Komunikaty PR

Łazienka w najmodniejszych kolorach tej wiosny

2021-04-01  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Trendy wnętrzarskie zmieniają się wraz z mijającymi porami roku. Co będzie modne nadchodzącej wiosny? Jakie kolory będą najbardziej pożądane i jak wkomponować je w wystrój łazienki? Podpowiadamy.

Rok 2020 nie należał do łatwych. Dlatego przyszedł czas na wszystko, co poprawi nam nastrój i pomoże się zrelaksować. Wiosną królować będą stonowane odcienie ziemi i kamieni szlachetnych oraz uspokajające błękity i zielenie. Pojawią się również żywe tonacje wprowadzające do wnętrz element optymizmu. Jak wykorzystać te barwy w aranżacji łazienki?

Fiolety, zielenie, granaty

Piękne i eleganckie. Takie są kolory kamieni szlachetnych, które tej wiosny będą wieść prym w wystroju wnętrz. Łazienka w barwach ametystu czy różowego kwarcu stanie się niezwykle romantyczna i kobieca. Łagodność wnętrza pomoże nam się wyciszyć i w pełni odprężyć. Takie kolory warto  zestawić z bielą lub złotem np. w formie okucić kabiny prysznicowej, ponieważ użyte w całym wnętrzu mogą sprawić, że przestrzeń stanie się mało wyrazista i przez to mniej interesująca. 

Głęboki szafirowy granat czy szmaragdowa toń dodadzą pomieszczeniu elegancji i pomogą uporządkować myśli. Oba odcienie są też doskonałą bazą do modnych ostatnio złotych dodatków. Złota armatura, kabina prysznicowa czy parawan nawannowy z okuciami w tym kolorze, zaprezentują się niezwykle ciekawie na ich tle.

Łazienka w odcieniach ziemi

Beże, ochra, sjena, szarości czy nasycone brązy mogą mieć działanie terapeutyczne. Pomagają się zrelaksować i odnaleźć poczucie harmonii. Ich odpowiednie zestawienie sprawi, że wnętrze stanie się bardzo przytulne. Jasne kolory mogę być bazą całego wystroju, natomiast intensywne odcienie ziemi akcentem, który nada pomieszczeniu charakteru.

Energetyczne detale

Tej wiosny modne będą także wyraziste kolory, jednak w przypadku wystroju wnętrz warto używać ich w odpowiednich proporcjach. Zastosowane w nadmiarze mogą przynieść efekt odwrotny do oczekiwanego. Zamiast stać się lekarstwem na brak energii, mogą nas za bardzo przytłoczyć. Najbezpieczniej więc stosować je w dodatkach i akcesoriach lub wyłącznie jako jeden z elementów aranżacji. Intensywne barwy warto łączyć z neutralnymi kolorami, by nie zdominowały całego pomieszczenia.

 

Niespotykane ozdoby

Ciekawym rozwiązaniem jest również wykorzystanie w aranżacji wnętrz nietypowych detali, które dodatkowo urozmaicą wnętrze. Kabina prysznicowa z kolorowym nadrukiem sprawi, że pozornie zwykły element wyposażenia łazienki stanie się unikatową dekoracją. Nadrukowany wzór może być utrzymany w najnowszych trendach. Jednym z nich jest zastosowanie we wnętrzach kolorów pastelowych, które delikatnie nawiązują do wiosennego klimatu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.