Komunikaty PR

Beckers bohaterem nowej serii „Weekendowej Metamorfozy” w HGTV

2021-04-16  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Czy możliwe jest, aby w ciągu kilku dni całkowicie odmienić wnętrze? Oczywiście! Udowadnia to program telewizyjny „Weekendowa Metamorfoza”. W najnowszej, trzeciej już serii audycji, doświadczony architekt Krzysztof Miruć wraz ze swoją ekipą będą przeprowadzać kolejne ekspresowe metamorfozy. Nieodzownym elementem każdej zmiany jest nowy kolor ścian  - i tu swoją rolę odegrają farby Beckers Designer Collection. Premierowe odcinki programu będą emitowane na antenie HGTV w soboty o godz. 22.00, a pierwszy z serii można będzie obejrzeć już 17 kwietnia.

Krzyszfot Miruć ze swoim zespołem udowodnił już, że nie boi się wyzwań, a przemiana przestarzałych pomieszczeń w przytulne, spełniające marzenia wnętrza to jego specjalność. Kluczem do szybkich i efektownych remontów są każdorazowo - obok fachowej ekipy - sprawdzone produkty. W przeprowadzaniu modnych zmian kolorystycznych będzie sięgał również po farby Beckers Designer Collection.
W pierwszym odcinku Krzysztof Miruć zajmie się salonem Maszy i Konrada. Pandemia zmusiła małżeństwo z 10-letnim stażem do pracy zdalnej i przekształcenia swojego salonu w domowe biuro. Niestety, jego funkcjonalność i estetyka w nowej roli, która uczyniła z niego centrum życia zawodowego i domowego, pozostawiały dużo do życzenia. Żona postanowiła więc zrobić niespodziankę mężowi i dokonać weekendowej metamorfozy pomieszczenia. Jakie będą tego skutki? Który kolor z palety Beckers Designer Collection wybierze Krzyszof Miruć, by stworzyć salon marzeń spełanijący różne funkcje? Bez wątpienia ten i kolejne odcinki będą obfitować w emocje oraz wiele porad i inspiracji, nie tylko tych kolorystycznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.