4D Grupa - drogą do sukcesu
Informacja prasowa -sierpień 2022
4D Grupa to ogólnopolska sieć renomowanych hurtowni dachowych, oferująca bogaty asortyment produktów do budowy dachu. Przynależność do niej niesie za sobą szereg wymiernych korzyści, które dostrzegają zarówno producenci materiałów budowlanych, jak i sami hurtownicy, w efekcie czego sieć stale się rozwija.
Zintegrowana sieć hurtowni 4D Grupa opiera swoją siłę na synergii płynącej z konsolidacji działań marketingowych przynależnych do niej firm. Reprezentując ich interesy, jest bowiem w stanie osiągać lepsze rezultaty aniżeli pojedyncze podmioty. Wymierne i konkretne korzyści przyciągają kolejnych nowych partnerów, chcących dołączyć do sieci.
4 x D
Dach, dom, design i dialog – to cztery fundamenty, na których oparta jest filozofia 4D Grupa. DACH jest kluczową częścią biznesu jej Partnerów. DOM, bo grupa nie ogranicza się tylko do sprzedaży i dystrybucji materiałów dachowych, ale oferuje również inne materiały budowlane. DESIGN ma z kolei odzwierciedlać nowoczesność w działaniach marketingowych, a DIALOG, gdyż jest podstawą kultury organizacyjnej w sieci.
Razem w górę!
Wywodząca się z Krakowa Zintegrowana Sieć Hurtowni Dachowych oferuje współpracującym z nią podmiotom wsparcie na wielu polach. Pomaga realizować cele biznesowe, a za pośrednictwem własnych kanałów komunikacyjnych aktywnie promuje zarówno hurtownie, produkty, jak i marki dachowe. Ponadto cyklicznie organizuje szkolenia i webinaria podnoszące poziom wiedzy menedżerskiej oraz produktowej wśród właścicieli i pracowników hurtowni, a producentom udostępnia kanały dotarcia z nowościami produktowymi. Dodatkowo 4D Grupa ściśle współpracuje z przedstawicielami mediów branżowych i regularnie dostarcza im ciekawe, merytoryczne materiały.
Hurtownie
Działająca od 2020 roku 4D Grupa współpracuje już na stałe z blisko 40 hurtowniami w całej Polsce, a ich liczba stale się powiększa. - Główne korzyści płynące ze współpracy z nami to szeroko zakrojona promocja w mediach ogólnopolskich i serwisach społecznościowych, a także systematyczne budowanie rozpoznawalności wśród potencjalnych inwestorów. Zgodnie z fundamentalną zasadą 4D Grupy, jaką jest dialog, oferujemy również dostęp do szkoleń menadżerskich, analiz rynkowych i innych form wymiany wiedzy oraz doświadczeń — podkreśla Tomasz Piotrowski, Prezes Zarządu 4D Grupa. Przynależność do naszej sieci to także dodatkowe, mierzalne korzyści w postaci premii i bonusów. - Warto ponadto dodać, że zrzeszone w 4D Grupie hurtownie, jako jedyne posiadają wyłączność na produkty Montica — naszej marki własnej, oferującej wysokiej jakości materiały dachowe, a w szczególności membrany dachowe o różnej gramaturze i paroprzepuszczalności — dodaje.
Producenci
Do 4D Grupy, poza liczną reprezentacją hurtowni, należą także największe marki budowlane w Polsce, w tym m.in.: Fakro, Velux, Creaton czy Ruukki. - Jedną z najważniejszych kwestii, dla współpracujących z nami producentów, są oczywiście wyniki sprzedażowe. Przynależność do 4D Grupy, a co za tym idzie obecność w ogólnopolskiej i rozpoznawalnej sieci hurtowni, bezsprzecznie wpływa na wzrost zainteresowania produktami naszych Partnerów — przekonuje Tomasz Piotrowski. 4D Grupa pośredniczy w kontaktach pomiędzy hurtowniami a producentami materiałów dachowych i budowlanych oraz wspiera obie strony w nawiązywaniu współpracy. - Stale poszerzamy zakres naszego wsparcia, które już teraz obejmuje m.in. organizację szkoleń produktowych, webinarów poświęconych ofercie firm czy akcji pro-sprzedażowych. Reklama jest dźwignią handlu, dlatego aktywnie działamy także i w tym obszarze. Aranżujemy lub koordynujemy akcje wizerunkowe oraz sprzedażowe, mające na celu zwiększenie zasięgu marek, ich rozpoznawalności oraz wyników finansowych — dodaje.
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.
Bankowość
Styczeń powinien przynieść wzrost popytu na hipoteki i sprzedaży mieszkań. Klientom pomogłyby obniżki stóp procentowych
W styczniu eksperci rynku nieruchomości spodziewają się wzrostu popytu na kredyty hipoteczne. Rezygnacja przez rząd z zapowiadanego programu Kredyt 0 proc. spowodowała, że do banków zwracają się klienci czekający do tej pory na rządowe dopłaty. Jak podkreśla założyciel serwisu Tabelaofert.pl, jest grupa klientów, którzy ze względu na sytuację rynkową i swoje finanse potrzebują wsparcia państwa, ale taka ingerencja nie byłaby potrzebna przy niższym poziomie stóp procentowych. Ewentualna pomoc państwa powinna obejmować premie dla oszczędzających na własne M.
Muzyka
Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.