Komunikaty PR

Dom dla estetów

2021-08-17  |  11:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

250-metrowy dom w Rzeszowie został zaprojektowany przez biuro projektowe Pracownia14, prowadzone przez Łukasza Magonia i Jakuba Lutaka. Wysublimowany zmysł estetyczny projektantów i holistyczne rozwiązania, dostosowane do wizji inwestorów sprawiły, że wnętrza pozostają w harmonii z aspiracjami właścicieli. Szlachetne materiały, meble i wyposażenie prezentują pełnię swojego potencjału na tle ciepłych beży, szarości, bieli, złota i naturalnego drewna, tworząc w efekcie luksusową i nowoczesną przestrzeń.

Elegancki klimat „czuć” tu  w zasadzie od razu po przekroczeniu progu. Przestronny salon, przeznaczony dla pięcioosobowej rodziny, stanowi jedno z kilku bardzo reprezentacyjnych pomieszczeń w domu. Poszczególne strefy harmonijnie przenikają się, tworząc obszerną przestrzeń dzienną o nieoczywistych liniach, w której wykorzystano dobrze korespondujące ze sobą materiały, faktury i barwy. Zastosowane w części wypoczynkowej tafle luster powiększają optycznie przestrzeń oraz wprowadzają do salonu dodatkową ilość światła. Pokaźnych rozmiarów narożnik umożliwia swobodne zaaranżowanie warunków do spędzenia czasu z rodziną, oglądania filmów, bądź intymnych rozmów tylko we dwoje. Wygodny mebel zdaje się  zapraszać do odpoczynku i  lektury, tym bardziej, że mamy tu dwa rodzaje oświetlenia: funkcjonalne punkty świetlne do czytania, oraz ukryte w suficie oświetlenie liniowe. Jedynym widocznym na pierwszy rzut oka kontrastem jest subtelny dodatek w postaci złotych elementów na krzesłach w jadalni, blacie stolika kawowego i ścianie sąsiadującej ze strefą multimedialną. Choć i tu splata się on niepostrzeżenie z resztą wystroju. Stonowane rozwiązania sprawiają, że wnętrze jest spójne, a  klasyka miesza się naturalnie z odcieniami szarości, bieli i beżu.

Luksusowo, ale nie ostentacyjnie

Łazienkę zaprojektowano w stylu nowoczesnym, z subtelną nutą glamour w postaci detali i wykończeń. Podążając za kodem kolorystycznym pozostałych pomieszczeń w domu, zrezygnowano w nich z modnych, kipiących kolorem akcentów, stawiając na wyciszające i delikatne barwy. Jasne, podobne do marmuru płytki tworzą przytulną atmosferę i dodatkowo powiększają wnętrze. Przestrzeń postanowiono podzielić optycznie na  trzy strefy. Zaakcentowaną strefę wypoczynkową z wanną w zabudowie oraz biokominkiem, strefę mokrą wydzieloną za pomocą płytek marmuropodobnych oraz szklanej ścianki prysznicowej, a także miejsce do porannych ablucji. W tym ostatnim królują produkty Geberit. Na uwagę z pewnością zasługuje toaletę myjącą Geberit AquaClean Mera z przyciskiem Geberit Sigma, podkreślonym drewnopodobnymi materiałami. Toaleta dodatkowo jest wyposażona w zintegrowany system do odciągania brzydkich zapachów, dysze myjące z technologią Whirlspray i funkcję suszenia. Połączenie tych cech sprawia, że za naciśnięciem jednego przycisku można łatwo zadbać o higienę i w rezultacie w delikatny, naturalny i szybki sposób doznać uczucia czystości i świeżości.

Czas spędzony w łazience powinien być relaksujący i odprężający. Zapewni go wygodny i naturalny design ceramiki kolekcji Geberit Citterio, którą również wykorzystano w tym projekcie. Poszczególne modele odzwierciedlają unikalne cechy wzornictwa z włoskim rodowodem, autorstwa wybitnego architekta Antonio Citterio. To kolekcja stworzona z myślą o miłośnikach designu. Cechuje ją oryginalność, ponadczasowa elegancja i jakość. Jej urok tkwi w delikatnie zaokrąglonych wewnętrznych częściach umywalek, kontrastujących z geometryczną formą całości.

Przemyślana ceramika łazienkowa od Geberit odwzorowuje piękno form i materiałów użytych na ścianach i podłodze. Mieszkając lub odwiedzając ten rzeszowski dom czuje się harmonię, konsekwencję w projektowaniu oraz dbałość o każdy szczegół - gratulacje dla Pracowni14.

Więcej informacji na www.geberit.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.