Beckers bohaterem nowej serii „Weekendowej Metamorfozy” w HGTV
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Czy możliwe jest, aby w ciągu kilku dni całkowicie odmienić wnętrze? Oczywiście! Udowadnia to program telewizyjny „Weekendowa Metamorfoza”. W najnowszej, trzeciej już serii audycji, doświadczony architekt Krzysztof Miruć wraz ze swoją ekipą będą przeprowadzać kolejne ekspresowe metamorfozy. Nieodzownym elementem każdej zmiany jest nowy kolor ścian - i tu swoją rolę odegrają farby Beckers Designer Collection. Premierowe odcinki programu będą emitowane na antenie HGTV w soboty o godz. 22.00, a pierwszy z serii można będzie obejrzeć już 17 kwietnia.
Krzyszfot Miruć ze swoim zespołem udowodnił już, że nie boi się wyzwań, a przemiana przestarzałych pomieszczeń w przytulne, spełniające marzenia wnętrza to jego specjalność. Kluczem do szybkich i efektownych remontów są każdorazowo - obok fachowej ekipy - sprawdzone produkty. W przeprowadzaniu modnych zmian kolorystycznych będzie sięgał również po farby Beckers Designer Collection.
W pierwszym odcinku Krzysztof Miruć zajmie się salonem Maszy i Konrada. Pandemia zmusiła małżeństwo z 10-letnim stażem do pracy zdalnej i przekształcenia swojego salonu w domowe biuro. Niestety, jego funkcjonalność i estetyka w nowej roli, która uczyniła z niego centrum życia zawodowego i domowego, pozostawiały dużo do życzenia. Żona postanowiła więc zrobić niespodziankę mężowi i dokonać weekendowej metamorfozy pomieszczenia. Jakie będą tego skutki? Który kolor z palety Beckers Designer Collection wybierze Krzyszof Miruć, by stworzyć salon marzeń spełanijący różne funkcje? Bez wątpienia ten i kolejne odcinki będą obfitować w emocje oraz wiele porad i inspiracji, nie tylko tych kolorystycznych.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.