Komunikaty PR

4D Grupa - drogą do sukcesu

2022-08-26  |  16:00

                                           Informacja prasowa -sierpień 2022 

4D Grupa to ogólnopolska sieć renomowanych hurtowni dachowych, oferująca bogaty asortyment produktów do budowy dachu. Przynależność do niej niesie za sobą szereg wymiernych korzyści, które dostrzegają zarówno producenci materiałów budowlanych, jak i sami hurtownicy, w efekcie czego sieć stale się rozwija. 

Zintegrowana sieć hurtowni 4D Grupa opiera swoją siłę na synergii płynącej z konsolidacji działań marketingowych przynależnych do niej firm. Reprezentując ich interesy, jest bowiem w stanie osiągać lepsze rezultaty aniżeli pojedyncze podmioty. Wymierne i konkretne korzyści przyciągają kolejnych nowych partnerów, chcących dołączyć do sieci. 

4 x D 

Dach, dom, design i dialog – to cztery fundamenty, na których oparta jest filozofia 4D Grupa. DACH jest kluczową częścią biznesu jej Partnerów. DOM, bo grupa nie ogranicza się tylko do sprzedaży i dystrybucji materiałów dachowych, ale oferuje również inne materiały budowlane. DESIGN ma z kolei odzwierciedlać nowoczesność w działaniach marketingowych, a DIALOG, gdyż jest podstawą kultury organizacyjnej w sieci. 

Razem w górę! 

Wywodząca się z Krakowa Zintegrowana Sieć Hurtowni Dachowych oferuje współpracującym z nią podmiotom wsparcie na wielu polach. Pomaga realizować cele biznesowe, a za pośrednictwem własnych kanałów komunikacyjnych aktywnie promuje zarówno hurtownie, produkty, jak i marki dachowe. Ponadto cyklicznie organizuje szkolenia i webinaria podnoszące poziom wiedzy menedżerskiej oraz produktowej wśród właścicieli i pracowników hurtowni, a producentom udostępnia kanały dotarcia z nowościami produktowymi. Dodatkowo 4D Grupa ściśle współpracuje z przedstawicielami mediów branżowych i regularnie dostarcza im ciekawe, merytoryczne materiały.  

Hurtownie 

Działająca od 2020 roku 4D Grupa współpracuje już na stałe z blisko 40 hurtowniami w całej Polsce, a ich liczba stale się powiększa. - Główne korzyści płynące ze współpracy z nami to szeroko zakrojona promocja w mediach ogólnopolskich i serwisach społecznościowych, a także systematyczne budowanie rozpoznawalności wśród potencjalnych inwestorów. Zgodnie z fundamentalną zasadą 4D Grupy, jaką jest dialog, oferujemy również dostęp do szkoleń menadżerskich, analiz rynkowych i innych form wymiany wiedzy oraz doświadczeń — podkreśla Tomasz Piotrowski, Prezes Zarządu 4D Grupa. Przynależność do naszej sieci to także dodatkowe, mierzalne korzyści w postaci premii i bonusów. - Warto ponadto dodać, że zrzeszone w 4D Grupie hurtownie, jako jedyne posiadają wyłączność na produkty Montica — naszej marki własnej, oferującej wysokiej jakości materiały dachowe, a w szczególności membrany dachowe o różnej gramaturze i paroprzepuszczalności — dodaje. 

Producenci 

Do 4D Grupy, poza liczną reprezentacją hurtowni, należą także największe marki budowlane w Polsce, w tym m.in.: Fakro, Velux, Creaton czy Ruukki. - Jedną z najważniejszych kwestii, dla współpracujących z nami producentów, są oczywiście wyniki sprzedażowe. Przynależność do 4D Grupy, a co za tym idzie obecność w ogólnopolskiej i rozpoznawalnej sieci hurtowni, bezsprzecznie wpływa na wzrost zainteresowania produktami naszych Partnerów — przekonuje Tomasz Piotrowski. 4D Grupa pośredniczy w kontaktach pomiędzy hurtowniami a producentami materiałów dachowych i budowlanych oraz wspiera obie strony w nawiązywaniu współpracy. - Stale poszerzamy zakres naszego wsparcia, które już teraz obejmuje m.in. organizację szkoleń produktowych, webinarów poświęconych ofercie firm czy akcji pro-sprzedażowych. Reklama jest dźwignią handlu, dlatego aktywnie działamy także i w tym obszarze. Aranżujemy lub koordynujemy akcje wizerunkowe oraz sprzedażowe, mające na celu zwiększenie zasięgu marek, ich rozpoznawalności oraz wyników finansowych — dodaje. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna! Biuro prasowe
2024-07-02 | 13:00

Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna!

Utrzymanie komfortowej temperatury w domu ma kluczowe znaczenie dla naszego zdrowia, lepiej się czujemy, jesteśmy bardziej wydajni w pracy. Skutecznym sposobem na osiągnięcie właściwej
Dom Wyznania miłosne w architekturze
2024-07-01 | 08:00

Wyznania miłosne w architekturze

W świecie architektury, za fasadami monumentalnych budowli, kryją się niezwykłe historie miłości, pasji i zawiści. Jedną z nich jest życie ikonicznej Eileen Gray - kobiety bez formalnego
Dom Delektuj się latem z Fiskars
2024-06-28 | 14:00

Delektuj się latem z Fiskars

Lato to doskonały czas na urządzenie pikniku z przyjaciółmi albo rodziną. Tym razem użyjmy do przygotowania i serwowania pysznych dań produktów Fiskars, a gotowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora

W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.