Komunikaty PR

5 najczęstszych mitów dotyczących używania suszarek z pompą ciepła

2020-10-21  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania Candy ( 0.32 MB )

Suszarka do ubrań to jeden ze sprzętów AGD, który od kilku lat zdobywa coraz więcej zwolenników. Ci, którzy są szczęśliwymi jej posiadaczami często nie wyobrażają sobie suszenia ubrań w inny sposób. Coraz więcej użytkowników docenia także fakt, że suszenie mechaniczne wpływa bardzo pozytywnie na wiele tkanin – nadaje im miękkość i jest o wiele bardziej higieniczne, niż to tradycyjne. Niestety, wokół suszarek narosło wiele mitów, które w odniesieniu do tych nowoczesnych sprzętów są po prostu nieprawdziwe. Przedstawiamy najważniejsze fakty, które pozwolą rozwiać Wasze wątpliwości i przekonać do kupna suszarki do ubrań.

Mit nr 1 – Suszarki zużywają dużo energii

Oczywiście suszarki do ubrań, tak jak inne sprzęty AGD, potrzebują energii elektrycznej. Decydując się na ich zakup najlepiej wybrać modele cechujące się wysoką klasą energetyczną (A++ lub A+++).

Aby jeszcze bardziej zmniejszyć ilość zużytej energii warto wybrać inteligentną suszarkę wyposażoną w systemem kontroli wilgotności, który samodzielnie dobiera parametry programu do rodzaju załadunku, skracając czas jej pracy.

Mit nr 2 – Suszarka niszczy ubrania

Wiele osób rozważając zakup suszarki obawia się, że będzie ona niszczyć ubrania, zmieni ich rozmiar, czy naruszy strukturę włókien. Nic bardziej mylnego! Nowoczesne bębnowe suszarki do ubrań wyposażone są w pompę ciepła pozwalającą na wysuszenie ubrań w niższej temperaturze. Wybierając temperaturę suszenia 45-55°C, chronimy swoje ubrania przed zniszczeniem. Dodatkowo warto wybrać urządzenia posiadające certyfikat Woolmark. Pozwala on wysuszyć delikatne tkaniny, zachowując ich rozmiar i kształt.

Ubrania nie ulegną także uszkodzeniu w suszarce, jeśli będziemy postępować zgodnie z zaleceniami na metkach, które przekazują nam informacje o tym, w jaki sposób należy o nie dbać. Umieszczony na metce symbol przekreślonego koła wpisanego w kwadrat jest sygnałem, że danej części garderoby nie powinno się wkładać do suszarki. Stosowanie się do oznaczeń na metce sprawi, że ubrania będą nas dłużej zachwycać swoją miękkością, kształtem i kolorem.

Mit nr 3 – Suszarka mechaci i gniecie ubrania

Wygnieciona i zmechacona odzież to kolejna z nieuzasadnionych obaw. Faktem jest, że ubrania po wyjęciu z suszarki mogą wymagać prasowania, ale nie gniotą się bardziej niż po naturalnym suszeniu. Suszenie w suszarce często wręcz ułatwia prasowanie, a ubrania po wyjęciu są miękkie i przyjemne w dotyku.

Równie często spotykane jest stwierdzenie, że suszarki do ubrań mechacą odzież. To nieprawda. Regularne suszenie ubrań z wełny powoduje, ze mechacą się one rzadziej. Z kolei zmechacona już wcześniej odzież wygląda lepiej, ponieważ suszenie pozwala pozbyć się kłaczków i meszku z tkanin.

Mit nr 4 – Suszarki musimy podłączyć do odpływu kanalizacyjnego

Większość osób, które wcześniej nie zetknęły się z suszarkami, przekonana jest, że suszarkę, tak jak pralkę, należy podłączyć do odpływu kanalizacyjnego. To mit. Nowoczesne suszarki marki Candy posiadają umiejscowiony w drzwiach wygodny pojemnik Easy Case, który ułatwia zbieranie wody, a także pozwala na ponowne jej wykorzystanie. Dzięki temu wystarczy tylko podłączenie do prądu. Takie rozwiązanie pozwala także na umieszczenie suszarki w dowolnym miejscu w mieszkaniu.

Mit nr 5 – Suszarka zajmuje dużo miejsca

Jeśli martwisz się, że z powodu braku dużej łazienki lub pralni, nie możesz pozwolić sobie na zakup suszarki, zdecyduj się na rozwiązanie, które oferuje marka Candy. Suszarka RO4 H7A2TEX-S wyróżnia się mniejszą głębokością – ma 46 cm, dzięki czemu zmieści się nawet w niewielkiej łazience, przy czym nie traci nic na efektywności, bo może pomieścić aż 7 kg prania. Wiele osób montuje także suszarkę nad pralką wykorzystując specjalne łączniki, co pozwala dodatkowo zaoszczędzić miejsce w łazience.

Suszarkę Candy RO4 H7A2TEX-S można kupić w sklepie RTV EURO AGD w cenie: 2299 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.