Komunikaty PR

Bądź bliżej pszczół z każdym codziennym wyborem

2024-08-26  |  12:00
Biuro prasowe

W Polsce żyje około 470 gatunków pszczół oraz dziesiątki innych gatunków owadów zapylających. Wiele z nich wciąż znajduje się na liście gatunków zagrożonych. Marka Foxy nawiązała współpracę z włoską firmą 3Bee opracowującą technologie monitorowania, ochrony i regeneracji bioróżnorodności oraz tworzącą jej oazy na terenie całej Europy. Wybierając produkty Foxy dokonujemy odpowiedzialnego oraz wspierającego środowisko wyboru, który pozwala na bliskość z zapylaczami.


Każdego dnia podejmujemy nawet ok. 35 000 tys. decyzji. Niektóre z nich, choć z pozoru wydają się drobne, mogą pośrednio wpływać na dużo bardziej złożone zagadnienia. Jednymi z takich wyborów są te, które podejmujemy podczas zakupów. Coraz częściej zresztą stojąc przed sklepową półką bierzemy pod uwagę nie tylko cenę i jakość produktu, ale także wartości, jakimi kieruje się jego producent oraz inicjatywy, które wspiera.


Wszystkie produkty Foxy są produkowane w sposób odpowiedzialny. Dzięki działaniom takim jak korzystanie jedynie z czystej energii czy zrównoważone pozyskiwanie surowców, chcemy wspierać ekosystem i bioróżnorodność oraz umożliwić konsumentom podejmowanie takich decyzji zakupowych, które będą zgodne z ich wartościami. Stąd też chcemy budować świadomość problemów środowiskowych, jak dobrostan zapylaczy oraz podejmować proaktywne działania m.in. nawiązując współpracę z 3Bee oraz dedykując projektowi całą linię produktową – tłumaczy Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu Foxy.


Co w ulu piszczy


Foxy postawiło na ochronę pszczół i różnorodności biologicznej, wspierając włoską firmę 3Bee w ogólnoeuropejskim wieloletnim projekcie. Pszczelarze będący częścią inicjatywy, dzięki korzystaniu z technologii Hive-Tech mogą w czasie rzeczywistym monitorować temperaturę, natężenie dźwięku, poziom wilgotności oraz masę miodu w ulach, dzięki czemu są w stanie natychmiast reagować.

Waga pokazuje ile miodu zebrały pszczoły, ale również czy np. spożywają więcej pokarmu niż przynoszą, a pszczelarz może zdecydować, czy rodzinie grozi głód i trzeba ją podkarmić. Temperatura pozwala zaobserwować, kiedy pszczela rodzina zaczyna oraz przestaje się rozwijać. Z kolei w przypadku zaalarmowania o wysokiej wilgotności, która może prowadzić do sfermentowania zapasów, ul można po prostu przewietrzyć. Wahania w natężeniu dźwięku informują mnie o tym, że pszczoły są zaniepokojone i potencjalnie może się dziać z nimi coś niedobrego – wymienia Monika Wojciechowska, pszczelarka korzystająca z technologii 3Bee sponsorowanych przez Foxy.


W ramach współpracy powstała dedykowana linia Foxy Love the Bee, w skład której wchodzą ręcznik kuchenny oraz papier toaletowy.

Warto zwracać uwagę na wysiłki firm, które decydują się na wspieranie konkretnych prośrodowiskowych inicjatyw. Foxy i 3Bee tworzą niesamowite rzeczy, które realnie wspierają mnie jako pszczelarza oraz przekładają się na dobrostan pszczół. Stworzenie dedykowanej inicjatywie linii Foxy Love the Bee to również ważny element zwracający uwagę na sytuację zapylaczy – podkreśla Monika Wojciechowska.


Wszystkie papiery toaletowe oraz ręczniki kuchenne marki Foxy są produkowane z celulozy, która pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych upraw i kontrolowanych źródeł, a przy jej przetwarzaniu wykorzystywana jest wyłącznie energia ze źródeł odnawialnych. Opakowania produktów Foxy są wykonane z plastiku, który w 50% pochodzi z recyklingu i w 100% nadaje się do ponownego przetworzenia. Produkty dostępne są w szerokiej dystrybucji w całym kraju.

Więcej informacji na temat linii produktów Foxy Love The Bee: www.foxy.eu/pl/3-bee/
Dodatkowe informacje o firmie 3Bee: https://www.3bee.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.