Komunikaty PR

5 najczęstszych mitów dotyczących używania suszarek z pompą ciepła

2020-10-21  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania Candy ( 0.32 MB )

Suszarka do ubrań to jeden ze sprzętów AGD, który od kilku lat zdobywa coraz więcej zwolenników. Ci, którzy są szczęśliwymi jej posiadaczami często nie wyobrażają sobie suszenia ubrań w inny sposób. Coraz więcej użytkowników docenia także fakt, że suszenie mechaniczne wpływa bardzo pozytywnie na wiele tkanin – nadaje im miękkość i jest o wiele bardziej higieniczne, niż to tradycyjne. Niestety, wokół suszarek narosło wiele mitów, które w odniesieniu do tych nowoczesnych sprzętów są po prostu nieprawdziwe. Przedstawiamy najważniejsze fakty, które pozwolą rozwiać Wasze wątpliwości i przekonać do kupna suszarki do ubrań.

Mit nr 1 – Suszarki zużywają dużo energii

Oczywiście suszarki do ubrań, tak jak inne sprzęty AGD, potrzebują energii elektrycznej. Decydując się na ich zakup najlepiej wybrać modele cechujące się wysoką klasą energetyczną (A++ lub A+++).

Aby jeszcze bardziej zmniejszyć ilość zużytej energii warto wybrać inteligentną suszarkę wyposażoną w systemem kontroli wilgotności, który samodzielnie dobiera parametry programu do rodzaju załadunku, skracając czas jej pracy.

Mit nr 2 – Suszarka niszczy ubrania

Wiele osób rozważając zakup suszarki obawia się, że będzie ona niszczyć ubrania, zmieni ich rozmiar, czy naruszy strukturę włókien. Nic bardziej mylnego! Nowoczesne bębnowe suszarki do ubrań wyposażone są w pompę ciepła pozwalającą na wysuszenie ubrań w niższej temperaturze. Wybierając temperaturę suszenia 45-55°C, chronimy swoje ubrania przed zniszczeniem. Dodatkowo warto wybrać urządzenia posiadające certyfikat Woolmark. Pozwala on wysuszyć delikatne tkaniny, zachowując ich rozmiar i kształt.

Ubrania nie ulegną także uszkodzeniu w suszarce, jeśli będziemy postępować zgodnie z zaleceniami na metkach, które przekazują nam informacje o tym, w jaki sposób należy o nie dbać. Umieszczony na metce symbol przekreślonego koła wpisanego w kwadrat jest sygnałem, że danej części garderoby nie powinno się wkładać do suszarki. Stosowanie się do oznaczeń na metce sprawi, że ubrania będą nas dłużej zachwycać swoją miękkością, kształtem i kolorem.

Mit nr 3 – Suszarka mechaci i gniecie ubrania

Wygnieciona i zmechacona odzież to kolejna z nieuzasadnionych obaw. Faktem jest, że ubrania po wyjęciu z suszarki mogą wymagać prasowania, ale nie gniotą się bardziej niż po naturalnym suszeniu. Suszenie w suszarce często wręcz ułatwia prasowanie, a ubrania po wyjęciu są miękkie i przyjemne w dotyku.

Równie często spotykane jest stwierdzenie, że suszarki do ubrań mechacą odzież. To nieprawda. Regularne suszenie ubrań z wełny powoduje, ze mechacą się one rzadziej. Z kolei zmechacona już wcześniej odzież wygląda lepiej, ponieważ suszenie pozwala pozbyć się kłaczków i meszku z tkanin.

Mit nr 4 – Suszarki musimy podłączyć do odpływu kanalizacyjnego

Większość osób, które wcześniej nie zetknęły się z suszarkami, przekonana jest, że suszarkę, tak jak pralkę, należy podłączyć do odpływu kanalizacyjnego. To mit. Nowoczesne suszarki marki Candy posiadają umiejscowiony w drzwiach wygodny pojemnik Easy Case, który ułatwia zbieranie wody, a także pozwala na ponowne jej wykorzystanie. Dzięki temu wystarczy tylko podłączenie do prądu. Takie rozwiązanie pozwala także na umieszczenie suszarki w dowolnym miejscu w mieszkaniu.

Mit nr 5 – Suszarka zajmuje dużo miejsca

Jeśli martwisz się, że z powodu braku dużej łazienki lub pralni, nie możesz pozwolić sobie na zakup suszarki, zdecyduj się na rozwiązanie, które oferuje marka Candy. Suszarka RO4 H7A2TEX-S wyróżnia się mniejszą głębokością – ma 46 cm, dzięki czemu zmieści się nawet w niewielkiej łazience, przy czym nie traci nic na efektywności, bo może pomieścić aż 7 kg prania. Wiele osób montuje także suszarkę nad pralką wykorzystując specjalne łączniki, co pozwala dodatkowo zaoszczędzić miejsce w łazience.

Suszarkę Candy RO4 H7A2TEX-S można kupić w sklepie RTV EURO AGD w cenie: 2299 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.