Architekci wnętrz z całej Polski ambasadorami marki Geberit
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Na dobrą opinię i zaufanie klientów: architektów i inwestorów, producenci pracują latami. Warto jednak czekać na owoce współpracy opartej na tak solidnych fundamentach. Geberit od blisko 150 lat zajmuje się wodą, dostarczając architektom na całym świecie technologie i urządzenia, które pozwalają im tworzyć komfortowe przestrzenie do życia. Marka działająca na polskim rynku od ćwierć wieku zbudowała również trwałe relacje z największymi pracowniami projektowymi w naszym kraju, czego najlepszym przykładem jest realizowany od kilku lat projekt „Ambasador Geberit”.
DESIGN MEETS FUNCTION – autorem tego hasła jest Geberit. Nie bez przyczyny stało się ono głównym mottem działań firmy. Ta dewiza zobowiązuje szwajcarskiego producenta do opracowywania technologii i urządzeń, które zawsze zachowują idealną równowagę między eleganckim designem a wyjątkową funkcjonalnością. Produkty Geberit sprawdziło i poleca wielu polskich architektów. Doceniając ich zaufanie i rekomendacje, marka zdecydowała się zainicjować projekt Ambasador Geberit. Prowadzenie wspólnych, spójnych działań w obszarze komunikacji pozwala uzyskać efekt synergii, korzystny dla każdej ze stron.
Ambasadorzy o marce
Zaproszenie do grona ambasadorów otrzymało jak dotąd kilkanaście pracowni z całej Polski. Jak architekci postrzegają markę Geberit? Dlaczego zdecydowali się przyjąć rolę ambasadora tej marki? Okazuje się, że powody są różne.
- Produkty Geberit płynnie łączą się z szerszą filozofią życia i funkcjonowania we współczesnym świecie. To jest dla mnie bardzo ważne i to mnie przekonuje – mówi o swojej decyzji arch. Robert Konieczny, jeden z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie polskich architektów, założyciel pracowni KWK Promes, ambasador Geberit.
Arch. Ida Mikołajska, prowadząca wspólnie z mamą – arch. Krystyną Mikołajską, rodzinną pracownię MIKOŁAJSKAstudio, docenia firmy propagujące trwałe i niezawodne rozwiązania, poszukujące innowacyjnych metod ograniczania zużycia wody. Dlatego – jak podkreśla w swojej wypowiedzi – podoba jej się podejście marki Geberit, która we wszystkich swoich produktach stawia na obniżenie zużycia wody przy zachowaniu niezmiennie wysokiego komfortu użytkowania.
Natomiast arch. Tomaszowi Słomce, właścicielowi pracowni TOKA+HOME, marka Geberit jednoznacznie kojarzy się z doskonałą jakością, trwałością oraz precyzją wykonania. Projektant docenia innowacyjne rozwiązania, wieloletnie doświadczenie oraz szereg szkoleń pomocnych w codziennej pracy, oferowanych przez szwajcarskiego producenta.
A za co ceni Geberit arch. Żaneta Mikołajczyk, prowadząca autorską pracownię HOME BEE? Można się tego dowiedzieć oglądając film, w którym sama opowiedziała, co najbardziej podoba jej się w produktach tej marki: https://www.geberit.pl/technical-pages/#videoId=6qxWkERKxw8ErLpMZHThqb
W gronie ambasadorów
Oprócz Roberta Koniecznego, Tomasza Słomki, Idy Mikołajskiej i Żanety Mikołajczyk w gronie Ambasadorów Geberit znalazła się też arch. wnętrz Agata Kokot (Nowa Architektura) i arch. Katarzyna Szramek (Szramek Architekci), a także biura projektowe RK Studio, Agmima, Architekte, Studio Ergo, Musiał Studio, Studio BB Architekci, Ewa Lorenc Architekci, Silver Home Project, JM Studio Architektoniczne oraz ORWAT Design. Wizytówki ambasadorów znaleźć można na stronie: https://www.geberit.pl/architekci/ambasadorzy-geberit/poznaj-ambasadorow-geberit/
Wszyscy ambasadorzy mają dostęp do materiałów inspiracyjnych, a także najświeższych informacji o produktach i działaniach Geberit. Mogą również liczyć na wsparcie promocyjne ze strony producenta.
Cieszymy się, że zdobyliśmy zaufanie cenionych pracowni projektowych z całego kraju. Możliwość współpracy z najlepszymi architektami jest dla nas bardzo ważna. Daje pewność, że walory urządzeń Geberit zostaną właściwie wykorzystane i zyskają najlepszą możliwą oprawę. Bardzo nam zależy, by współpraca w ramach projektu Ambasador Geberit przynosiła korzyści wszystkim stronom, w tym oczywiście inwestorom i użytkownikom naszych produktów – mówi Justyna Zborowska, PR & Advertising Manager Geberit Sp. z o.o.
Rosnące grono Ambasadorów świadczy o zaufaniu, jakim architekci i projektanci wnętrz darzą czołowego europejskiego producenta systemów sanitarnych. Wiedzą, że na jego sprawdzonych produktach, łączących eleganckie wzornictwo i innowacyjne technologie, można polegać. Dlatego z pełnym przekonaniem polecają je swoim klientom.
Więcej informacji na www.geberit.pl
![Rozmowa z architektkami Magdaleną Federowicz-Boule i Anną Federowicz Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1284891171,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rozmowa z architektkami Magdaleną Federowicz-Boule i Anną Federowicz
![Domoteka zaprasza na premierę raportu SALONE DEL MOBILE](/files/_uploaded/glownekonf_1781230779,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Domoteka zaprasza na premierę raportu SALONE DEL MOBILE
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/el-gendy-o-klaudii-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie
Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami mają wiele wspólnych tematów do rozmów.
Prawo
Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność
![](/files/1922771799/wizerunek-dziecka-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.
Teatr
Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej
![](/files/1922771799/pakosinska-kmn-foto_1,w_133,_small.jpg)
Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.