Architekci wnętrz z całej Polski ambasadorami marki Geberit
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Na dobrą opinię i zaufanie klientów: architektów i inwestorów, producenci pracują latami. Warto jednak czekać na owoce współpracy opartej na tak solidnych fundamentach. Geberit od blisko 150 lat zajmuje się wodą, dostarczając architektom na całym świecie technologie i urządzenia, które pozwalają im tworzyć komfortowe przestrzenie do życia. Marka działająca na polskim rynku od ćwierć wieku zbudowała również trwałe relacje z największymi pracowniami projektowymi w naszym kraju, czego najlepszym przykładem jest realizowany od kilku lat projekt „Ambasador Geberit”.
DESIGN MEETS FUNCTION – autorem tego hasła jest Geberit. Nie bez przyczyny stało się ono głównym mottem działań firmy. Ta dewiza zobowiązuje szwajcarskiego producenta do opracowywania technologii i urządzeń, które zawsze zachowują idealną równowagę między eleganckim designem a wyjątkową funkcjonalnością. Produkty Geberit sprawdziło i poleca wielu polskich architektów. Doceniając ich zaufanie i rekomendacje, marka zdecydowała się zainicjować projekt Ambasador Geberit. Prowadzenie wspólnych, spójnych działań w obszarze komunikacji pozwala uzyskać efekt synergii, korzystny dla każdej ze stron.
Ambasadorzy o marce
Zaproszenie do grona ambasadorów otrzymało jak dotąd kilkanaście pracowni z całej Polski. Jak architekci postrzegają markę Geberit? Dlaczego zdecydowali się przyjąć rolę ambasadora tej marki? Okazuje się, że powody są różne.
- Produkty Geberit płynnie łączą się z szerszą filozofią życia i funkcjonowania we współczesnym świecie. To jest dla mnie bardzo ważne i to mnie przekonuje – mówi o swojej decyzji arch. Robert Konieczny, jeden z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie polskich architektów, założyciel pracowni KWK Promes, ambasador Geberit.
Arch. Ida Mikołajska, prowadząca wspólnie z mamą – arch. Krystyną Mikołajską, rodzinną pracownię MIKOŁAJSKAstudio, docenia firmy propagujące trwałe i niezawodne rozwiązania, poszukujące innowacyjnych metod ograniczania zużycia wody. Dlatego – jak podkreśla w swojej wypowiedzi – podoba jej się podejście marki Geberit, która we wszystkich swoich produktach stawia na obniżenie zużycia wody przy zachowaniu niezmiennie wysokiego komfortu użytkowania.
Natomiast arch. Tomaszowi Słomce, właścicielowi pracowni TOKA+HOME, marka Geberit jednoznacznie kojarzy się z doskonałą jakością, trwałością oraz precyzją wykonania. Projektant docenia innowacyjne rozwiązania, wieloletnie doświadczenie oraz szereg szkoleń pomocnych w codziennej pracy, oferowanych przez szwajcarskiego producenta.
A za co ceni Geberit arch. Żaneta Mikołajczyk, prowadząca autorską pracownię HOME BEE? Można się tego dowiedzieć oglądając film, w którym sama opowiedziała, co najbardziej podoba jej się w produktach tej marki: https://www.geberit.pl/technical-pages/#videoId=6qxWkERKxw8ErLpMZHThqb
W gronie ambasadorów
Oprócz Roberta Koniecznego, Tomasza Słomki, Idy Mikołajskiej i Żanety Mikołajczyk w gronie Ambasadorów Geberit znalazła się też arch. wnętrz Agata Kokot (Nowa Architektura) i arch. Katarzyna Szramek (Szramek Architekci), a także biura projektowe RK Studio, Agmima, Architekte, Studio Ergo, Musiał Studio, Studio BB Architekci, Ewa Lorenc Architekci, Silver Home Project, JM Studio Architektoniczne oraz ORWAT Design. Wizytówki ambasadorów znaleźć można na stronie: https://www.geberit.pl/architekci/ambasadorzy-geberit/poznaj-ambasadorow-geberit/
Wszyscy ambasadorzy mają dostęp do materiałów inspiracyjnych, a także najświeższych informacji o produktach i działaniach Geberit. Mogą również liczyć na wsparcie promocyjne ze strony producenta.
Cieszymy się, że zdobyliśmy zaufanie cenionych pracowni projektowych z całego kraju. Możliwość współpracy z najlepszymi architektami jest dla nas bardzo ważna. Daje pewność, że walory urządzeń Geberit zostaną właściwie wykorzystane i zyskają najlepszą możliwą oprawę. Bardzo nam zależy, by współpraca w ramach projektu Ambasador Geberit przynosiła korzyści wszystkim stronom, w tym oczywiście inwestorom i użytkownikom naszych produktów – mówi Justyna Zborowska, PR & Advertising Manager Geberit Sp. z o.o.
Rosnące grono Ambasadorów świadczy o zaufaniu, jakim architekci i projektanci wnętrz darzą czołowego europejskiego producenta systemów sanitarnych. Wiedzą, że na jego sprawdzonych produktach, łączących eleganckie wzornictwo i innowacyjne technologie, można polegać. Dlatego z pełnym przekonaniem polecają je swoim klientom.
Więcej informacji na www.geberit.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.