Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w głównej siedzibie Simon w Barcelonie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych trendów w architekturze i designie, które wyróżniają to dynamiczne miasto na tle światowych metropolii.
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon, a w tym gronie znajdują się: ARTchitektura - Samanta Michalewicz, Art Design Studio - Agnieszka Lesiuk, Archistan Interiors - Małgorzata i Daniel Stan-Zieliński, Flow Interiors - Ewa Franiak i Tatewik Caturowa, Grupa NONO - Karolina Szyszka, Moie Studio - Ada Kopczyńska-Wójtowicz, MyMOLO - Patrycja Dąbek, Royal Design - Joanna Kowalska, STUDIO e. - Ewa Lompart oraz WZ Studio - Ada Skwira i Małgorzata Liebhart, wraz z właścicielką agencji OKK! PR, Olgą Kisiel-Konopką, oraz przedstawicielami polskiej filii Simon, mieli zaszczyt odwiedzić główną siedzibę firmy w Barcelonie. Wizyta była nie tylko okazją do poznania najnowszych innowacji marki, ale również do zainspirowania się współczesną architekturą i designem, które są integralną częścią dziedzictwa Simon.
Pierwszym punktem programu była ekskluzywna SWITCH Tour, w ramach której goście spotkali się z architektem z renomowanej pracowni b720 Fermin Vazquez Arquitectos, odpowiedzialnej za projekt nowej siedziby Simon. Imponujący budynek jest pełen nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań, które podkreślają pozycję marki jako lidera w dziedzinie inteligentnych systemów oświetleniowych i innowacyjnych rozwiązań dla wnętrz, na rynku od ponad 100 lat.
Kolejnym przystankiem była Fundació Mies van der Rohe, gdzie uczestnicy wysłuchali fascynującego wykładu na temat historii ikonicznego pawilonu, arcydzieła modernizmu, a także rozmawiali o międzynarodowym konkursie architektonicznym Living Places. Była to okazja do dyskusji z Ivanem Blasi o najnowszych projektach fundacji oraz przyszłych trendach w architekturze.
Następnie Ambasadorzy udali się na Encants Market, a potem odwiedzili spektakularny punkt widokowy The Mirador de la Torre Glories oraz Disseny Hub – miejsce, które celebruje współczesny design i sztukę.
Wizyta w Side Gallery była jednym z najbardziej inspirujących momentów wyjazdu. Galeria słynie z kolekcji współczesnych mebli i dzieł sztuki, prezentując prace uznanych projektantów XX wieku oraz młodych, obiecujących twórców. To miejsce, gdzie design staje się sztuką, co architekci biorący udział w wyjeździe z pewnością wykorzystają w swoich przyszłych projektach.
Drugi dzień wizyty upłynął pod znakiem zwiedzania najważniejszych ikon Barcelony – uczestnicy podziwiali majestatyczną Sagradę Familię oraz pełen magii Park Güell, gdzie arcydzieła Gaudíego nadal inspirują miliony osób z całego świata.
Podróż do Barcelony była nie tylko doskonałą okazją do poznania historii i misji marki Simon, ale również do wymiany doświadczeń w dziedzinie architektury i designu. Spotkania, rozmowy oraz inspiracje z pewnością zaowocują w przyszłych projektach Ambasadorów marki Kontakt-Simon.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.