Komunikaty PR

Architekci wnętrz z całej Polski ambasadorami marki Geberit

2020-08-19  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.13 MB )

Na dobrą opinię i zaufanie klientów: architektów i inwestorów, producenci pracują latami. Warto jednak czekać na owoce współpracy opartej na tak solidnych fundamentach. Geberit od blisko 150 lat zajmuje się wodą, dostarczając architektom na całym świecie technologie i urządzenia, które pozwalają im tworzyć komfortowe przestrzenie do życia. Marka działająca na polskim rynku od ćwierć wieku zbudowała również trwałe relacje z największymi pracowniami projektowymi w naszym kraju, czego najlepszym przykładem jest realizowany od kilku lat projekt „Ambasador Geberit”.

DESIGN MEETS FUNCTION – autorem tego hasła jest Geberit. Nie bez przyczyny stało się ono głównym mottem działań firmy. Ta dewiza zobowiązuje szwajcarskiego producenta do opracowywania technologii i urządzeń, które zawsze zachowują idealną równowagę między eleganckim designem a wyjątkową funkcjonalnością. Produkty Geberit sprawdziło i poleca wielu polskich architektów. Doceniając ich zaufanie i rekomendacje, marka zdecydowała się zainicjować projekt Ambasador Geberit. Prowadzenie wspólnych, spójnych działań w obszarze komunikacji pozwala uzyskać efekt synergii, korzystny dla każdej ze stron.

Ambasadorzy o marce

Zaproszenie do grona ambasadorów otrzymało jak dotąd kilkanaście pracowni z całej Polski. Jak architekci postrzegają markę Geberit? Dlaczego zdecydowali się przyjąć rolę ambasadora tej marki? Okazuje się, że powody są różne.

- Produkty Geberit płynnie łączą się z szerszą filozofią życia i funkcjonowania we współczesnym świecie. To jest dla mnie bardzo ważne i to mnie przekonuje  – mówi o swojej decyzji arch. Robert Konieczny, jeden z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie polskich architektów, założyciel pracowni KWK Promes, ambasador Geberit.

Arch. Ida Mikołajska, prowadząca wspólnie z mamą – arch. Krystyną Mikołajską, rodzinną pracownię MIKOŁAJSKAstudio, docenia firmy propagujące trwałe i niezawodne rozwiązania, poszukujące innowacyjnych metod ograniczania zużycia wody. Dlatego – jak podkreśla w swojej wypowiedzi – podoba jej się podejście marki Geberit, która we wszystkich swoich produktach stawia na obniżenie zużycia wody przy zachowaniu niezmiennie wysokiego komfortu użytkowania.

Natomiast arch. Tomaszowi Słomce, właścicielowi pracowni TOKA+HOME, marka Geberit jednoznacznie kojarzy się z doskonałą jakością, trwałością oraz precyzją wykonania. Projektant docenia innowacyjne rozwiązania, wieloletnie doświadczenie oraz szereg szkoleń pomocnych w codziennej pracy, oferowanych przez szwajcarskiego producenta.

A za co ceni Geberit arch. Żaneta Mikołajczyk, prowadząca autorską pracownię HOME BEE? Można się tego dowiedzieć oglądając film, w którym sama opowiedziała, co najbardziej podoba jej się w produktach tej marki: https://www.geberit.pl/technical-pages/#videoId=6qxWkERKxw8ErLpMZHThqb

W gronie ambasadorów

Oprócz Roberta Koniecznego, Tomasza Słomki, Idy Mikołajskiej i Żanety Mikołajczyk w gronie Ambasadorów Geberit znalazła się też arch. wnętrz Agata Kokot (Nowa Architektura) i arch. Katarzyna Szramek (Szramek Architekci), a także biura projektowe RK Studio, Agmima, Architekte, Studio Ergo, Musiał Studio, Studio BB Architekci, Ewa Lorenc Architekci, Silver Home Project, JM Studio Architektoniczne oraz ORWAT Design. Wizytówki ambasadorów znaleźć można na stronie: https://www.geberit.pl/architekci/ambasadorzy-geberit/poznaj-ambasadorow-geberit/

Wszyscy ambasadorzy mają dostęp do materiałów inspiracyjnych, a także najświeższych informacji o produktach i działaniach Geberit. Mogą również liczyć na wsparcie promocyjne ze strony producenta.

Cieszymy się, że zdobyliśmy zaufanie cenionych pracowni projektowych z całego kraju. Możliwość współpracy z najlepszymi architektami jest dla nas bardzo ważna. Daje pewność, że walory urządzeń Geberit zostaną właściwie wykorzystane i zyskają najlepszą możliwą oprawę. Bardzo nam zależy, by współpraca w ramach projektu Ambasador Geberit przynosiła korzyści wszystkim stronom, w tym oczywiście inwestorom i użytkownikom naszych produktów – mówi Justyna Zborowska, PR & Advertising Manager Geberit Sp. z o.o.

Rosnące grono Ambasadorów świadczy o zaufaniu, jakim architekci i projektanci wnętrz darzą czołowego europejskiego producenta systemów sanitarnych. Wiedzą, że na jego sprawdzonych produktach, łączących eleganckie wzornictwo i innowacyjne technologie, można polegać. Dlatego z pełnym przekonaniem polecają je swoim klientom.

Więcej informacji na www.geberit.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Luksus, który nie przytłacza Biuro prasowe
2024-12-23 | 13:00

Luksus, który nie przytłacza

Styl quiet luxury to elegancja w najbardziej subtelnej, wysmakowanej formie. Nie znajdziemy tu krzykliwych wzorów, przesadnego przepychu ani trendów, które
Dom Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną
2024-12-23 | 10:00

Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną

Ponad dwie dekady zawodowych doświadczeń, długa lista zrealizowanych projektów oraz setki rozmów z klientami, by lepiej zrozumieć ich potrzeby i dopasować do nich kształt
Dom Pure Concept Natura i struktura w nowej kolekcji płytek ceramicznych
2024-12-23 | 01:00

Pure Concept Natura i struktura w nowej kolekcji płytek ceramicznych

W dzisiejszym zabieganym świecie poszukujemy miejsc, które nas uspokajają i pozwalają oderwać się od codzienności. Kolekcja Pure to odpowiedź na tę potrzebę – jej łagodne

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.