Aranżacja wnętrz na rzecz czystego powietrza
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Jedną z substancji, która sprawia, że powietrze w domu jest toksyczne, są substancje chemiczne zwane formaldehydami. Uznane za rakotwórcze wykazują właściwości uczulające i drażniące, zwiększają ponadto ryzyko rozwoju astmy. Formaldehydy są na tyle silne, że już przy pierwszym kontakcie mogą wywołać reakcje układu odpornościowego. Niestety, choć są tak niebezpieczne dla zdrowia, często znajdują się w przedmiotach codziennego użytku, jak drewniane czy tapicerowane meble, lodówki, klimatyzatory, a nawet koce, dywany czy firany.
Aby ograniczyć szkodliwe działanie formaldehydów z pomocą przychodzą nowoczesne technologie nastawione na poprawę klimatu w pomieszczeniach. Na bazie jednej z nich opracowana została m.in. farba Tikkurila Optiva Clean Air. Zastosowana w niej innowacyjna technologia spoiwa sprawia, że farba ta wyłapuje z powietrza i wchłania w swoją powłokę niebezpieczne formaldehydy zawarte w różnych materiałach wykorzystywanych we wnętrzach. To w efekcie znacznie redukuje ich stężenie w powietrzu, co potwierdzają badania przeprowadzone przez akredytowane laboratorium.
Aktywnie oczyszczającą powietrze farbą można pomalować praktycznie każde domowe pomieszczenie. Dostępna w ponad 13 tys. odcieni pomoże stworzyć piękną aranżację w ulubionym kolorze dopasowaną do gustu i stylu domowników. To rozwiązanie szczególnie dobrze sprawdzi się jednak w sypialni, pozwalając oddychać czystym powietrzem podczas nocnego odpoczynku, w pokojach dziecięcych czy w salonie, gdzie spędzamy dużą część dnia. Uzupełniając wystrój roślinami, które działają niczym naturalny filtr, zyskamy oczyszczającą powietrze i poprawiającą samopoczucie efektowną wnętrzarską kombinację.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.