Beckers bohaterem nowej serii „Weekendowej Metamorfozy” w HGTV
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Czy możliwe jest, aby w ciągu kilku dni całkowicie odmienić wnętrze? Oczywiście! Udowadnia to program telewizyjny „Weekendowa Metamorfoza”. W najnowszej, trzeciej już serii audycji, doświadczony architekt Krzysztof Miruć wraz ze swoją ekipą będą przeprowadzać kolejne ekspresowe metamorfozy. Nieodzownym elementem każdej zmiany jest nowy kolor ścian - i tu swoją rolę odegrają farby Beckers Designer Collection. Premierowe odcinki programu będą emitowane na antenie HGTV w soboty o godz. 22.00, a pierwszy z serii można będzie obejrzeć już 17 kwietnia.
Krzyszfot Miruć ze swoim zespołem udowodnił już, że nie boi się wyzwań, a przemiana przestarzałych pomieszczeń w przytulne, spełniające marzenia wnętrza to jego specjalność. Kluczem do szybkich i efektownych remontów są każdorazowo - obok fachowej ekipy - sprawdzone produkty. W przeprowadzaniu modnych zmian kolorystycznych będzie sięgał również po farby Beckers Designer Collection.
W pierwszym odcinku Krzysztof Miruć zajmie się salonem Maszy i Konrada. Pandemia zmusiła małżeństwo z 10-letnim stażem do pracy zdalnej i przekształcenia swojego salonu w domowe biuro. Niestety, jego funkcjonalność i estetyka w nowej roli, która uczyniła z niego centrum życia zawodowego i domowego, pozostawiały dużo do życzenia. Żona postanowiła więc zrobić niespodziankę mężowi i dokonać weekendowej metamorfozy pomieszczenia. Jakie będą tego skutki? Który kolor z palety Beckers Designer Collection wybierze Krzyszof Miruć, by stworzyć salon marzeń spełanijący różne funkcje? Bez wątpienia ten i kolejne odcinki będą obfitować w emocje oraz wiele porad i inspiracji, nie tylko tych kolorystycznych.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.