Komunikaty PR

Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w głównej siedzibie Simon w Barcelonie

2024-09-30  |  12:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych trendów w architekturze i designie, które wyróżniają to dynamiczne miasto na tle światowych metropolii.

Ambasadorzy marki Kontakt-Simon, a w tym gronie znajdują się: ARTchitektura - Samanta Michalewicz, Art Design Studio - Agnieszka Lesiuk, Archistan Interiors - Małgorzata i Daniel Stan-Zieliński, Flow Interiors - Ewa Franiak i Tatewik Caturowa, Grupa NONO - Karolina Szyszka, Moie Studio - Ada Kopczyńska-Wójtowicz, MyMOLO - Patrycja Dąbek, Royal Design - Joanna Kowalska, STUDIO e. - Ewa Lompart oraz WZ Studio - Ada Skwira i Małgorzata Liebhart, wraz z właścicielką agencji OKK! PR, Olgą Kisiel-Konopką, oraz przedstawicielami polskiej filii Simon, mieli zaszczyt odwiedzić główną siedzibę firmy w Barcelonie. Wizyta była nie tylko okazją do poznania najnowszych innowacji marki, ale również do zainspirowania się współczesną architekturą i designem, które są integralną częścią dziedzictwa Simon.

Pierwszym punktem programu była ekskluzywna SWITCH Tour, w ramach której goście spotkali się z architektem z renomowanej pracowni b720 Fermin Vazquez Arquitectos, odpowiedzialnej za projekt nowej siedziby Simon. Imponujący budynek jest pełen nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań, które podkreślają pozycję marki jako lidera w dziedzinie inteligentnych systemów oświetleniowych i innowacyjnych rozwiązań dla wnętrz, na rynku od ponad 100 lat.

Kolejnym przystankiem była Fundació Mies van der Rohe, gdzie uczestnicy wysłuchali fascynującego wykładu na temat historii ikonicznego pawilonu, arcydzieła modernizmu, a także rozmawiali o międzynarodowym konkursie architektonicznym Living Places. Była to okazja do dyskusji z Ivanem Blasi o najnowszych projektach fundacji oraz przyszłych trendach w architekturze.

Następnie Ambasadorzy udali się na Encants Market, a potem odwiedzili spektakularny punkt widokowy The Mirador de la Torre Glories oraz Disseny Hub – miejsce, które celebruje współczesny design i sztukę.

Wizyta w Side Gallery była jednym z najbardziej inspirujących momentów wyjazdu. Galeria słynie z kolekcji współczesnych mebli i dzieł sztuki, prezentując prace uznanych projektantów XX wieku oraz młodych, obiecujących twórców. To miejsce, gdzie design staje się sztuką, co architekci biorący udział w wyjeździe z pewnością wykorzystają w swoich przyszłych projektach.

Drugi dzień wizyty upłynął pod znakiem zwiedzania najważniejszych ikon Barcelony – uczestnicy podziwiali majestatyczną Sagradę Familię oraz pełen magii Park Güell, gdzie arcydzieła Gaudíego nadal inspirują miliony osób z całego świata.

Podróż do Barcelony była nie tylko doskonałą okazją do poznania historii i misji marki Simon, ale również do wymiany doświadczeń w dziedzinie architektury i designu. Spotkania, rozmowy oraz inspiracje z pewnością zaowocują w przyszłych projektach Ambasadorów marki Kontakt-Simon.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.