4D Grupa - drogą do sukcesu
Informacja prasowa -sierpień 2022
4D Grupa to ogólnopolska sieć renomowanych hurtowni dachowych, oferująca bogaty asortyment produktów do budowy dachu. Przynależność do niej niesie za sobą szereg wymiernych korzyści, które dostrzegają zarówno producenci materiałów budowlanych, jak i sami hurtownicy, w efekcie czego sieć stale się rozwija.
Zintegrowana sieć hurtowni 4D Grupa opiera swoją siłę na synergii płynącej z konsolidacji działań marketingowych przynależnych do niej firm. Reprezentując ich interesy, jest bowiem w stanie osiągać lepsze rezultaty aniżeli pojedyncze podmioty. Wymierne i konkretne korzyści przyciągają kolejnych nowych partnerów, chcących dołączyć do sieci.
4 x D
Dach, dom, design i dialog – to cztery fundamenty, na których oparta jest filozofia 4D Grupa. DACH jest kluczową częścią biznesu jej Partnerów. DOM, bo grupa nie ogranicza się tylko do sprzedaży i dystrybucji materiałów dachowych, ale oferuje również inne materiały budowlane. DESIGN ma z kolei odzwierciedlać nowoczesność w działaniach marketingowych, a DIALOG, gdyż jest podstawą kultury organizacyjnej w sieci.
Razem w górę!
Wywodząca się z Krakowa Zintegrowana Sieć Hurtowni Dachowych oferuje współpracującym z nią podmiotom wsparcie na wielu polach. Pomaga realizować cele biznesowe, a za pośrednictwem własnych kanałów komunikacyjnych aktywnie promuje zarówno hurtownie, produkty, jak i marki dachowe. Ponadto cyklicznie organizuje szkolenia i webinaria podnoszące poziom wiedzy menedżerskiej oraz produktowej wśród właścicieli i pracowników hurtowni, a producentom udostępnia kanały dotarcia z nowościami produktowymi. Dodatkowo 4D Grupa ściśle współpracuje z przedstawicielami mediów branżowych i regularnie dostarcza im ciekawe, merytoryczne materiały.
Hurtownie
Działająca od 2020 roku 4D Grupa współpracuje już na stałe z blisko 40 hurtowniami w całej Polsce, a ich liczba stale się powiększa. - Główne korzyści płynące ze współpracy z nami to szeroko zakrojona promocja w mediach ogólnopolskich i serwisach społecznościowych, a także systematyczne budowanie rozpoznawalności wśród potencjalnych inwestorów. Zgodnie z fundamentalną zasadą 4D Grupy, jaką jest dialog, oferujemy również dostęp do szkoleń menadżerskich, analiz rynkowych i innych form wymiany wiedzy oraz doświadczeń — podkreśla Tomasz Piotrowski, Prezes Zarządu 4D Grupa. Przynależność do naszej sieci to także dodatkowe, mierzalne korzyści w postaci premii i bonusów. - Warto ponadto dodać, że zrzeszone w 4D Grupie hurtownie, jako jedyne posiadają wyłączność na produkty Montica — naszej marki własnej, oferującej wysokiej jakości materiały dachowe, a w szczególności membrany dachowe o różnej gramaturze i paroprzepuszczalności — dodaje.
Producenci
Do 4D Grupy, poza liczną reprezentacją hurtowni, należą także największe marki budowlane w Polsce, w tym m.in.: Fakro, Velux, Creaton czy Ruukki. - Jedną z najważniejszych kwestii, dla współpracujących z nami producentów, są oczywiście wyniki sprzedażowe. Przynależność do 4D Grupy, a co za tym idzie obecność w ogólnopolskiej i rozpoznawalnej sieci hurtowni, bezsprzecznie wpływa na wzrost zainteresowania produktami naszych Partnerów — przekonuje Tomasz Piotrowski. 4D Grupa pośredniczy w kontaktach pomiędzy hurtowniami a producentami materiałów dachowych i budowlanych oraz wspiera obie strony w nawiązywaniu współpracy. - Stale poszerzamy zakres naszego wsparcia, które już teraz obejmuje m.in. organizację szkoleń produktowych, webinarów poświęconych ofercie firm czy akcji pro-sprzedażowych. Reklama jest dźwignią handlu, dlatego aktywnie działamy także i w tym obszarze. Aranżujemy lub koordynujemy akcje wizerunkowe oraz sprzedażowe, mające na celu zwiększenie zasięgu marek, ich rozpoznawalności oraz wyników finansowych — dodaje.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.