Komunikaty PR

Łazienka na żółto i na… szaro, czyli w kolorach roku od Pantone

2021-02-19  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Pantone Color Institute co roku ogłasza kolor roku. Tym razem jednostka badawcza wyłoniła aż dwa kolory – Ultimate Gray oraz Illuminating Yellow. Obie barwy sprawdzą się doskonale we wnętrzach, również łazienek. Warto jednak pamiętać o ich odpowiednich proporcjach.

System kolorów stworzony przez Instytut Koloru Pantone znany jest na całym świecie. Firma, każdego roku wybiera kolor, który symbolicznie wyznacza trendy na najbliższe 12 miesięcy. Tym razem z palety zostały wyłonione dwie barwy: Ulitimate Gray oraz Illuminating Yellow, czyli odcienie szarego oraz żółtego. Na werdykt wpływ miała sytuacja pandemiczna i aktualne nastroje w społeczeństwie. Jak uzasadnia instytut, połączenie tych dwóch kontrastujących ze sobą kolorów ma nieść za sobą siłę i nadzieję na lepsze jutro. Warto więc wykorzystać je w swoim otoczeniu – również w łazience. Jak to zrobić?

Pantone definiuje Illuminating jako jasny, wesoły, rozgrzewający i nasycony energią słoneczną. Wprowadzając go do swojego wnętrza, możemy mieć pewność, że poprawi nam humor i doda energii. Należy jednak pamiętać, że w nadmiarze może przynieść efekt odwrotny do oczekiwanego. Dlatego najbezpieczniej stosować go w dodatkach. W przypadku łazienki może to być miękki dywanik, obraz lub akcesoria takie jak mydelniczka czy kubek na szczoteczki.

Szary Ultimate Gray należy z kolei do neutralnych barw i jest idealnym tłem do intensywnych kolorystycznie dodatków. Użycie tylko tej jednej  barwy może przytłoczyć wnętrze, dlatego, by była lekka w odbiorze i pomocna w relaksacji, dobrym wyborem będzie połączenie jej z Illuminating Yellow. Zestawienie tych dwóch kolorów to doskonała kompozycja, dzięki której poczujemy się radośnie i bezpiecznie.

- Te dwa bardzo różniące się od siebie kolory tworzą dość awangardową parę, która jest jednocześnie ciekawą inspiracją dla wystroju wnętrz. W naszym przekonaniu obie barwy współgrają ze sobą tworząc czystą harmonię, a w łazience dają poczucie odprężenia i spokoju z energetycznym zastrzykiem na cały dzień – mówi Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.