifeStyle. Jeśli ktoś nie ma karty, nic straconego! Założenie jej zajmuje kilka minut i można to zrobić w dowolnej drogerii, na stronie www.superpharm.pl oraz korzystając z aplikacji Super-Pharm dostępnej na telefonach z systemem Android lub IOS.

 

Super-Pharm przygotował wyjątkową ofertę, w której produkty uwielbianych marek zostały przecenione nawet o 50%. To idealny moment, aby uzupełnić kosmetyczkę o produkty niezbędne do letniej pielęgnacji, ale także powoli przygotować skórę do nadchodzącej jesieni. Wśród polecanych przez markę dermokosmetyków znajdziemy m.in. płyn micelarny Iwostin z serii Purritin, który skutecznie oczyszcza skórę twarzy z zanieczyszczeń, makijażu i sebum jednym ruchem bez konieczności spłukiwania. Doskonale nawilża, odświeża i koi, a na dodatek zmniejsza skłonność do pojawiania się zaskórników. Natomiast maska do twarzy Lierac Sebologie Masque Scrub Desincrustant wzbogacona o złuszczające mikrogranulki, odblokowuje i zwęża pory, oczyszcza i rozjaśnia skórę. W dniach 30.08.-1.09 zarówno produkty Lierac, jak i Iwostin właściciele kart LifeStyle będą mogli kupić z 50% rabatem. Podczas wizyty w drogerii warto zwrócić również uwagę na suchy olejek ze złotymi drobinkami Nuxe Huile Prodigieuse® Or – absolutny hit, który odżywia, wygładza i rozświetla skórę oraz włosy, a ponadto urzeka swoją unikalną nutą zapachową. Wielbicieli dermokosmetyków na pewno ucieszy także promocja 1+1, którą objęte będą marki takie jak Vichy czy Sesderma.

 

W letniej ofercie Super-Pharm nie mogło zabraknąć kosmetyków do makijażu. Podkład True Match od L’Oréal to produkt, który przez lata zyskał zaufanie tysięcy Klientek na całym świecie. Idealnie dopasowuje się do koloru oraz tonacji skóry i pozostawia ją nawilżoną i odczuwalnie wygładzoną. Dostępny jest w szerokiej gamie kolorystycznej zawierającej aż dziewięć odcieni. Sekretem dobrze odżywionych i komfortowo miękkich ust w intensywnym kolorze jest Lipfinity Long Lasting od MaxFactor. Z okazji Dni LifeStyle produkty obydwu marek dostępne będę w o połowę niższej cenie.

 

Dni LifeStyle to także nie lada gratka dla miłośników subtelnych i unikatowych zapachów. Jednym z nich jest La vie est belle – kwiatowa kompozycja podkreślona przez urocze nuty irysa, jaśminu i kwiatu pomarańczy. Woda perfumowana Lancome to idealna propozycja dla tych, którzy, kochają podążać własną ścieżką. Natomiast zapach HUGO BOSS Ma Vie to wizja nowej, współczesnej kobiecości autorstwa Jasona Wu – dyrektora artystycznego linii damskiej BOSS. Znajdziemy w nim nuty czarnej porzeczki, czerwonej pomarańczy i drzewa cedrowego. W dniach 27.08-1.09 wszystkie zapachy dostępne w Super-Pharm będzie można kupić nawet o 40% taniej. 

 

Zapraszamy do drogerii stacjonarnych, w których dermokonsultanki Super-Pharm odpowiedzą na pytania dotyczące każdego rodzaju cery, skóry i włosów, pomogą w doborze odpowiednich kosmetyków dopasowanych do indywidualnych potrzeb oraz przedstawią ofertę przygotowaną specjalnie na Dni Lifestyle. Ze szczegółami promocji można zapoznać się również na www.superpharm.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.