Komunikaty PR

70 lat duńskiego designu od BoConcept

2022-09-22  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

BoConcept właśnie obchodzi swoje 70. urodziny. Wyjątkowy jubileusz świętowany jest w salonach marki na całym świecie. W Polsce również celebrowaliśmy tę niepowtarzalną uroczystość. 14 września w warszawskim salonie przy ulicy Woronicza 31 odbyło się wydarzenie, podczas którego mieliśmy okazję bliżej poznać wieloletnią działalność firmy i uczcić jej liczne osiągnięcia.

BoConcept – połączenie nadzwyczajnego rzemiosła i stylu

BoConcept swoją historię rozpoczęło w 1952 roku. Duńska marka produkująca meble premium to dzieło Jens Ærthøj i Tage Mølholm. Ten kreatywny duet zaczął swoją działalność od założenia małej fabryki w sennym miasteczku Hering. Z czasem firma rozrosła się do sieci działającej na całym świecie. Obecnie może pochwalić się ponad 300 salonami w 65 krajach. Tym, co od zawsze charakteryzowało produkty marki, była najwyższa jakość i dopracowany w każdym szczególe skandynawski design. Założenia te od siedmiu dekad są kontynuowane przez najlepszych designerów związanych z marką.

70-lecie niezwykłej działalności

14 września 2022 roku BoConcept zaprosił do swojego salonu w Warszawie przy ulicy Woronicza 31 na urodzinowy event. Była to niezwykła okazja nie tylko ze względu na okrągłą rocznicę - po dwóch latach przerwy spowodowanych pandemią, możliwe było wreszcie celebrowanie sukcesów w gronie najbliższych przyjaciół marki. Wśród stylowych, ale jednocześnie przytulnych wnętrz, przedstawiciele firmy wprowadzili uczestników wydarzenia w wyjątkową, domową atmosferę.

Zgromadzonych gości powitała związana z BoConcept dziennikarka i znawczyni sztuki Ewa Mierzejewska. Prowadząca zaprosiła do wysłuchania opowieści o historii powstania oraz rozwoju marki na przestrzeni kilkudziesięciu lat. Razem z Kamilem Maślanką, który od 19 lat jest związany z BoConcept, a obecnie dba o rozwój duńskiej marki na rynku warszawskim i poznańskim, opowiadali o przeszłości, ale przedstawili też plany na przyszłość.

O tym, jak idea marki oraz stosunek do klienta zmieniały się wraz z czasem, mówił Jarosław Lehwark – prezes zarządu spółki Design soul, będącej operatorem salonów w Warszawie i Poznaniu. Razem z reorientacją stylu życia społeczeństwa i ciągłej ewolucji podejścia do konsumpcjonizmu, BoConcept nieustająco wychodziło naprzeciw nowym potrzebom konsumentów. Pierwszy sklep, który powstał w Paryżu w 1993 roku, był podzielony na wyraźnie zaznaczone strefy, przez które klienci byli przeprowadzani. Z czasem postawiono jednak na swobodę kupujących. Teraz, przychodząc do nowoczesnych sektorów, można zobaczyć na przestrzał wszystkie wystawy i eksplorować je zgodnie ze swoimi upodobaniami. Umożliwia to wyobrażenie sobie konkretnych mebli w swoich wnętrzach i podejście do procesu wyboru produktów w indywidualny sposób.

Klasyka, która wciąż zaskakuje

Gwiazdą jubileuszowego wydarzenia był Morten Georgsen, jeden z głównych designerów, wieloletnie współpracujący z BoConcept. Przez lata przyglądał się, jaką drogę przemierzała marka. W swoim wystąpieniu przyznał, że nie potrafi mówić o BoConcept inaczej niż „my”. Chociaż współpracuje z firmą jako freelancer, to zajmuje ona ważne miejsce w jego sercu. Dzięki przedstawionej przez Georgsena prezentacji goście mogli zobaczyć rozwój salonów marki od pierwszego sklepu po najnowocześniejsze punkty na całej mapie świata. Morten Georgsen, opowiadając o swojej przygodzie z projektowaniem i sztuką, przekazał zebranym ducha marki. Jak sam podkreślił, firma cyklicznie wykorzystuje swoje kultowe projekty i nadaje im nowe życie. Sprawdzone koncepty wciąż zaskakują użytkowników i gwarantują nieporównywalny komfort. Dbałość o tradycję, którą BoConcept łączy z nowymi rozwiązaniami, pozwala stale otwierać przed firmą nowe rozdziały jej historii. Kolejny rozdział otwarto również w Domotece, gdzie BoConcept Warszawa posiada swój drugi salon. 15 września odbyła się tu oficjalna premiera salonu w zupełnie nowej odsłonie, wydarzeniu towarzyszył kolejny wykład Mortena Georgsena.

Po więcej inspiracji zapraszamy do showroomów BoConcept i na www.boconcept.com.

Partnerami jubileuszu BoConcept byli: Samsung, Jo Malone London, Absolut, Newonce, White Mad, Label Magazine, Dom Roślin,

Fotograf: Sebastian Mintus

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.