Komunikaty PR

Dom Aniołków – pomóżmy stworzyć hospicjum dla dzieci

2020-11-03  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.14 MB )

Co roku na choroby nowotworowe zapada blisko 1100 dzieci, a dla wielu z nich oznacza to początek ciężkiej walki o powrót do zdrowia, bez żadnej gwarancji sukcesu. Szczególnie dla małych pacjentów w najtrudniejszej sytuacji ciągle brakuje miejsc, takich, gdzie otoczone ciepłem, miłością, a także profesjonalną opieką, mogłyby pożegnać się
 z najbliższymi. Dom Aniołków to akcja zbiórkowa, która ma jeden cel – budowę Domu Hospicyjnego dla dzieci w Zaleszanach. Jej inicjatorem jest Fundacja Z Serca dla Serca.

Zaleszany to niewielka miejscowość położona na styku trzech województw: podkarpackiego, świętokrzyskiego i lubelskiego. To właśnie tam powstaje szczególne miejsce.

– To ogromna luka na mapie polskich hospicjów. Mali pacjenci przebywają w placówkach oddalonych o ponad 100 km od ich domów. Rodzice często tracą kilka godzin na dojazdy, a przecież mogliby ten czas spędzać ze swoimi dziećmi. Chcemy to zmienić i wybudować Hospicyjny Dom Aniołków bliżej ich rodzinnych stron. To właśnie tutaj dzieci chore na nowotwory będą mogły odnaleźć swoją oazę spokoju, spędzić czas z najbliższymi i spełniać swoje dziecięce marzenia – mówi Karol Czarnecki, prezes i założyciel fundacji.

Koszt budowy hospicyjnego Domu Aniołków dla dzieci to przeszło 6.5 mln zł. Dlatego przedstawiciele fundacji proszą o wsparcie finansowe tej wyjątkowej inwestycji.

– To, co obecnie udało się nam zrealizować, to uzyskać 1,5- hektarową działkę pod budowę Domu Aniołków, projekt budowlany, pozwolenie na budowę. W sierpniu rozpoczęliśmy prace. To wspaniałe, że tak wielu ludzi otacza nas każdego dnia i wnosi  w nasze życie tak wiele radości i uśmiechu. Na każdym etapie zbiórki towarzyszą nam wyjątkowi ludzie – Aniołowie, którzy nie mają skrzydeł, a których my nazywamy naszymi Przyjaciółmi Dobra. Dołącz i sprawdź, jak smakuje dobro – zachęca Karol Czarnecki. – Nasz Dom będzie przystanią w chorobie, gdzie pacjenci odzyskują siły. To jest nasze marzenie, które pomóc zrealizować może każdy, kto chce wesprzeć chore dzieci i ich rodziny. To bardzo wzruszające, kiedy w pierwszym etapie naszej zbiórki udało się nam zebrać prawie pół miliona złotych, które przekazało ponad 2300 darczyńców z całej Polski. Dzięki temu jeszcze bardziej wiemy, że nasz Dom jest tak bardzo potrzebny.

Wśród wielu darczyńców, dzięki którym powstaje to niezwykłe miejsce, jest marka Kuvings, (producent wyciskarek do soków).

– W swojej pracy często spotykamy osoby, które nie tyle chcą, co wręcz muszą z dnia na dzień zacząć w znacznie wyższym stopniu dbać o swoje zdrowie. Niestety na niektóre choroby nie ma magicznego eliksiru, ani wśród medycyny konwencjonalnej, ani tej naturalnej. Dlatego przy odbudowywaniu zrujnowanego zdrowia tak ważna jest współpraca. Również przy budowie Domu Aniołków, miejsca w którym czasem krócej,
 a czasem dłużej, ale wciąż można godnie żyć, ważna jest współpraca bardzo wielu ludzi. Nas do tej współpracy zapalił entuzjazm i wizjonerstwo Pana Karola, dlatego od kilku lat, od pierwszych szkiców, systematycznie wspieramy tę budowę, z radością obserwujemy efekty i z niecierpliwością czekamy na moment, kiedy będziemy mogli podarować wyciskarkę do świeżo umeblowanej kuchni - mówi Jarosław Zimnoch, przedstawiciel marki Kuvings. 

LINK DO ZBIÓRKI: 
 https://www.siepomaga.pl/domaniolkow?fbclid=IwAR2_dqeVn69WqVbJRAP-Qyo6LbYf0EoIp_IYax0qWdaaJ4XWJV4S4YWIMeE

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.