70 lat duńskiego designu od BoConcept
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
BoConcept właśnie obchodzi swoje 70. urodziny. Wyjątkowy jubileusz świętowany jest w salonach marki na całym świecie. W Polsce również celebrowaliśmy tę niepowtarzalną uroczystość. 14 września w warszawskim salonie przy ulicy Woronicza 31 odbyło się wydarzenie, podczas którego mieliśmy okazję bliżej poznać wieloletnią działalność firmy i uczcić jej liczne osiągnięcia.
BoConcept – połączenie nadzwyczajnego rzemiosła i stylu
BoConcept swoją historię rozpoczęło w 1952 roku. Duńska marka produkująca meble premium to dzieło Jens Ærthøj i Tage Mølholm. Ten kreatywny duet zaczął swoją działalność od założenia małej fabryki w sennym miasteczku Hering. Z czasem firma rozrosła się do sieci działającej na całym świecie. Obecnie może pochwalić się ponad 300 salonami w 65 krajach. Tym, co od zawsze charakteryzowało produkty marki, była najwyższa jakość i dopracowany w każdym szczególe skandynawski design. Założenia te od siedmiu dekad są kontynuowane przez najlepszych designerów związanych z marką.
70-lecie niezwykłej działalności
14 września 2022 roku BoConcept zaprosił do swojego salonu w Warszawie przy ulicy Woronicza 31 na urodzinowy event. Była to niezwykła okazja nie tylko ze względu na okrągłą rocznicę - po dwóch latach przerwy spowodowanych pandemią, możliwe było wreszcie celebrowanie sukcesów w gronie najbliższych przyjaciół marki. Wśród stylowych, ale jednocześnie przytulnych wnętrz, przedstawiciele firmy wprowadzili uczestników wydarzenia w wyjątkową, domową atmosferę.
Zgromadzonych gości powitała związana z BoConcept dziennikarka i znawczyni sztuki Ewa Mierzejewska. Prowadząca zaprosiła do wysłuchania opowieści o historii powstania oraz rozwoju marki na przestrzeni kilkudziesięciu lat. Razem z Kamilem Maślanką, który od 19 lat jest związany z BoConcept, a obecnie dba o rozwój duńskiej marki na rynku warszawskim i poznańskim, opowiadali o przeszłości, ale przedstawili też plany na przyszłość.
O tym, jak idea marki oraz stosunek do klienta zmieniały się wraz z czasem, mówił Jarosław Lehwark – prezes zarządu spółki Design soul, będącej operatorem salonów w Warszawie i Poznaniu. Razem z reorientacją stylu życia społeczeństwa i ciągłej ewolucji podejścia do konsumpcjonizmu, BoConcept nieustająco wychodziło naprzeciw nowym potrzebom konsumentów. Pierwszy sklep, który powstał w Paryżu w 1993 roku, był podzielony na wyraźnie zaznaczone strefy, przez które klienci byli przeprowadzani. Z czasem postawiono jednak na swobodę kupujących. Teraz, przychodząc do nowoczesnych sektorów, można zobaczyć na przestrzał wszystkie wystawy i eksplorować je zgodnie ze swoimi upodobaniami. Umożliwia to wyobrażenie sobie konkretnych mebli w swoich wnętrzach i podejście do procesu wyboru produktów w indywidualny sposób.
Klasyka, która wciąż zaskakuje
Gwiazdą jubileuszowego wydarzenia był Morten Georgsen, jeden z głównych designerów, wieloletnie współpracujący z BoConcept. Przez lata przyglądał się, jaką drogę przemierzała marka. W swoim wystąpieniu przyznał, że nie potrafi mówić o BoConcept inaczej niż „my”. Chociaż współpracuje z firmą jako freelancer, to zajmuje ona ważne miejsce w jego sercu. Dzięki przedstawionej przez Georgsena prezentacji goście mogli zobaczyć rozwój salonów marki od pierwszego sklepu po najnowocześniejsze punkty na całej mapie świata. Morten Georgsen, opowiadając o swojej przygodzie z projektowaniem i sztuką, przekazał zebranym ducha marki. Jak sam podkreślił, firma cyklicznie wykorzystuje swoje kultowe projekty i nadaje im nowe życie. Sprawdzone koncepty wciąż zaskakują użytkowników i gwarantują nieporównywalny komfort. Dbałość o tradycję, którą BoConcept łączy z nowymi rozwiązaniami, pozwala stale otwierać przed firmą nowe rozdziały jej historii. Kolejny rozdział otwarto również w Domotece, gdzie BoConcept Warszawa posiada swój drugi salon. 15 września odbyła się tu oficjalna premiera salonu w zupełnie nowej odsłonie, wydarzeniu towarzyszył kolejny wykład Mortena Georgsena.
Po więcej inspiracji zapraszamy do showroomów BoConcept i na www.boconcept.com.
Partnerami jubileuszu BoConcept byli: Samsung, Jo Malone London, Absolut, Newonce, White Mad, Label Magazine, Dom Roślin,
Fotograf: Sebastian Mintus

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.