Komunikaty PR

Łazienka na żółto i na… szaro, czyli w kolorach roku od Pantone

2021-02-19  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Pantone Color Institute co roku ogłasza kolor roku. Tym razem jednostka badawcza wyłoniła aż dwa kolory – Ultimate Gray oraz Illuminating Yellow. Obie barwy sprawdzą się doskonale we wnętrzach, również łazienek. Warto jednak pamiętać o ich odpowiednich proporcjach.

System kolorów stworzony przez Instytut Koloru Pantone znany jest na całym świecie. Firma, każdego roku wybiera kolor, który symbolicznie wyznacza trendy na najbliższe 12 miesięcy. Tym razem z palety zostały wyłonione dwie barwy: Ulitimate Gray oraz Illuminating Yellow, czyli odcienie szarego oraz żółtego. Na werdykt wpływ miała sytuacja pandemiczna i aktualne nastroje w społeczeństwie. Jak uzasadnia instytut, połączenie tych dwóch kontrastujących ze sobą kolorów ma nieść za sobą siłę i nadzieję na lepsze jutro. Warto więc wykorzystać je w swoim otoczeniu – również w łazience. Jak to zrobić?

Pantone definiuje Illuminating jako jasny, wesoły, rozgrzewający i nasycony energią słoneczną. Wprowadzając go do swojego wnętrza, możemy mieć pewność, że poprawi nam humor i doda energii. Należy jednak pamiętać, że w nadmiarze może przynieść efekt odwrotny do oczekiwanego. Dlatego najbezpieczniej stosować go w dodatkach. W przypadku łazienki może to być miękki dywanik, obraz lub akcesoria takie jak mydelniczka czy kubek na szczoteczki.

Szary Ultimate Gray należy z kolei do neutralnych barw i jest idealnym tłem do intensywnych kolorystycznie dodatków. Użycie tylko tej jednej  barwy może przytłoczyć wnętrze, dlatego, by była lekka w odbiorze i pomocna w relaksacji, dobrym wyborem będzie połączenie jej z Illuminating Yellow. Zestawienie tych dwóch kolorów to doskonała kompozycja, dzięki której poczujemy się radośnie i bezpiecznie.

- Te dwa bardzo różniące się od siebie kolory tworzą dość awangardową parę, która jest jednocześnie ciekawą inspiracją dla wystroju wnętrz. W naszym przekonaniu obie barwy współgrają ze sobą tworząc czystą harmonię, a w łazience dają poczucie odprężenia i spokoju z energetycznym zastrzykiem na cały dzień – mówi Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.